![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Europees Commissaris
|
![]() Amerika heeft gewoon een ongelooflijk dom en ingewikkeld kiessysteem. Wat is er nu simpeler dan een blad papier of een scherm met 2 namen op met een vakje ervoor. Tik één van de twee aan en tel alles op als iedereen gedaan heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom is dat nou nodig vraag ik mij af. Het is hetzelfde als zeggen dat moslims, per definitie, slecht zijn. Hiermee is duidelijk een statement gemaakt maar daarmee blokkeer je elke vorm aan dialoog. Dom. Vergeet niet dat veel Trumpstemmers ook op Obama hebben gestemd. Ze, kiezers, wilden verandering. Die is dus niet gekomen. Dergelijke statements die het radicale midden, CNN, maakt radicaliseert en 'energieteert' met hun werkwijze de Trump aanhang. Tot slot: betreffend artikel in RT was enkel berichtgeving. Er zat geen geur van politiek statement aan. Zo hoort nieuws weergeven te worden vind ik. Al moet ik nageven dat ik politieke statements in andere berichtgeving van RT wel teruglees. Echter haalt het niet bij de frequentie waarmee uw broedernieuws te werk gaat. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 9 december 2020 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Europees Commissaris
|
![]() Een racefietsband overwinning is de slechtste denkbare uitslag voor Democraten. Slechter dan dat uitkomst andersom was geweest.. Trump aanhang zal radicaliseren en energieteren. Democraten kunnen geen progressieve agenda uitvoeren en verwordt een straathoer van de corporaten. Er zal geen ruimte zijn om partij van binnenuit ten goede te hervormen die opkomt voor werkers, idem milieu. Huis en Senaat zullen bloedrood worden, niet blauw. Biden zal inderdaad glibberig moeten manoeuvreren met een strop die steeds strakker komt te zitten om zijn nek.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 9 december 2020 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trump levert in ieder geval het bewijs dat het kiessysteem van één van de machtigste landen ter wereld gewoon waardeloos is. Daarmee maken ze zich wereldwijd belachelijk. Allé zeg, niet in staat zijn fatsoenlijke verkiezingen te houden met MAAR 2 KANDIDATEN????? Stel dat dit in België voorvalt..... Laatst gewijzigd door TREBRON : 9 december 2020 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je denkt toch niet dat het daar om de stemuitslagen an sich gaat? 5 dagen geleden stond de teller op $207 miljoen extra sinds 1e verkiezingsuitslagen, en het totaal zal wel tegen het miljard lopen. Aan die cijfers kan ik niet echt aan uit, ook de maand voor de verkiezingsdag kasseerde hij voortdurend geld want de stemming ging op voorhand al fraude zijn. lol. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 9 december 2020 om 18:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds de verkiezing van Biden heeft de USD al 3% ingeboet tegenover de €. De financiële, industriële en commerciële wereld zien het blijkbaar niet zo zitten in de US.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb dit gelezen: https://www.lynx.nl/kennis/artikelen...-eurusd-koers/ Laatst gewijzigd door Micele : 9 december 2020 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Biden zijn presidency wordt duidelijk geen walk in the park
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 december 2020 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze ook niet.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 9 december 2020 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Al 17 staten zeventien , hebben zich aangesloten bij Texas om de resultaten van de verkiezing ongeldig te laten verklaren. https://www.zerohedge.com/political/...-supreme-court
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die wil kost-wa-kost winnen , zoveel is duidelijk !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 december 2020 om 01:30. |
|
![]() |
![]() |