![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 20 april 2005 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#644 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe vaak heb ik niet geschreven dat jullie echt als een sekte zijn. Dom van mij om toch steeds opnieuw te reageren. Dat geef ik grif toe, hé? En ook met jezelf kunnen lachen, 2004gun, wat is daar mis mee? ![]()
![]() |
![]() |
#646 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#647 |
Banneling
|
![]() De realiteit is dat de 9/11 thread op woensdag 20 april om 23:11
niet langer in de top 10 stond op politics.be leve de paus ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#649 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De believers een sekte, nu weet ik waarom telkens ik een gevoel van twijfel voel binnensluipen, "zouden ze toch gelijk hebben" er een grote bak met zeepwater naast me staat. Da's om de hersens te spoelen.
![]() |
#651 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#652 |
Minister-President
|
![]() [quote =Knipp]van de amerikaanse geschiedenis bvb kennen ze maar één dag grondig[/quote]
Mag ik vragen waaruit je dat afleid?? 't Zijn net diegenen die niet kunnen/willen geloven dat de VS tot zoiets in staat is, die de Amerikaanse geschiedenis niet kennen. Ik volg de binnenlandse politiek in de VS sinds midden de jaren '80, heb er gedurende die periode een hele tijd verbleven, heb een boek en talloze artikels over hun War on Drugs geschreven. Ik heb interviews gedaan met enkele van de meest vooraanstaande historici in de VS (waaronder G. Vidal) Ik durf dus zonder te blozen beweren dat ik een 'VS kenner' ben. En jij? Wat weet jij over de VS?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 21 april 2005 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() tegenwoordig wordt die zelfs eerder als conspiracy theorist omschreven dan als romanschrijver http://en.wikipedia.org/wiki/Gore_Vi...ber_11.2C_2001 Laatst gewijzigd door Knipp : 21 april 2005 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
|
![]() Citaat:
Gore Vidal werd in het verleden inderdaad ook in de US als vooraanstaand historicus beschouwd, je hebt er waarschijnlijk nog niets van gelezen ... is zeker een aanrader voor typetjes zoals jij ... hij leest heel vlot nochtans Sinds hij, net als de 'believers', is beginnen twijfelen aan de officiële versie van het 9-11 verhaal wordt hij met man en macht in het conspracy-hoekje geduwd ... en denk je dat een historicus met tot een aantal jaar geleden een stalen reputatie als kriticus en historicus zijn imago op het spel zou zetten indien hij er niet heilig van overtuigd was dat er str*nt aan de knikker was? Vertel ons eens iets nieuw!
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dikwijls nog. De meeste disbelievers zijn het er mee eens dat het een vuil politiek spel is. Het enige waar "we" niet mee eens zijn is met de myrade idiote theoriën die gespuid worden.
![]() |
#656 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En uit het totaal ontbreken van referenties naar de amerikaanse geschiedenis ( met uitzondering van Pearl Harbour, maar dat kan je in de cinema gezien hebben ) Ik heb je ook nog nooit een ernstige referentie weten geven in deze threads. Ik kijk met belangstelling uit naar de boeken die je me aanraadt over de amerikaanse geschiedenis van de voorbije dertig jaar. Mogelijk heb je de amerikaanse politiek sinds de jaren 80 echt gevolgd, maar ik vermoed dat je al die jaren alleen de puzzelstukjes hebt verzameld die mogelijk kunnen passen in je nogal deviant wereldbeeld. Laatst gewijzigd door Knipp : 21 april 2005 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je mag zelfs kiezen welk boek ... Laatst gewijzigd door Knipp : 21 april 2005 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
|
![]() Citaat:
Eén ding is zeker, moslims hebben dit niet op poten gezet, de Bush administratie zat volledig mee in het verhaal. De vraag blijft hoe alle touwtjes aan elkaar zijn geknoopt, wie ze uiteindelijk in handen had en hoe de logistiek in detail is in elkaar gestoken. Wij identificeren ook maar de grote gaten in de voorbereiding, de uitvoering en de cover up.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 21 april 2005 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
|
![]() Citaat:
- The American Presidency - The Last Empire: essays 1992–2000 (een verzamelwerk van allemaal kortere kritische stukken)
![]() |