![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is hier geen politiek forum . Zo ongeveer de helft vult hier zijn dagen met wat gespam totaal buiten het onderwerp van de draad of negeert argumenten zo groot als een huis. Maar als je in dit verband namen noemt dan krijg je strafpunten ook al beweert Pontifex dit probleem aan te zullen pakken .
Ik heb het hier als sinds ongeveer 2010 opgegeven deftig te argumenteren . Ik zit hier nu nog puur om af en toe wat te kunnen lachen en als dra dat ook niet meer kan dan bol ik het af , dan lees ik een boek , ga ik wat meer wandelen , volg ik een cursus of ga ik wat meer op café zitten. |
![]() |
![]() |
#6602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist zelfs niet dat dat woord bestond.
![]()
#6603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar sluit ik me bij aan.
|
![]() |
![]() |
#6604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een uitdrukking die ik als klein manneke nog hoorde gebruiken door mijn grootmoeder.
Op basis van zijn nogal antieke woordkeuze en vreemde gewoonte uit lang vervlogen tijden om mensen hun naam te vervormen schat ik dat onze Schoof toch -minimaal- 130 jaar moet zijn en hoogst waarschijnlijk samen met Ernest Claes op de schoolbanken heeft gezeten. ![]() |
![]() |
![]() |
#6605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6607 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die 7 jaar dat ik hier post kan je het aantal keren dat ik hier op het driehoekje heb gedrukt op één hand tellen. Als de moderatie niet slim genoeg is om dat te zien , is dat hun probleem. Ik zeg het nog eens : als ik hier niet meer mag lachen , dan lees ik een boek , ga wandelen , ga naar café enz... En als het echt niet meer zou gaan met mijn vrouw dan begin ik met aanhouderij. Is dat duidelijk genoeg , Jack? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6609 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 februari 2015 om 11:39. |
||
![]() |
![]() |
#6610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En man, diene Nest heeft veel afgekeken van mij ! En ik persoonlijk, in hoogsteigen persoonlijkheid, moest hem telkens opnieuw de dt-regel uitleggen, zoals die vroeger klonk: ik drink nooit thee gij drinkt altijd thee hij drinkt thee, als hij tegenwoordig is. Helaas pakt dat niet meer met het Hollandse jij en jou. Maar dat terzijde. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#6611 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En inderdeed, welkom bak ![]() P.S. moet dat nu niet zijn 'bietenkwiet' ? ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 25 februari 2015 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
#6612 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoof was das al langer aan het beledigen en had op zekere dag genoeg punten bij elkaar gespaard om een bannominatie te krijgen.
![]() |
![]() |
#6613 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat doen we allemaal wel eens in meer of mindere mate. Als men dat u dan kwalijk neemt krijg je wat punten, als je dan niet stopt, zoals bijvoorbeeld schoofmans, dan krijg je wat vakantie van het forum.
![]() |
![]() |
#6615 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik maar altijd moeite doen om serieus te argumenteren on topic! |
|
![]() |
![]() |
#6616 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bwa, sommigen zijn hier dan toch zeer snel beledigd.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#6618 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() anderen komen dan weer weg met de goorste praat. Je kan hier beter een ganse bevolkingsgroep beledigen of een algemene oproep tot geweld dan iemand bietekwiet te noemen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#6620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |