![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Hangt bij u een VL-sticker op de auto | |||
Jazeker |
![]() ![]() ![]() |
51 | 34,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
61 | 40,67% |
Ik heb geen auto/maak er geen gebruik van |
![]() ![]() ![]() |
38 | 25,33% |
Aantal stemmers: 150. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij jou zal die overplakt worden met een blauwe sticker, dus.
![]()
![]() |
#682 |
Europees Commissaris
|
![]() Mooie, duidelijke en uniforme nummerplaat. Past goed in een Nederlands-Vlaamse confederatie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#685 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok dan zet ik onder die Vlaamse Vlag een West-Vlaamse vlag en het logo van mijn dorp. Een plaat is een praktisch instrument. Vandaag is zelfs dat blijkbaar een propagandisch middel van Vlaams-nationalisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#687 |
Europees Commissaris
|
![]() Sinds de invoering door de EU van de gestandaardiseerde nummerplaten heeft elke lidstaat van de EU een eigen nummerplaat. In landen als Frankrijk hebben ook regio's een embleem op de nummerplaat. Het waren trouwens de Franstaligen onder leiding van Milquet die zich kantten tegen de zwart-gele nummerplaat. De vraag is waarom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat heb ik me ook altijd afgevraagd in Frankrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger was dat reeds het geval. Nu kunnen mensen kiezen. Nja voordeel. De meeste mensen herinneren meestal slechts de eerste letters als er iets gebeurd en ze de plaat willen onthouden. Misschien dat ze daarmee al een idee hebben waar te zoeken? Nadeel was dat met name wagens uit Parijs het slachtoffer waren van vandalisme. Nu het heeft de straatschoffies in Brussel ook de pap in de mond welke wagens ze het best aanpakken om last met de lokale politie te vermijden.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 7 juli 2010 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 7 juli 2010 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zo maar moet je de mensen de pap in de mond geven. Stel je voor. Dewever haalt weer eens zwaar uit naar de Franstaligen en hopla daar passeer je een Vlaamse wagen en het is gebeurd. Zeker in een gespannen communautair klimaat geef je daarmee (zatten, gefrustreerde, geradicaliseerde, straatkrapuul etc,....) mensen een zeer makkelijk doelwit om zich wat af te reageren. In Frankrijk was het op bepaalde momenten een nationale sport in de "provincie" om wagens uit Parijs te "versieren". Nee, als mensen hun wagen willen versieren met een Vlaamse leeuw moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken maar ik vind niet dat men mensen daartoe kan verplichten. Die B op het plak mag wat mij betreft dan evengoed verdwijnen.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 7 juli 2010 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerste vraag: zijn er überhaupt (nog maar eens) nieuwe nummerplaten nodig?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je laatste zinnetje is trouwens een echt zwaktebod �* la "zeg nu maar wat je wil maar ik heb toch gelijk". Qua argumentatie dus nog lager dan je haat voor alles wat met regio's te maken heeft. Beetje kleuterklasniveau. Voor wanneer de dag (indien die ooit komen zal) dat solidarnosc zich eens zal bezig houden met onderwerpen als roofkapitalisme, outsourcing - lees uitpersing - naar ontwikkelingslanden en andere sociale thema's ipv. zich steeds schuimbekkend te werpen op elke draad waar het ook maar zou kunnen gaan leiden tot een discussie over het verdampen van o dierbaar belgië? Er zit echt dat ranzige kantje aan LSP en jou in het bijzonder dat steeds wil meeheulen met het goede oude belgique a papa van de rijke franstalige bourgeoisie in Brussel en de Vlaamse rand rond Brussel. Ik snap dat duivelsverbond echt niet, want het laatste wat jullie afgoden zullen doen, is wel stemmen op een mini-partijtje met een communistisch profiel. Die mensen stemmen op Maingain en co. Dus ziel noch stem zal je er winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zwart-gele met een Vlaamse Leeuw erop. De B overkleef ik wel met een zwart-gele Vlaamse Leeuw zelfklever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *proest* Hoeveel schenkt het FDF eigenlijk aan de LSP per jaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen icoontjes meer gebruiken dan op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit dan de fout van die nummerplaat of van die vandaal? En trouwens, hoeveel wagens gaan er in Parijs in de fik per avond? Allemaal omwille van een nummerplaat? Koop een paar ganzen en maak het hen eens wijs. Neem wat brood en water mee want dan slikken ze je verhaaltje misschien meteen mee met hun eten. Het zijn gulzige beestjes...
|
![]() |
![]() |