![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#761 |
|
Staatssecretaris
|
Waarom moet het café op zich zo broodnodig een politieke kleur hebben? Er komen veel mensen die de Vlaamse onafhankelijkheidsgedachte genegen zijn, goed genoeg?
|
|
|
|
|
|
#762 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het Café ‘de Leeuw van Vlaanderen’ staat bekend als verzamelplaats voor ultranationalisten en extreem-rechtse splintergroeperingen. Joods Actueel kreeg onlangs ook melding van enkele Joodse jongeren die vergeefs, meer dan 40 minuten, wachtten om bediend te worden ondanks meerdere vragen aan het personeel. Pas toen een voorbijganger hen vertelde in welk café ze beland waren, begrepen ze de boodschap. bron |
|
|
|
|
|
|
#763 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#764 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#765 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#766 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
bron ? Link ?
|
|
|
#767 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#768 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#769 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pick Nick : 27 juli 2008 om 17:50. |
|
|
|
|
|
|
#770 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Fout ! Een café is een publieke plaats. Indien de cafébaas enkel wenst te bedienen wie hij wil, moet hij er een private club van maken (met alle statuten erbij die zo'n omschakeling met zich meebrengen)
|
|
|
#771 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weet je, gezien je nog maar pas op dit forum actief bent ken(de) ik je bijgevolg niet. Ik hou je evenwel niet tegen om jezelf te presenteren als een clown. Sta me evenwel toe mijn kieskeurigheid inzake discussiepartners even te verduidelijken. Ik kan mijn tijd béter besteden. Doei. Aan de rechtgeaarde Vlaams-nationalisten, veel geluk. Jullie zullen het nodig hebben.
|
|
|
|
#772 |
|
Staatssecretaris
|
Als een of andere studentenvereniging (die niet NSV is) kroegentocht heeft en De Beest aandoet kan ik u niet voor de volle 100% gerust stellen dat iedereen voor Vlaamse onafhankelijkheid is. En wat maakt het uit wat voor soort café het is?! Ik en vele anderen komen er graag, los van lidmaatschap van bepaalde partijen en/of organisaties of wat dan ook.
Eigenlijk is dit topic te erg voor woorden. Vind je het geen aangename kroeg: blijf er dan weg. Neem je aanstoot aan een runeteken: neem er dan een grote bocht omheen. Wat kan het iemand nu verdommen welk cliënteel er zit en welk lettertype er op de gevel geschilderd staat? |
|
|
|
|
|
#773 | ||
|
Banneling
|
Nee, dat doen anderen wel gewillig voor je. Maar je loopt wel gewillig in dat beschamend spektakel mee.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pick Nick : 27 juli 2008 om 17:57. |
||
|
|
|
|
|
#774 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley Laatst gewijzigd door L. J. Brutus : 27 juli 2008 om 17:55. |
|
|
|
|
|
|
#775 |
|
Staatssecretaris
|
Ocharme, er voelt er eentje zich niet welkom. Er zijn bepaalde café's waar NSV'ers niet binnen mogen, frituren waar je niet altijd bediend wordt als nationalist. Wij doen er niet zielig om, doen jullie dat dan ook niet als je bij ons niet gewenst bent.
|
|
|
|
|
|
#776 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ongelovig Pietje die dacht jou blok te zetten kan terug naar af. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 juli 2008 om 18:00. |
|
|
|
|
|
|
#777 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Maar uiteraard! Hij beslist ook wat hij op zijn gevel schildert. En wie er stamgast komt beslist dat ook helemaal zelf. Er gratis vaten geven, als jongerenorganisatie, ondanks het Schutzstaffel-embleem op de gevel: eigen keuze.
|
|
|
|
|
|
#778 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#779 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#780 |
|
Staatssecretaris
|
Kijk, we geraken het zo eens met elkaar, toch niet zo moeilijk?
|
|
|
|