![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We wachten vol spanning op Milquet die de beschuldigingen van Laurent Louis weerlegt...
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het betreft nu eenmaal een eliteschool. En daar gelden strenge regels. Ook, en misschien zelfs vooral, in verband met welbepaalde welvoeglijkheden. Deze veelzeggende woorden van de directeur indachtig: "ik wilde het liever stil houden" en "maar het werd steeds erger", doet vermoeden dat er zich meer dan twee gelijkaardige feiten afspeelden. Feiten die de directeur uiteindelijk dwongen om serieus in te grijpen. Feiten die om één of andere ons onbekende reden zwaarder doorwogen voor de jongens dan voor het meisje. Feiten waarin de zoon van federaal minister Milquet betrokken was. Feiten die toch wel wat zwaarder zullen geweest zijn dan dat ene minuutje dat Milquet's zoon door het meisje zou betast zijn. Daar kunnen we toch moeilijk omheen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 mei 2014 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zjowelleke Milquet heeft in ieder geval nog geen proces aangespannen tegen Laurent Louis. Ondertussen is de volledige omerta ingetreden rond het schandaal.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zes stijve tienerpikken en één nat tienerpoesje doen Kingdom Belgium op zijn grondvesten daveren. Ze kunnen er maar deugd van gehad hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dan het interview van die minister over het meisje nog waar is en diezelfde minister steeds de mond vol heeft over vrouwenrechten en seksisme moet het zelfs daveren...
![]() |
![]() |
#768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Europees Commissaris
|
![]() Amai, en als de journalisten dan aan Milquet zelf of één van haar partijgenoten vragen: "hoe verklaart u deze afstraffing?", wat gaan ze d�*n zeggen? Mocht het echt zo zijn dat CDH door deze affaire een pak slaag krijgt, mag Milquet naar een ministerpost fluiten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel zwaardere dan het in de mogelijkheden van Milquet ligt....
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren nog vier knapen betrokken. Dus nog eens acht ouders. Met de man van Milquet erbij, Pierre Delsaux, dep sec general van een eu dg (DG Marché intérieur et services) , is dat een hoop potentiele macht. De komende dagen zullen we wel meer te horen krijgen wie die andere papa en mama's zijn. Citaat:
Zwijgt het internet? Zwijgt de straat? Jouw partij zwijgt. Tuurlijk. Maar dat wisten we al een tijdje nietwaar? Een van de prangende vragen is natuurlijk of dat poesje wel zo nat was. Waarom zijn die jongens anders wel weggestuurd en het meisje niet? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 9 mei 2014 om 22:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet meer beweging zoeken, zeggen al die opvoedende dan, en nu ze zich actief aan het bewegen waren vliegen ze weer van 't school. Niet dat da heel erg is want veel leer je daar toch niet. Het beperkt zich meestal tot het doden van tijd. Wat ge in de school te leren krijgt loopt toch hopeloos achter op de realiteit. Ik zelf ben een gepensioneerd loodgieter en toen ik nog school liep leerden we daar nog volop hoe loden buizen te verwerken terwijl toen het PVC tijdperk al gepasseerd was en men in de praktijk reeds geruime tijd PU verwerkte in plaats van lood. En in mijn laatste jaar moest ik voor mijn eindwerk een zinken (miniatuur) dak maken. Dat was in een paar uur gepiept. De rest van het jaar heb ik niet anders moeten doen dan dat zinken dakje polieren met krijt. Super interessant alleen kunt ge er in de praktijk geen moer mee aanvangen. Maar hoe een doorstroomverwarmer ( Bulex) werkt???? nooit gezien in 't school. Waarschijnlijk waren ze toen nog van het idee dat water enkel en alleen verwarmt werd door een maremiet op de leuvense stoof te plaatsen. Laatst gewijzigd door Garry : 9 mei 2014 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als directrice had ik ze ofwel allemaal weggestuurd, ofwel allemaal op school laten zitten met aangepaste straf .. Geen voorkeursbehandeling voor niemand! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Praktijkles seksuele opvoeding geven aan de rest van 't school of zo?
Laatst gewijzigd door Garry : 9 mei 2014 om 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg stilaan een vermoeden dat de directeur met een zeer "bedrijvige" jongenskliek te doen had, en dat het betreffende meisje niet hun eerste, (en enige) "buit" was....
![]() |
#779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren er geen slechte vrouwen dan waren er ook geen slechte mannen. Dat was een gezegde van mijn grootvader vroeger, en ergens klopt ze natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
euhh fred begrijp me niet verkeerd -> ik heb niets tegen parenclubs en vind mensen die ze bezoeken niet slechter dan anderen die dat niet doen, zolang men maar volwassen is -> majeurs et vaccinés ![]() |
|
![]() |
![]() |