![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Europees Commissaris
|
![]() Blasphemy!
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Europees Commissaris
|
![]() Het was een kutscène zeg maar.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() https://youtu.be/pItOJfE_GYg Leuke satire erop. Precies wat ik denk dan. Laatst gewijzigd door Weyland : 21 februari 2023 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerbal 2 is uit!!!!!!
Omfg Nu nog Mars Colony Builder en het jaar kan in gaan. Omfg!!!!
![]() |
#770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Hogwarts Legacy' op twee weken tijd 12 miljoen keer verkocht
Wat ik er her- en der al van gezien heb lijkt het mij een mooie game. Hogwartslegacy home
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel sandbox, niets science. Maar zal wel toppie worden, de vraag is enkel wanneer...
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echt knokken want de moeilijkheidsgraad heeft men serieus verhoogd. Daarom dat ik eerst de easy versie van de game heb genomen dan weet je ongeveer wat er komt voor later. Op huidig ogenblik 'wandelde' ik chapter 8 binnen. ![]() p.s. Een goede graka is geen overdreven optie. Ik heb daar zelf aan de openstaande PC nog een koelertje extra naar laten blazen want die ziet af de graka bij die mooie game. Dat kost niets zo een ding en het doet wat het moet doen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 februari 2023 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zij die aan het 'prutsen' willen gaan.
PC Building Sim Hier is er maar 1 die ik niet zelf in elkaar gestoken heb en dat is mijn Ma haar laptop, die heb ik gekocht. Het 'voordeel' van er eentje zelf in elkaar te steken is: je maakt die zo duur of zo goedkoop als je zelf wil. Gaming PC' vallen meestal duurder uit en dat ligt in de meeste gevallen aan de graka (<- grafische kaart) die men er insteekt. ![]() p.s. Gebruikt men zijn/haar pc juist maar om even wat te Internetten en eens een briefje te schrijven of eens een mailtje te versturen dan hoeft die niet zwaar te zijn. Don't change a good working system!!!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 februari 2023 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben herbegonnen aan Dragon Age. Ik begin de werking nu pas onder de knie te krijgen en meer bepaad de tactical interface.
Walking bombs, firebals, chain lightning… Yeah baby! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op huidig ogenblik zit ik in Chapter 9 van Dead Space Remake.
Wel de EASY mode gezet om zo even te kijken waar alles zit en ligt. Er zitten aardig wat lastige stukken in. Regelmatig saven is ook een goed plan. In sommige gevallen geen gevecht aangaan met de vijanden maar ze gewoon ontwijken. Seffens even verder spelen... ![]() Toch knap gedaan die remake, knappe game. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 maart 2023 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zojuist de Mage Tower opgeruimd. DAO is goed, ook een hoop sidequests met puzzelwerk. De gevechten zijn nu ik de gameplay onder de knie begin te krijgen wel relatief gemakkelijk. Maar van Normal naar Hard betekent Friendly Fire en dan wordt het wel lastig met de AOE.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit miserie verder met den eerste bezig. Hopelijk volgt er snel een update want het is hemeltergend nu.
![]() |
![]() |
#779 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hogwarts Legacy.
Best wel leuk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik er van gezien heb op de site van de game lijkt die best mooi.
Bij de reacties op sommige sites zijn er vraagtekenteksten bij... ![]() Hogwarts Legacy home p.s. Harry Potter-game omstreden door 'transfobe uitspraken' J.K. Rowling Toch ga ik het er via Steam eens opzetten nadat ik een andere game gedaan heb. (Dead Space Remake)
![]() |
![]() |