![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#764 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat noch jij, noch hij erin slagen de discussie naar de achtergrond te verdringen nu ze niet het verwachtte 'resultaat' oplevert... Citaat:
Citaat:
Dacht jij er ook zo over toen de Turkse terroriste Erdal, niet eens aan haar eigen land werd uitgeleverd? Citaat:
60 jaar na de oorlog komt echter meer dan ooit MIJN en JOUW vrije meningsuiting in het gedrang DOOR DIEZELFDE OORLOG. Wat stelt jou zo gerust als 'men' vandaag gekke Belgen gaat uitleveren aan een ex.naziland, wiens enige gekte erin bestaat een 'verkeerde' mening te ventileren? By the way. Ik heb ook niet de indruk dat de moderators jouw bezorgdheid over hun nachtrust delen... Citaat:
Citaat:
Het maakt wél verschil in deze discussie want op dit eigenste ogenblik wordt een mens (die jij bovendien een gek noemt) voor eenzelfde soort minimalisering van zijn fysieke vrijheid beroofd. D�*�*r gaat het om, PieterP en d�*�*rom kan de vrijheid van meningsuiting nooit genoeg belicht worden. Op dit forum én in de media.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 december 2004 om 10:04. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Gouverneur
|
![]() Good Morning Belgium
Reeds 10 dagen een absolute top hit: 763 reacties en 5.365 lezers! Het oprukkend revisionisme in België dit naar aanleiding van onze arme Siegfried. De tophit in de rubriek :" Politiek Binnenland " van Politic's Be. Een zaak van prioriteiten. Ik zal beleefdheidshalve nog antwoorden op enkele reacties en dan is het definitief einde verhaal wat deze bagatel aangaat. We zien elkaar misschien op andere rubrieken terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als iemand dan komt beweren dat er geen joden vergast werden, doch dat dit een massale typhusbesmetting was, dan weten we waar die man voor staat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
By the way, ik ben tegen wetten die mij moeten commanderen wat ik mag denken of wat ik mag zeggen. Ik ben tegen regelneverij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen wetten die mij regels opleggen wat ik moet denken en doen. Ik echter voorstander van de elementaire regels van goed fatsoen en respect voor de mening van andere mensen. Daar ligt overigens de grens van de vrije meningsuiting en die beperking is dan auto censuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens helemaal geen voorstander van respect voor de mening van andere mensen. Wel van respect voor de vrijheid van anderen om die mening te uiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De kritische geest is gebleven en veel is nu anders dan vroeger werd onderwezen. By the way? wie is de uitvinder van het Mosterdgas in WO I... en enz. Citaat:
Het feit dat u mijn tekst - grootste gruweldaad - tussen aanhalingstekens plaatst, insinueert uw twijfel. In Diksmuide staat een toren: Nooit meer Oorlog, No more war, Nie wieder Krieg, Plus de guerre. Ik hoop dat je dat verhaal als onderwijzer aan je kinderen meegegeven hebt in plaats van de conlusies van uw historisch onderzoek. By the way, mijn vader was ook onderwijzer. En als dan dat geschiedkundig onderzoek zo nodig blijkt te zijn waarop staat dit dan op de rubriek Politiek Binnenland ipv Maatschappijdiscussies of ik weet niet wat? Omdat dit tema nog altijd uiterst gevoelig ligt in de Vlaamse Beweging. De kern van het Blok heeft nazi sympathieën maar durft daar niet voor uitkomen. Veel militanten en leden willen daar echter niets mee te maken hebben, zeker niet de nieuwe kiezers. Daarom bagatel, daarom ergens op een binnenbladzijde rubriek intellectuele spielerei. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niets kwetst zo te zien meer dan de waarheid... Citaat:
Waarom hou je dan vol dat het hier enkel over een oude, gekke man gaat?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 december 2004 om 13:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() Het Nieuwsblad, pagina 2, 157 woorden 07-12-2004 paw; Siegfried Verbeke wil vergast worden De Vlaamse negationist Siegfried Verbeke (63) wil in het concentratiekamp van Auschwitz vergast worden met Zyklon B, het gas dat de nazi's gebruikten om de joden uit te roeien. Met die stunt wil Verbeke bewijzen dat de nazi-gaskamers een grote leugen zijn én hoopt hij een fortuin op te strijken van de Amerikaanse ex-goochelaar James Randi. Randi loofde onlangs een miljoen dollar uit voor wie het bewijs kan leveren van paranormale krachten. Verbeke wil met zijn vrijwillige vergassing niet zozeer het bestaan van paranormale fenomenen bewijzen als wel aantonen dat de holocaust een fabel is. Hij is ervan overtuigd dat Zyklon B niet dodelijk is. De stichting van James Randi reageerde voorlopig niet op het voorstel. Verbeke zit momenteel in Ieper in de cel. Het Duitse gerecht vraagt zijn uitlevering en wil hem aan de tand voelen over het verspreiden van holocaust ontkennende literatuur via het internet. Hij riskeert er vijf jaar cel. (PAW) |
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
Gouverneur
|
![]() Bon, Bon
Ik ben net terug van een afscheid die we gevierd hebben van een hoger kaderlid in een bank. Hij heeft aan zestig jaar geopteerd voor zijn vrouw in plaats voor de stress. Er waren zeker 100 man aanwezig. Men had ook aan mij gevraagd een kleine speech te houden. Ik kan alleen maar één ding zeggen, wat er leeft onder de mensen, dat zijn jonge bedienden, jonge kaderleden en toekomstige gepensioneerden dat is niet waaaan Politic's.be mee bezig is en keuzes maakt in de lay out van haar eerste pagina. Waar is men dan wel mee bezig? De files. Tijdverlies. De stommiteiten van Prins Philip, de nieuwe strategie van het Hof, het verschillend denken tussen Brussel/Wallonnnië en Vlaanderen, de rente op het spaarboekjes, de noodzaak van de talenkennis, het feit dat het VB een Blok aan het been is voor vooruitgang voor Vlaamse autonomie, het resultaat van de verkiezingen bij de VLD. Ik heb eventjes gevraagd wie Siegfried Verbeek kent. Niemand. Ik heb ook geen verdere uitleg gegeven... Doch ik had beloofd om minstens een antwoord te geven in deze topic, beleefdheidshalve, aan de mensen waarmede gediscuteerd werd. Ik zie net de posting van Koenraad dat onze Vlaamse Volksheld een nieuw voorstel gedaan heeft in het kader van zijn historisch onderzoek... Zielig. Wat men allemaal toch niet doet om toch maar krampachtig in het centrum van de belangstelling te staan... |
![]() |
![]() |