![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ja? Ik vind het weerzinwekkend dat een dame in de hoedanigheid van VN-ambassadrice (hoedanigheid die ze sind 2003 niet meer heeft) agenten beschuldigt van racisme. Wie moet ik eerder geloven? Agenten in dienst of een zatte dweil?
Bovendien: als ge het eens zijt met woorden die ge niet begrijpt, zegt dat veel over u! ("scrupuleus" betekent net "gewetensvol", maar ik denk dat Giserke niet bedoeld heeft dat ik gewetensvol ben, maar gewetenloos.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Belgie is een nieuwe wet van kracht waardoor mensen die beschuldigd worden van racisme eerst zèlf moeten bewijzen dat ze onschuldig zijn (omkering van bewijslast). Het is dus aan de politie om te bewijzen dat ze niks racistisch gedaan hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zal ik het u zeggen? Haar huidskleur! Ik vraag me af of uw uitlatingen over deze heer hetzelfde is: http://home.hetnet.nl/~corpetrus/All...ush_Regime.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me inbeelden dat ze gedurende die 3 dagen één en ander te horen heeft gekregen daarom niet van de politie. Laatst gewijzigd door giserke : 12 maart 2008 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ocharme, 't zal dat zijn, de grote boze politiemacht die niet van zwartjes houdt... man man man... Dat mens mag eens dringend naar een psychiater en de Betty Ford kliniek ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Het bleef wel lang duren, vooraleer ze met een antwoord afkwamen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar maakt u dit uit op? Ik vind Paris Hilton een veel grotere troela en die ziet er toch Germaans genoeg uit. U beledigt mij van racisme zonder u ergens op te baseren. Ik zeg toch ook niet zomaar in het wilde weg dat u een verstokte pedofiel bent? Laatst gewijzigd door floppy : 12 maart 2008 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezien haar verleden verdient ze veel respect. Haar alcoholprobleem kan het ook niet zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Dat mens is voor zover ik weet opgenomen. Zou het niet beter zijn haar met rust te laten? Het zeer gemakkelijk voor de pers tijdens een kritieke fase nonsens los te weken uit een mens die eigenlijk niet in staat is iets zinnigs te zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Dus u ziet geen reden en concludeert: floppy is een racist. Wel, ik heb ook altijd respect gehad voor mevrouw Dirie, maar als ze zgn. racisme van Brusselse agenten inroept om zichzelf te verschonen, zakt ze HEEL laag in mijn achting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, iemand die genitale verminking onderging zal echt wel een slet zijn, hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad. Als ambassadrice van een nobele zaak zou ze bovendien wat meer presence, klasse en sereniteit mogen tentoon spreiden, want dit doet haar tegenstanders zeggen van "zie je nu wel".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eerlijk gezegd en wetende dat het in Brussel gebeurde. Ik zou ook gedacht hebben dat het een hoer was.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar dan wel een hééél dure.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Groot gelijk! Dit is niet alleen in Brussel zo! Heel de Belgische politie is een grote schande voor dit land! Ik kan uit ervaring spreken dat de blauwe pest hier eens grondig moet aangepakt worden. Even ter verduidelijking: ik heb hier niets tegen de gewone wijkagent, die zijn plicht naar behoren probeert te doen, maar naar het rot blauw verderop aan de top. Eens ze hun stepen hebben, slaat het dikwijls naar hun bolletje en verliezen ze hun respect voor hun medemens waar ze zich dikwijls boven wanen. Ik weet hoe ze slachtoffers in daders veranderen en mijn haat tegen dat blauw gespuis zit ook diep. Al die luie, lamme corrupte schande is een kanker, die met alle middelen moet bestreden worden. Maar de wortels van de blauwe rotheid liggen verder. Heel onze rotte, corrupte politiek heeft een ministaatje dat België heet en ooit als een ambitieuze democratie begonnen is, laten afzakken naar een bananenrepubliek, waar de brave burger zijn rechten langs alle kanten geschonden worden. Ik heb er genoeg van. Ik zwijg niet! Die blauwe pest is enkel een symptoon van een verdere corruptie, die dringend moet aangepakt worden. Hoe geloofwaardig ben je, als je voormalige minister van justitie haar grote liefde voor buitenlandse criminelen ooit met een huwelijk bezegeld had? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Ik ben blij dat iedereen stilletjes aan begint in te zien dat we hier krapuul politie hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Het zal snel gebeurd zijn! Iedereen weet dat wie de wet moet handhaven een streepje voor heeft en hem gemakkelijker buigen, zelfs breken.
|
![]() |
![]() |