Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2008, 05:01   #61
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
De koopkracht, de sociale rechten, ... daar horen we niets van.
omdat die allemaal communautair geladen en gelinkt zijn
Niets is mogelijk tenzij quid Belgica!
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 05:14   #62
Yoda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
omdat die allemaal communautair geladen en gelinkt zijn
Niets is mogelijk tenzij quid Belgica!
Lol da's communautair geladen

De wereldwijde crisis speelt zich dus blijkbaar enkel in België af. Man wat kunnen jullie bekrompen zijn. Denk je nu echt dat een onafhankelijk vlaanderen een wereldwijde crisis kan oplossen?
Yoda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 05:53   #63
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Honoré gepluimd's schermafbeelding

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Honoré gepluimd : 26 maart 2008 om 05:56.
Honoré gepluimd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 05:54   #64
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Standaard

nogmaal dubbel .

Laatst gewijzigd door Honoré gepluimd : 26 maart 2008 om 05:56.
Oud 26 maart 2008, 05:54   #65
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72 Bekijk bericht
Maar jawel de mobilisatiekracht is er nog wel maar als die betogingen op een avond vallen in de week is het niet evident he.Voor genéén partij trouwens.
Dat heeft er niks mee te maken.
Zoals ik al eerder schreef; bij het VB is de fut eruit.
Ik kan geen 5 afdelingen opnoemen die nog draaien zoals het hoort.
Toen het nog een klein, marginaal partijtje was kreeg men meer volk op straat dan nu.
Men heeft jarenlang het militante werk achterwege gelaten, men dacht dat men het wel zou doen met al die betaalde krachten op de Madou.
Ten onrechte blijkt nu.

Anderzijds kan ik me ook voorstellen dat veel radikalen zich niet langer kunnen motiveren nu het VB afgegleden is van een volksnationalistische partij (pro terugkeerbeleid) naar een multikul partij (pro assimilatie) zoals al de rest.
Oud 26 maart 2008, 11:08   #66
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
Toen het nog een klein, marginaal partijtje was kreeg men meer volk op straat dan nu.
Men heeft jarenlang het militante werk achterwege gelaten, men dacht dat men het wel zou doen met al die betaalde krachten op de Madou.
Ten onrechte blijkt nu.

Anderzijds kan ik me ook voorstellen dat veel radikalen zich niet langer kunnen motiveren nu het VB afgegleden is van een volksnationalistische partij (pro terugkeerbeleid) naar een multikul partij (pro assimilatie) zoals al de rest.
U weet duidelijk niet waar u over praat ,ik ken tientallen afdelingen waar het niet goed maar supergoed draait!De fut is er alles behalve uit
,klaarblijkelijk een waanidee van u of nog waarschijnlijker een wens.Toen ze nog klein waren mochten ze nog zeggen wat ze wilden want ze zouden toch nooit echtaan de bak komen ,later zijn de processen gekomen en de muilkorfwetten bovenop komt dat je te pas en te onpas voor de rechter gedaagt word onder het mom racisme.Ik ben 20 jaar lid en aktief in de partij,van het jongeren aktief onder xa4 buisseret tot nu.Ik ben nog even radicaal in mijn denken en doen en zo zijn er zeer velen.Dat de partij verruimt en ook ander volk aantrekt is duidelijk.Dat er enkele tacktische fouten gemaakt werden ook,maar dat gebeurt in elke politieke familie.Het zijn ook maar mensen.We zijn en blijven DE volksnationalistische partij bij uitstek,terugkeer is het best maar als je echt wil blijven:assimilatie!Ik persoonlijk zou alles dat moslim is tot in het zevende knoopsgat terugsturen naar land van herkomst ,gaat het niet goedschiks dan maar kwaadschiks!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 11:13   #67
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
Lol da's communautair geladen

De wereldwijde crisis speelt zich dus blijkbaar enkel in België af. Man wat kunnen jullie bekrompen zijn. Denk je nu echt dat een onafhankelijk vlaanderen een wereldwijde crisis kan oplossen?
Uiteraard niet, maar het is een feit dat er over zowat alle sociaal-economische problemen ernstige meningsverschillen zijn tussen Vlamingen in Franstaligen. Dit leidt vaak tot oeverloze discussies, tijdsverlies en uiteindelijk halfslachtige oplossingen en een halfslachtig beleid wat de problemen nog vergroot. Niet noodzakelijk een onafhankelijk Vlaanderen, maar alleszins een verregaande federalisering van de twistpunten kan in beider voordeel werken.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 11:25   #68
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Voor wanneer is het,dat de moslims eens op straat komen om islam in het algemeen te verplichten.Inplaats van slippendragers te nemen als zelfverklaarde filosofen.Zie je dat gebeuren ?

Je zal nu zeggen dat voor het merendeel deze gasten niet kunnen lezen of schrijven,ze kennen wel de gsm hoor,maar dat is waarschijnlijk een algemene code die ze intikken op de geleende gps'ers..

Het moet toch een mooi leven zijn als de sharia van toepassing is voor de verrijkers,en wij onder de Wet van het land Belgie leven.
Mo is aan het stelen,Mo is handje kwijt.
Mo verkracht,Mo is pietje kwijt.....
Nog even braaf blijven, je krijgt je pilletje, beloofd! 't Zal wel overgaan, geen schrik hebben.

Laatst gewijzigd door filosoof : 26 maart 2008 om 11:40.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2008, 12:20   #69
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
Ten onrechte blijkt nu.

Ik snap niet waar je het over hebt hoor. De stemmen liggen nu 100x hoger dan toen het nog om een kleine marginale partij ging, en daar draait het 'm tenslotte om. Een multikul partij kan je ze ook moeilijk noemen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be