![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De wereldwijde crisis speelt zich dus blijkbaar enkel in België af. Man wat kunnen jullie bekrompen zijn. Denk je nu echt dat een onafhankelijk vlaanderen een wereldwijde crisis kan oplossen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Honoré gepluimd : 26 maart 2008 om 05:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() nogmaal dubbel
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Honoré gepluimd : 26 maart 2008 om 05:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder schreef; bij het VB is de fut eruit. Ik kan geen 5 afdelingen opnoemen die nog draaien zoals het hoort. Toen het nog een klein, marginaal partijtje was kreeg men meer volk op straat dan nu. Men heeft jarenlang het militante werk achterwege gelaten, men dacht dat men het wel zou doen met al die betaalde krachten op de Madou. Ten onrechte blijkt nu. Anderzijds kan ik me ook voorstellen dat veel radikalen zich niet langer kunnen motiveren nu het VB afgegleden is van een volksnationalistische partij (pro terugkeerbeleid) naar een multikul partij (pro assimilatie) zoals al de rest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
,klaarblijkelijk een waanidee van u of nog waarschijnlijker een wens.Toen ze nog klein waren mochten ze nog zeggen wat ze wilden want ze zouden toch nooit echtaan de bak komen ,later zijn de processen gekomen en de muilkorfwetten bovenop komt dat je te pas en te onpas voor de rechter gedaagt word onder het mom racisme.Ik ben 20 jaar lid en aktief in de partij,van het jongeren aktief onder xa4 buisseret tot nu.Ik ben nog even radicaal in mijn denken en doen en zo zijn er zeer velen.Dat de partij verruimt en ook ander volk aantrekt is duidelijk.Dat er enkele tacktische fouten gemaakt werden ook,maar dat gebeurt in elke politieke familie.Het zijn ook maar mensen.We zijn en blijven DE volksnationalistische partij bij uitstek,terugkeer is het best maar als je echt wil blijven:assimilatie!Ik persoonlijk zou alles dat moslim is tot in het zevende knoopsgat terugsturen naar land van herkomst ,gaat het niet goedschiks dan maar kwaadschiks! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uiteraard niet, maar het is een feit dat er over zowat alle sociaal-economische problemen ernstige meningsverschillen zijn tussen Vlamingen in Franstaligen. Dit leidt vaak tot oeverloze discussies, tijdsverlies en uiteindelijk halfslachtige oplossingen en een halfslachtig beleid wat de problemen nog vergroot. Niet noodzakelijk een onafhankelijk Vlaanderen, maar alleszins een verregaande federalisering van de twistpunten kan in beider voordeel werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 maart 2008 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |