![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bent U het hiermee eens? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
64 | 82,05% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 17,95% |
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 29 maart 2008 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Normaal zou ik niet reageren om zo'n duidelijk marginaal, idioot, arrogant, gortig, boertig antwoord, maar ik ga op één omtrent Hare Majesteit Koningin Fabiola toch antwoorden: UITERAARD blijft zij het recht hebben tot levenslange dotatie. Is de evidentie zelve. ![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Hij werd niet met het recht op dotatie geboren. Hij verkreeg dat later pas.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 29 maart 2008 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Hij verkreeg die niet omdat zn vader in aanvang niet direct de kroonprins was: bij Koning Boudewijn konden nog kinderen geboren worden. Op het moment dat zn vader Koning werd, was hij een koningskind en had hij recht op een dotatie. Voor zover ik het goed voorheb hebben koningskinderen recht op dotatie, in de eerste graad dus. Maar de kleinkinderen niet, behalve de kinderen vd kroonprins, op het moment deze Koning wordt.
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Het komt me flagrant voor dat hier zovele mensen moeite hebben met de dotatie's. Onbegrijpelijk.
![]() Ik hou het dan maar bij domme, onveroorloofde jaloezie. ![]() ![]()
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is zo......
onnozel. Hij snapt nog steeds niet dat al zijn gelul er niets mee te maken heeft. Of Albert kroonprins was of niet doet niet terzake. Er was geen dotatie voorzien in de grondwet. Bovendien is zijn stelling dat Albert geen kroonprins was ,ook verkeerd want zolang zijn broer geen opvolgers had, was Albert wel degelijk kroonprins. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=MaGNiFiCaT;3329635]Het komt me flagrant voor dat hier zovele mensen moeite hebben met de dotatie's. Onbegrijpelijk.
![]() Ik hou het dan maar bij domme, onveroorloofde jaloezie. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 29 maart 2008 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe reactionair kunnen mensen nog zijn ![]() ALS er dan toch nog een koningshuis moet zijn dan liefst een dat zoweinig mogelijk kost, id est alleen koning, troonopvolger en eventueel de wedeuwe enzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=MaGNiFiCaT;3329635]Het komt me flagrant voor dat hier zovele mensen moeite hebben met de dotatie's. Onbegrijpelijk.
![]() Ik hou het dan maar bij domme, onveroorloofde jaloezie. ![]() [QUOTE= Niets mee te maken? Wie denk je wel te zijn? Albert zelf misschien, dat je je zo weert als een duivel in een wijwatervat. De Koning is niet eens, Koning der Belgen, maar slechts, Koning van België bij gratie van het volk. En als ik zie hoe hier algemeen gereageerd wordt moet ge die gratie ver gaan zoeken. Dus jou stelling dat we er niets mee te maken hebben is brabbeltaal. We hebben er heeel zeker heel veeel mee te maken, en als we morgen zeggen dat hij mag ophoepelen kan hij zijn biezen pakken. Hebt ge het verstaan, of moet ik er een tekeningetje bij maken. Laatst gewijzigd door Garry : 29 maart 2008 om 00:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
In '59 huwden Alb. & Paola, in '60 Boudewijn & Fab.. In '60 werd Philippe geboren en men verwachtte dat weldra een kroonprins uit HM K Fab ging geboren worden.
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() 'Wij moeten ervoor betalen', komaan, het bedrag dat eenieder zogezegt afstaat aan de monarchie zijn peanuts. Toch écht verwaarloosbaar.
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik iet koop van 1 euro en dat voldoet niet aan mijn verwachtingen heb ik het recht om te reklameren. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 29 maart 2008 om 01:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() [quote=Garry;3329657][quote=MaGNiFiCaT;3329635]Het komt me flagrant voor dat hier zovele mensen moeite hebben met de dotatie's. Onbegrijpelijk.
![]() Ik hou het dan maar bij domme, onveroorloofde jaloezie. ![]() Citaat:
En idd, hier op dit kloteforumpje, met al die segregerende sukkels, kan hij idd op weinig bijval rekenen, maar och Here Gods!, niet getreurt: dit is gewoon verwaarloosbaar. Het stelt gewoon niets voor. ![]() En je moet helemaal geen tekeningetjes maken: ik wil gewoon niet weten wat in dat grauw hoofd van je omgaat. Ik weiger me te betrekken tot jou soort. ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ga je er de grondwet bijsleuren om het bestaan van een monachie te vergoelijken, maar als diezelfde grondwet zegt dat gewone prinsen geen recht hebben op een dotatie negeer je de grondwet. Laatst gewijzigd door daiwa : 29 maart 2008 om 01:23. |
|
![]() |
![]() |