![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
For some reason snap je dat echter niet. Ik weet ook niet goed waarom. Even terzijde: Is Sterchele uit een bocht gegaan, feitelijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vond dat al van in 't begin een geniaal inzicht, adrian. maar soit, ik ga hier niet meer verder spitten in de de dorre grond. doe maar, denk maar, en zie maar waar je uitkomt. ieder zijn goesting. ieder zijn waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moet je die discussie hiernaast zien, over de matras op de anspachlaan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Héla, ik ben hier wel degelijk degene die zich het minst au serieux neemt hoor!
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De weg daar is helemaal niet in slechte staat. Het is een kaarsrechte baan die nog maar een paar jaar geleden volledig werd vernieuwd, meer naar Antwerpen op zijn ze trouwens nog bezig met het vernieuwen van het wegdek. Ik denk eerder dat gezien zijn nachtelijk uitstap in Antwerpen, misschien wat gedronken ook, hij even ingedommeld is en daardoor van de weg geraakte. Wat zijn vriend Verhoeven daarstraks op VTM verklaarde dat er een remspoor was klopt ook langs geen kanten. Laatst gewijzigd door daiwa : 10 mei 2008 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten wij dat dan weten?
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten niet.
Maar in de wetenschap dat men het in andere verkeersongevallen wel zegt en nu niet zegt genoeg volgens mij. Ik wil wel niet zover in filosoofs uitspraak meegaan dat er drugs in 't spel waren maar alcohol sluit in gezien zijn nachtelijk uitstap toch niet uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wil je mij dan eens uitleggen waarom de boom dan niet alle blaam treft?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 mei 2008 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Mogen we dat niet weten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik het écht ga moeten uitleggen, heb je definitief de stempel van 5 jarige.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De "route" van punt A naar B is constant. Of gaat gij via een rechte lijn over een bijna bol (de aarde) oppervlakte naar uw bestemming ? Kunt gij door bergen, bossen en rivieren rijden ? Ik dacht het niet. En als de route constant is, zal er een kritieke snelheid zijn waarop de auto de route niet meer succesvol kan afmaken. Snelheid is dus wel degelijk een factor die ongevallen veroorzaakt. Nu, in de realiteit remmen mensen af in een bocht, en zullen ze op het rechte stuk goed doortrekken. DAAR kan het wel zijn dat een externe factor nodig is om een ongeval te veroorzaken. Maar per definitie is snelheid een variabele die mee een ongeval kan veroorzaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volgens jou is namelijk snelheid niet de enige bepalende factor voor een (in casu dit) ongeval. er was ook een bocht nodig. om uit te vliegen welteverstaan. geheel conform jouw analyse is er dan, indien je tegen een boom smakt, ook een boom nodig. dus ja, die boom is ook een factor die medebepalend was voor het ongeval. als die boom er niet stond leefde hij misschien nog. dus misschien is die boom wel de oorzaak van alles. als ge iets niet kun uitleggen omdat het op niks slaagt, wil dat niet zeggen dat anderen 5-jarigen zijn, adrian. Laatst gewijzigd door Mitgard : 11 mei 2008 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |