![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik ben braaf, ik gehoorzaam aan de wetten, dat heeft die hoge meneer van het grondwettelijk hof toch gezegd? ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 28 mei 2008 om 09:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rob, ik betwijfel dat, zeker met Leterme en BDW wiens strijd niet tegen Belgie maar tegen het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop van ganser harte dat het verkiezingen zullen worden in oktober.
Dan kunnen we die idioten die momenteel de dienst uitmaken terugstemmen naar waar ze thuis horen: de oppositie! Maar aangezien ik in de andere partijen ook mijn gading niet vind, zal ik dus ofwel moeten ongeldig stemmen, ofwel een eigen lijst beginnen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]()
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens de score van VLD is zeer interessant. Als vlaamse partij staan ze nergens, als ultraliberaal staat daar LDD. Kortom ze staan voor een belgicistische partij zonder kleur voor de postjes en de kabinettten.. Voorts kan er altijd nog een fotootje af met Quick in bloot bovenlijf , die een feestje geeft voor 2000 man onder het mom "feesten als de beesten". Dit terwijl er voor de koopkracht van de gewone man/vrouw niets kan gedaan worden. Veronrustend moet zijn dat de typsiche VLD-kiezer (bedrijfsleider, vrij beroep,..)overweegt LDD te stemmen omdat in het belgisch huishouden de gewone man/vrouw minder te besteden heeft en waarschijnlijk meer te besteden heeft in een los Vlaanderen. Als VLd denkt dat de verkiezing kan gewonnen worden met het stemmen-aantal van de loge ? Spa ligt nog voor jaren in de lappenmand. Spijtig dat YLT zo knoeit dat SPA terug in zicht komt als electabele serieuze partij, terwijl ze na 20 jaar desastreus beleid eerder voor een volkstribunaal zouden moeten verschijnen. In een niet verre toekomst zal CD&V terug moeten kiezen : keizer, koning , kardinaal in Vlaanderen of "pispaal van dienst" in België, weliswaar sterk afgeslankt t.o.v. de 800000. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 28 mei 2008 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zéér moeilijk om daarmee te stoppen na het intensief mede-demoniseren van het VB.
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze zullen wel een goede uitleg hebben om de bocht naar VB te nemen anders werkt de staat niet meer, we moeten toch de wil van de kiezer eerbiedigen,het was de schuld van SPA/Agalev.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
En ik twijfel sterk dat Leterme daarvoor te vinden zal zijn. En dan hebben we het nog niet over BDW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VOOR hij de fel begeerde titel van Belgisch premier in de wacht sleepte. Of wat betekenen deze woorden: Citaat:
Hij zal col-tout nodig hebben die nog moet uitgevonden worden!
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze dat gedaan hadden was het CS zelfs nooit ingezet geweest om de wil van de kiezer te kunnen negeren.
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Struize praat in het vlaamse parlement maar federaal ....? Dat scenario hebben we net achter de rug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo is het nu eerder negatief , als je je laat zien op het paleis, die komen ook stilaan in een CS. Paleis -bashing is "in". Een goede vond ik wel dat het kapsel van Fab. geklasseerd is als werelderfgoed. Als het hun echt uitkomt zullen ze misschien wel met VB samengaan, v.b. VB geeft steun vanuit het parlement maar zit niet in de regering kwestie van te zeggen dat ze niet samenwerken. De mogelijk aanstormende verkiezingen zijn toch ook een beetje illegaal. So what ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wishful thinking. Als Belgique uit elkaar valt is het omdat er geen regering meer op poten geraakt. Ook niet na 10 maanden en via Verhofstadtsiaanse bemiddeling.
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sommigen, moet nog eens duidelijk gemaakt worden, HOE er door de Vlamingen afgelopen juni werd gestemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kortom: ik blijf bij volgend jaar op 7 juni: verkiezingen voor Vlaams en Europees Parlement en vervroegde parlementsverkiezingen voor Kamer en Senaat. |
|
![]() |
![]() |