![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tiens dan zal ik als enige een negatieve ervaring hebben waarschijnlijk omdat ik libanese vrienden heb. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() geld is niet het probleem daar wordt veel voor gedaan. trouwens stel dat het een probleem was dan vind u het normaal dat de moslimjongens altijd op schoolreis mogen en hun zusjes altijd op school blijven. ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 4 juli 2008 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De brutaliteit van het regime wordt onderstreept door de manier waarop ze zelfs medemoslims aanpakken die ze als bedreigend voor het regime beschouwen. Toen Franco in Spanje of Mussolini in Italië aan da macht was zal een groot deel van de bevolking ook zeeeer gastvrij zijn geweest .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mooie tekst, maar de grauwe werkelijkheid is heel wat anders hoor ! een greep uit het Nieuwsblad ! Molenbeek is zo'n stad van multikul : De 44-jarige Didier Milis uit Sint-Jans-Molenbeek begrijpt niet hoe het kan dat de jongeman die hem vorige dinsdag in het ziekenhuis sloeg nu alweer vrij rondloopt. 'Ik ben bang', zegt Milis. Didier Milis -syndicus van een flatgebouw langs de Louis Mettewielaan in Sint-Jans-Molenbeek- maakte dinsdag een avondwandeling toen hij zijn gepensioneerde buurman tegenkwam. 'Jojo liet zijn schoothondje uit. We maakten een praatje. Toen een jongeman voorbijkwam blafte het hondje.' Volgens Milis schreeuwde de voorbijganger dat Jojo zijn hond moest vasthouden. Milis probeerde als ex-directeur te sussen. 'Ik probeer altijd conflicten te vermijden. Maar plots kreeg ik twee mokerslagen in mijn gezicht.' Half versuft vroeg Milis aan zijn buurman de politie te bellen. De jonge dader ging daarop helemaal door het lint. Milis incasseerde klappen en schoppen over het hele lichaam. Toen zijn gsm uit zijn jas viel, gooide de agressor de telefoon stuk op het wegdek. 'Die dolleman beet me toe dat ik me moest verdedigen. Maar ik kon niets doen.' De lijst verwondingen is lang: neus en oogkas gebroken, scheur in linkeroor en gevoelloze linkerwang. 'Ik ben ook mijn smaak verloren.' Milis herkende de aanvaller als de 23-jarige zoon van een van zijn huurders in het gebouw waar hij syndicus is. Hij speelde de naam en het adres door aan de politie. Intussen kwam hij zijn aanvaller wel al opnieuw tegen op straat. Milis spreekt er schande van. 'Ik dacht dat ze iemand voor zo'n laf geval van agressie in de cel staken. Heeft hij eigenlijk één dag vastgezeten?' Het parket van Brussel was dit weekend niet bereikbaar voor commentaar. (bjm) Dacht ??? Denken ?!! Er zijn nog veel goedgelovige zielen in dit land !! Metroreiziger krijgt schroevendraaier in borst ! SINT-JANS-MOLENBEEK 30-06-2008 - Tijdens een metrorit tussen Jacques Brel en het Weststation in Sint-Jans-Molenbeek is gisteravond een zwarte reiziger neergestoken met een schroevendraaier. Het werktuig stak in zijn borst, net naast zijn hart. De steekpartij gebeurde rond 20uur op een metrostel met nog meerdere andere passagiers. Na het incident vluchtten ongeveer tien jongeren van Afrikaanse origine van de metro. Een verpleegster die op hetzelfde metrostel zat diende het slachtoffer de eerste zorgen toe. In het station namen de hulpdiensten het van haar over. Het slachtoffer werd overgebracht naar het Erasmusziekenhuis in Anderlecht. Gisterenavond verkeerde hij in levensgevaar. De politie was nog op zoek naar de gevluchte jongeren, onder wie ook enkele meisjes. (bjm) Bende voert raid uit op metrostation SINT-JANS-MOLENBEEK 13-06-2008- Een tiental gemaskerde jongeren heeft vorige nacht een raid uitgevoerd op het metrostation Ossegem, waar verscheidene uitstalramen, een bankautomaat en beveiligingscamera's eraan moesten geloven. De bende daagde rond 0.30uur op in het metrostation. Elk van haar leden was gewapend met een voorhamer, baseballknuppel of stok. Iedereen is voor zijn op voorhand gekozen 'doelwit' gaan staan en na een signaal er als gek beginnen op in te slaan. Een tiental grote uitstalramen is aan diggelen geslagen, verscheidene andere werden beschadigd en veel materiaal werd vernield. De bende kon vluchten vooraleer de politie de tijd had om ter plekke te komen. De aangerichte schade was erg groot. (yb) Sacjacking SINT-JANS-MOLENBEEK 12-06-2008- Twee mannen pleegden een sacjacking op de Leopold II-Laan afgelopen dinsdag omstreeks 21.55uur. Het slachtoffer zag de daders vluchtten in de richting van Jennartstraat. Een van hen werd door de politie onderschept nadat hij formeel werd herkend door omstaanders. De gestolen handtas werd teruggevonden onder een geparkeerd voertuig. De 24-jarige Brahim is ter beschikking gesteld van het parket. (bdp) Gsm gestolen Afgelopen dinsdag hebben drie jongeren in de buurt van metrostation Osseghem brutaal een gsm buitgemaakt. Het slachtoffer was op stap met zijn vriendin die de zus bleek van een van hen. Het meisje werd door haar broer onmiddellijk naar huis gestuurd en het drietal begon het slachtoffer te slaan en te schoppen. Uiteindelijk gingen ze aan de haal met zijn gsm. Nadien verkochten ze het toestel in een kapsalon in de Meninstraat voor 100euro. (bdp) Brommer gestolen SINT-JANS-MOLENBEEK 26-06-2008- Dinsdagmiddag zien agenten twee jongeren op een gestolen brommer door het rode licht rijden op het kruispunt van de Koolmijnenkaai en de Wittestraat. Ze zetten de achtervolging in en deden het tweetal stoppen. Het tweetal werd ter beschikking gesteld. (bdp) get a live !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijf de waarheid en de realiteit zeggen. Goed zo !!! En laat het lezen aan de man in de straat. Vertel het verder en vrag of ze het verder vertellen. Open mensen hun ogen voor de islam alles permanent sluit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Berkenbos geldt een samenscholingsverbod tot eind augustus op het parkeerterrein van ontmoetingscentrum Ons Huis.
Daar komen veel jeugdgroepen logeren. Verleden jaar waren er problemen met allochtone jongeren en gisteren was het weer raak. Donderdagavond werd een een zeil in brand gestoken dat er werd gehangen om de jeugdgroepen af te schermen. In brand steken schijnt dat gespuis wel hun specialiteit te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stem al lang op de enige partij die aan de veroveringsdrift van de moslims paal en perk wil stellen. |
|
![]() |
![]() |