![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
| Bekijk resultaten enquête: Is de islam vergelijkbaar met andere godsdiensten? | |||
| Ja, de islam is even vredelievend en predikt gelijkheid en verdraagzaamheid, ook tegenover niet-moslims. |
|
24 | 26,67% |
| Neen, de islam predikt duidelijk haat, onverdraagzaamheid en oorlog. De islam rechtvaardigt oorlog, bedrog en geweld tegen niet-moslims en beschouwt niet-islamieten als minderwaardig. |
|
66 | 73,33% |
| Aantal stemmers: 90. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
#62 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Banneling
|
Citaat:
het aanvallen en vernielen van amerikaanse symbolen : De twin towers, het pentagon en het witte huis. Dat daarbij burgerslachtoffers vielen was onvermijdelijk maar dat was slechts een side-effect. |
|
|
|
|
|
|
#64 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je echt enkel mensen wil treffen val je als terrorist wel andere doelwitten aan : bvb. het stadion waar de super-bowl word gespeeld of Madison Square garden tijdens een belangrijk evenement, Als je daar met een volgetankt vliegtuig invliegt ga je tienduizenden doden hebben ipv de 3000 die er nu waren. Overtuigd? |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Parcifal u gelooft dat toch niet . Zoveel mogelijk doden maken dat is hun enige doel
|
|
|
#67 |
|
Banneling
|
Op 9/11 in NY niet, nu op 11/3 in Madrid wel.
Vergeet niet dat 2 gekaapte vliegtuigen op 9/11 relatief weinig doden hebben opgeleverd : het vliegtuig in het Pentagon en dat naar het Witte huis. Dat kon zeker efficienter (qua slachtofferaantal) . |
|
|
|
|
|
#68 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat doet er allemaal niet toe want mensen zoals jij die zulke dingen echt menen beschouw ik als een stuk str*nt en str*nt versta ik niet.Dus bekijk al je postings door mij genegeerd vanaf heden. |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
geeft niet, u schrijft als str*nt, dus we verliezen niet veel.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Parcifal een dode is teveel
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
BEDOELING van de terroristen, snap je? That's it. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
ik snap het maar moeten daarom onschuldige mensen het bekopen dat men regeringen aanvalt oke
|
|
|
#73 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Parcifal ik heb veel respekt voor u Maar onschuldige mensen doden die in een symbool werkken vind ik verschrikkelijk
|
|
|
#74 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Trouwens, gisteren stond ik in het sportpaleis in Antwerpen dat tot de nok vol zat met jong volk en ik was er echt niet gerust in. Moest ik een paar vreemdelingen met rugzakken gezien hebben, ik was stante pede naar de veiligheidsdienst gelopen. Zover is het al gekomen... Ik vind dat zeeer erg maar tja.. Trouwens het kan toch geen kwaad eens te kijken naar de redenen waarom die terroristen doen wat ze doen? Ik voel vanuit de rechtse hoek nogal wat tegenwind als het daarover gaat. Het ligt toch niet allemaal zo simpel hoor. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Parcifal het is niet simpel dat begrijp ik men heeft teroristen gemaakt tot wat ze nu zijn.Maar moet ik daarom iemand doden die onschuldig is.Meschien ben ikwel een terorist in spe.Maar mijn doel zou nooit zijn onschuldige mensen te raken
|
|
|
#76 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik blijf bij 100%
|
|
|
#78 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Schepen
|
Citaat:
maar daarmee keur ik ze alles behalve goed geweld valt in mijn ogen nooit goed te praten, noch van moslim-extremisten, noch van de regering Bush.
|
|
|
|
#80 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Franke fritz geweld is nooit de oplossing,daarom probeer ik het te vermijden.echt dat doe ik. Maar menssen die onschuldig zijn zal ik verdediggen met geweld,als het niet gaat met woorden.
|