![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn nochtans verschillende wetenschappers bezig om de oorzaken van homoseksualiteit te achterhalen, en bij hen wijst niets erop dat homofilie wordt bepaald door beïnvloeding uit de omgeving. Dus 'aangeboren factoren' lijken de beste optie te zijn (ik geef toe dat zulks heel moeilijk te bewijzen is, omdat het hier allicht ook over bepaalde hersenactiviteit gaat en daar weten we nog bitter weinig vanaf). Wel is geweten dat een niet-openstaande omgeving of opvoeding ervoor kan zorgen, vroeger was dit de regel, dat homoseksuele jongeren en volwassenen niet uit de kast kwamen. Ze maakten / maken zichzelf wijs dat ze het andere geslacht beminnen en worden geforceerde hetero's. Dit met alle gevolgen vandien, want de liefde van het koppel is nooit oprecht en altijd (langs één van de zijden) gekunsteld. En zo gebeuren er drama's en bedenkelijke praktijken. Getrouwde mannen die in de bosjes aan de autostradeparkings met elkaar afspreken, mannen (of vrouwen) die er een dubbelleven op nahouden en er een minnaar van hetzelfde geslacht op nahouden. Dit zou onder mannen in de Arabische wereld populair zijn, er een 'close' vriend op nahouden (openlijke homoseksualiteit is in veel Arabische landen strafbaar met de dood). Of men krijgt bij ons mannen die inderdaad braaf trouwen en eens bijvoorbeeld hun conservatieve ouders dood zijn, komen ze uit de kast en laten ze vrouw en kinderen na dertig jaar huwelijk 'in de steek' om zich in de homomilieus te begeven (ken zelf zo ettelijke mannen). Deze mannen hebben niet alleen twintig of dertig jaar het leven van zichzelf vergald, maar ook dat van hun partners, met wie geen evenwichtige relationele of seksuele relatie tot stand kon komen. Is dat dan beter dan je kinderen in openheid opvoeden, een tolerante houding t.o.v. anders geaarden aannemen en je kinderen in hun relatie gelukkig zien worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() @freespirit...jij zou schrijver moeten worden, wat een uitleg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Brrrr... Jij bent een angstaanjagend mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ps.
Willen alle zeikers, trollen, fascho's, nazi's, homofoben, provocateurs,fundamentalisten en stokers aub op sodemieteren, ga maar fijn terug in jullie thuishaven de bruine internet riolen spelen...
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() Ik dacht dat jij verdraagzamer was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() zouden er ook nog 'Belgen' zijn die moeite hebben met homo-kinderen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Als je daarmee bedoelt kinderen van homo-koppels, ik vrees dat die ernstig trauma gaan overhouden aan de pesterijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Ben ik, daarom zei ik dus ook aub.
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezond Vlaanderen; weet u dan een kliniek die kan aantonen dat u hetero bent omdat dit aangeboren is?
Zelden iemand gezien die zoveel onzin uitkraamt! Als u hetero bent omdat u hiervoor kiest mag ik dus concluderen dat u ook voor homoseksualiteit zou kunnen kiezen! Dus kunt u bent met een man maar u verkiest een vrouw? Is dit wat u zo doet reageren; latente homoseksuele gevoelens en gaat u daarom zo angstig te keer? Als u als hetero geboren bent dan zijn anderen evenzeer als homo geboren! En wat is daar trouwens mis mee? Ik ken verschillende kinderen die opgroeien bij twee mama's en niemand vind dit raar of nergens leidt dit tot pesterijen. Trouwens volgens mij hebben autochtone Belgen ( fossielen zoals gezond Vlaanderen buiten beschouwing gelaten)helemaal niet zoveel moeite met eenouder gezinnen of homo's; wie hier moeite mee heeft zijn vaak allochtone Belgen! Een onderzoek wat dit niet duidelijk maakt is voor mij dan ook niet representatief! Het is niet omdat sommige moslims met de Belgische nationaliteit nog in de middeleeuwen leven dat dit ineens representatief kan worden genoemd voor Belgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ken er nog die hetzelfde dachten en hun ideëen ook hebben uitgevoerd. Niet meteen een zootje waar je mee vergeleken wilt worden als je het mij vraagt.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
in welk gat leefde gij in België? ik vermoede dat u ofwel maximum 18 jaar bent, ofwel meer dan 50, ofwel extreem katholiek bent opgevoed...moest het Dat laatse zijn zegt dat natuurlijk al genoeg...
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Bedoelt u dan dat iedereen die in God/Allah gelooft een godsdienstwaanzinige is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
back on topic...
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Het extreme katholicisme was pertang door u tersprake gebracht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ahja just een andere mogelijkheid... dat hij zelf een gefrustreerde oude homo is met een vrouw en kinderen, en dat hij nooit de mogelijkheid had zich te outen...
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |