![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja, Terence kan het allemaal heel schoon uittekenen. Een nieuwe samenleving die parallel loopt met onze verouderde... meaning terugkeren naar ons Mother Goddess, het heilige vrouwelijke onder andere. Kijk naar naar het overheersend mannelijk ego dezer dagen overal uitgedrukt. Gaan ze dat zomaar afgeven, is mijn vraag. En als het antwoord neen is, wie betaalt de prijs?
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() 2012: Het begin van een Nieuwe Wereld.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() Joehoe! Misschien gaan we met z'n allen naar de maan.
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Mensen willen dat er wat gebeurd, in de hoop dat het hen dichter bij elkaar zal brengen. Wel, als u beseft dat er wat loos is, moet ge daarom niet wachten tot er wat gebeurd, toch? Het is als hopelooos wachten op God, zodat ie ons zou komen redden. Waarom niet volwassen worden en de problemen zelf aanpakken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Maak u geen zorgen, ik wacht niet op de almachtige God die neerdaalt van den hemelen om orde op zaken te stellen aan 't einde der tijden.
Het is simpelweg een vaststelling dat wereldwijd het zootje aan een enorme snelheid evolueert, zowel op sociaal, politiek, cultureel, ecologisch als spiritueel vlak.
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Goed, want komen doet die toch niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() God is er altijd! Dus hoe kan ie aankomen als Zij er reeds altijd is geweest!
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Zijn zoon dan.. Zijn we niet allemaal zen kinderen? Of kinderen van zen dualiteit, Satan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jup zo is dat zeikstraal!
Hoewel je de zoon in een heel wijd perspectief kan bekijken he... Overigens, Jezus is gewoon de inleiding van de Vissentijd. Nu zijn we op weg naar het watermantijdperk. Ik zei het eerder al: ne vis kan niet zonder water ej ![]()
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En ist ni verdacht dat Jezus 12 a^postellen had daar er 12 zodiacs zijn?+
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() das een leugen, er waren er 13 (Maria Magdalena, zijn vrouw) en er zijn 13 zodiacs. Maar dat is voor ons gewone stervelingen verborgen gehouden. Waarom denk je dat er aan het getal 13 zo'n sterk negatieve conotatie hangt? Een samenzwering se, want 13 brengt geluk
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zijn er 13 zodiacs dan?? Ben ik werkelijk zo verkeerd ingelicht?
Het zijn er toch 12 ??? Wel opmerkelijk dat we nu in de dertiende baktun van de maya's zitten. Wat me laatste jaren ook is opgevallen, in de bijbel, de openbaringen van johannes om precies te zijn, spreekt men over de 144 000 uitverkorenen. Hoelang duurt één baktun? 144 000 dagen. Toeval? De puntjes moeten verbonden worden jongens... Pieke, als ge wilt, begint gij al is met de dertiende zodiac in detail uit te leggen aub
![]() |
#75 | |
|
![]() http://www.femtopia.nl/maan/slangendrager.htm
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
12 is gewoon een belangrijk getal voor zowel de maya's (gebaseerd op 12) als de christenen (12 apostelen) 12 * 12 * 1000 = 144000 of primitief: veel keer veel keer veel. of oneinidig in symboliek.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 4 september 2009 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder wel leipe shit die link. Komt echt overeen met genesis. Zo ben ik op veel soortgelijke christusfiguren en scheppingsverhalen gebotst in mijn spirituele zoektocht, die toch veel gelijkenissen hadden. Gelijkenissen terug te vinden in zo goed als alle culturen he... Something has been taken from us! Echter heb ik hier wel problemen met: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
Staatssecretaris
|
![]() onze arrogantie over onze eigen moderne intelligentie maakt ons blind voor het feit dat er in de oudheid meer geweest kan zijn dan primitieve holbewoners of beschavingen.
Er zijn vele puzzelstukjes die een ander verhaal vertellen en vele puzzelstukjes kan men aan mekander linken maar voor de gevestigde waarden in de archeologie zijn dit enkel toevalligheden. Thans bestaan onze geschiedenis boeken uit eigen veronderstellingen en interpretaties van de onderzoeker of archeoloog die voor zijn stelling enkel de feiten neemt die zijn stelling bevestigen. de stukjes die een ander verhaal vertellen worden gewoonweg genegeerd 2012, een datum die het een en ander voorspelt, de believers hopen eindelijk dat er iets gaat gebeuren eind december 2012 omdat ze dan eindelijk kunnen schreeuwen "ziet ge wel" al moet ik zeggen dat ik liever heb dat er niks van de voorspellingen uitkomen want deze waren tenslotte niet zo positief voor de mensheid en wil toch nog graag even verder leven ![]() maar als er niks gebeurt zullen de believers nog meer afgeschilderd worden als een bende zotten die gewoon dingen zoeken die er niet zijn enzovoorts en als een open minded persoon vind ik dit dan ook weer niet goed voor het onderzoek naar de oudheid en het zoeken naar bewijzen voor een oudere hogere beschavingen en eventueel buitenaardse contacten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#80 |
Gouverneur
|
![]()