![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() 20737 + 16838 + 70520 = samen 108 095
- 50 000 = 58095 werkloze jongeren die overblijven hoe gemotiveerd ze ook zijn die overgebleven 58095 moeten de kabbas dragen van die 50.000 die gaat werken |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Alweer een parchtige, realistische en doordachte initiatief van LDD.
![]()
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen moet men zich ook eens afvragen wat zwart werk opbrengt als het niet in het zwart ontvangen wordt bij de klant. Veel aannemers maken hier een serieuze vergissing. Om een vb te geven. U en ik werken in het zwart bij een klant, ik geef u er 15€ in de hand en ontvang op factuur 30€. Hoeveel heb ik dan verdiend denkt u? Tenslotte heb ik zogezegd 30€ belastbaar inkomen gehad, en geen 15€. Dus met belastingen af, uw loon er af, bijdragen er af, kom ik al te kort en heb ik voor niks gewerkt. Tenzij ik valse facturen er tussendoor draai. Wat me ook geld zal kosten. Zie je wel dat werken niet meer opbrengt? Tenzij de klant liever ook in het zwart betaald, voor zijne btw te besparen. Maar voor de meeste werken gaat die vlieger niet op.
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() ik geef u er 15€ in de hand en ontvang op factuur 30€.
Hoeveel heb ik dan verdiend denkt u? Tenslotte heb ik zogezegd 30€ belastbaar inkomen gehad, en geen 15€. nog nooit van valse factuur gehoord ? ik weet een kapster die alle facturen en die van haar kinderen op naam het kapsalon laat zetten en alle leveranciers leveren probleemloos een vervalste factuur af |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar belanden we alweer in een ander straatje, nml fraude en vervalsing in geschrifte. Voor een stylo of twee gaan ze daar niet over zagen, over een paar miljoen echter ga je problemen krijgen.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is belastbaar inkomen, voor wie zulke facturen geeft! En wie geeft facturen, zelfstandigen natuurlijk. Dus wat de één kan aftrekken aan belastingen, telt de andere er weer langs zijn kant bij. Dus die moet dat dan op zijn beurt kwijt geraken ergens, met een valse factuur. Van alweer een andere zelfstandige. Zie je hoe lastig dat allemaal is? Nu over 15€ gaan we niet zagen.
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Per toeval waren het diezelfde liberale bandieten die de eerste allochtonen naar hier gehaald hebben, om de arbeidsbewegingen te verzwakken , de lonen laag te houden door een kunstmatig geschapen voorraad doppers te creëren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat u eens goed adviseren door nen boekhouder of jij je werkman in t zwart moet betalen hangt van uw omzet en kost/opbrengst verhouding af. alles draait er natuurlijk om om zoveel mogelijk zwart te ontvangen in de eerste plaats hé ![]() en als uw klant per se een factuur wil ? dan doe je wat mijn aannemers mij altijd lappen, : 'tja, dat kan, maar dan kan ik uw werken pas volgend boekjaar starten ... te nemen of te laten : in t zwart nu beginnen of een jaar wachten ...' oh ja ZOTTEKES begin NOOIT aan valse facturen hé ... Laatst gewijzigd door Anna List : 2 oktober 2008 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus bedankt voor de goede raad, ik zal het hun zeggen. En ik zal aan de boekhouder zijn oren eens trekken de komende dagen, de niksnut. ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 oktober 2008 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |