![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten liberalen hun eigen enclave krijgen? | |||
Ja, het wordt echt tijd dat deze mensen-vreemde groep uit de samenleving verwijderd wordt |
![]() ![]() ![]() |
18 | 54,55% |
Ja, maar ik vind wel dat ze, eens ze tot inkeer zijn gekomen, de keuze moeten hebben om terug te keren |
![]() ![]() ![]() |
5 | 15,15% |
Misschien, maar deze uitwijzing moet vreedzaam en vlot verlopen; en ik heb meer details nodig over het plan |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,09% |
Nee, maar dat er iets moet gebeuren met deze mensen, staat vast |
![]() ![]() ![]() |
7 | 21,21% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tijd van de gladde jongens in maatpak die van stelen hun beroep maken is voorbij. Die Trump is een dief. Hij moet opgepakt en berecht worden.
![]() |
#62 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ga jij echt op iedereen zijn handtekening zagen ? En dat maatpak dat lijkt mij persoonlijk subtiel gericht op mijn foto toen ik TAXICHAFFEUR WAS voor amper 1320 euro brutto per maand !
![]() |
![]() |
#63 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ga jij echt op iedereen zijn handtekening zagen ? trouwens da maatpak heb de indruk dat het een beetje met mijn foto te maken heeft niet ? Maak u geen zorgen kwas toen taxi chaffeur met een loontje van amper 1300 brutto per maand.... dus gladde jongen ben ik zeker niet....
![]() |
![]() |
#64 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ga jij echt op iedereen zijn handtekening zagen ? trouwens da maatpak heb de indruk dat het een beetje met mijn foto te maken heeft niet ? Maak u geen zorgen kwas toen taxi chaffeur met een loontje van amper 1300 brutto per maand....
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Was het nu 1320 of 1300 euro?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Met iemand die weinig verdient, en zich moet laten opereren in een openbaar ziekenhuis...Of tandpijn heeft...In Engeland trekken de arme mensen zélf hun rotte tanden uit, zoals 200 jaar geleden ! Te duur bij de tandarts, of & en te lange wachtlijsten. In Cuba zijn ze nog beter af wat medische hulp betreft !
Laatst gewijzigd door wild cannibal : 20 oktober 2008 om 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Portugal zijn de gezondheidszorgen (in openbare ziekenhuizen) ook gratis... Bezoek ze eens! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Juist! Er is dus niets anders mogelijk. We moeten ons dus laten pluimen door imbecielen die speculaas spelen of ons voegen naar imbecielen die goulasch spelen. Hoe simpel is het toch: er is geen hoop, dus laat ons voortdoen met wat we bezig zijn: stem, zwijg en werk voort, de baas moet dringend op vacantie! Van politieke geniën zoals JMMDD, en Somers hoor je niets anders meer en Chipie is ook zo'n optimist. Opbouwend ventje toch? ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 21 oktober 2008 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Vreemdeling
|
![]() het liep helemaal mis met MIE ![]() ![]()
If you're going to be thinking anything, you might as well think big. Donald Trump Laatst gewijzigd door proost : 21 oktober 2008 om 02:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De man van Ethias... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |