Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2008, 17:49   #61
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De skinheads in Brugge die twee Fransen aanvielen (en de zwarte doodsloegen) waren ook "in bende". De steun aan racistische Vlamingen wordt hier ook "in bende" betuigd.
neen zulle wij als maatschappij keuren dit af ten volle zelfs - helaas dagelijks misbruiken de moslimbroeders hun religie om vrouwen sexueel te ambeteren en discriminerende woorden te roepen - helaas dan kraait er geen haan integendeel de politie vraagt zelfs om het te negeren immers als je als slachtoffer durft klacht neer te leggen tegen de moslimbroeders dan hebben de pocos ervoor gezorgd dat de moslimbroeders de daders dus uw prive gegevens te pakken krijgen en u thuis kunnen komen lastigvallen-met alle gevolgen van oden vandaar dat je beter zwijgt en uitkijkt naar betere tijden met andere machtshebbers

jaja je kan maar beter dader zijn dan slachtoffer in belgie

Laatst gewijzigd door shaddy : 19 oktober 2008 om 17:54.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 18:01   #62
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wij als gemeenschap keuren dit af. (maar in dit geval was het een afkeuring in stilte)
Lees eens enkele reacties in deze draad
http://forum.politics.be/showthread.php?t=113669
Als je sommigen mag geloven was het eigenlijk de schuld van de slachtoffers.
jaja en bij de moor en mombaers was het ook hun schuld en dat wij vrouwen worden lastig gevallen dat is ook onze schuld we moeten ons maar bedekken en dat lola is verkracht omdat ze zich niet bedekte was ook haar schuld oh neen nog erger deze verkrachting is nooit gebeurd volgens de pocos en oh ja van temsche dat was puur racisme alleen waren ze vergeten te vertellen dat hans blijkbaar zwaar gepest was geweest door de moslimbroeders waar ik niet van schrik want vele moslimbroeders zaaien terreur op onze scholen en speelpleinen en die oude dame die beroofd is geweest en geslagen is niet meer zelfredzaam maar oh ja dat is ook haar fout want euh onze oudjes zijn zo racistisch he ! bah die pocos collaborateren met de moslimbroeders ipv de autochtone te steunen bah !

duidelijk : de pot verwijt de ketel

Laatst gewijzigd door shaddy : 19 oktober 2008 om 18:04.
Oud 21 oktober 2008, 12:58   #63
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Racistische oudjes?

Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 18:08   #64
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Racistische oudjes?

Ja lach maar terwijl de islambroeders onze oudjes pesten en mishandelen laten ze die van hun soms aan hun lot over zodat wij met opnze belastingcentjes er weer moeten voor opdraaien. bah !

Laatst gewijzigd door shaddy : 21 oktober 2008 om 18:09.
Oud 21 oktober 2008, 20:22   #65
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Citaat:
Wij als gemeenschap keuren dit af. (maar in dit
geval was het een afkeuring in stilte)
Lees eens enkele reacties in deze draad
http://forum.politics.be/showthread.php?t=113669
Als je sommigen mag geloven was het eigenlijk de schuld van de slachtoffers.
jaja en bij de moor en mombaers was het ook hun schuld en dat wij vrouwen worden lastig gevallen dat is ook onze schuld we moeten ons maar bedekken en dat lola is verkracht omdat ze zich niet bedekte was ook haar schuld oh neen nog erger deze verkrachting is nooit gebeurd volgens de pocos en oh ja van temsche dat was puur racisme alleen waren ze vergeten te vertellen dat hans blijkbaar zwaar gepest was geweest door de moslimbroeders waar ik niet van schrik want vele moslimbroeders zaaien terreur op onze scholen en speelpleinen en die oude dame die beroofd is geweest en geslagen is niet meer zelfredzaam maar oh ja dat is ook haar fout want euh onze oudjes zijn zo racistisch he ! bah die pocos collaborateren met de moslimbroeders ipv de autochtone te steunen bah !

duidelijk : de pot verwijt de ketel
Waarom ga je nu zo te keer tegen mij? Ik beweer niet dat het de schuld is van de slachtoffers, hé.
Lees eens de berichten waarop je reageert.

Over de skinheads in Brugge die twee Fransen aanvielen (en de zwarte doodsloegen) schreef je
"wij als maatschappij keuren dit af ten volle zelfs"
Ik beaam dit, maar op de draad "http://forum.politics.be/showthread.php?t=113669 lees ik reacties waaruit niet direct afkeuring blijkt. Sommigen beweren zelfs dat het de schuld is van de slachtoffers.
Begrijp je dit?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 21:53   #66
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom ga je nu zo te keer tegen mij? Ik beweer niet dat het de schuld is van de slachtoffers, hé.
Lees eens de berichten waarop je reageert.

Over de skinheads in Brugge die twee Fransen aanvielen (en de zwarte doodsloegen) schreef je
"wij als maatschappij keuren dit af ten volle zelfs"
Ik beaam dit, maar op de draad "http://forum.politics.be/showthread.php?t=113669 lees ik reacties waaruit niet direct afkeuring blijkt. Sommigen beweren zelfs dat het de schuld is van de slachtoffers.
Begrijp je dit?
ja de pot verwijt de ketel - laten we de moordenaar van mombaers en de moor nog wat meer pamperen he poco?? want zo is het he ... alles wat islam is krijgt pampers aan de autochtone met evenzeer traumas worden kei hard aangepakt
Oud 22 oktober 2008, 06:25   #67
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
ja de pot verwijt de ketel - laten we de moordenaar van mombaers en de moor nog wat meer pamperen he poco?? want zo is het he ... alles wat islam is krijgt pampers aan de autochtone met evenzeer traumas worden kei hard aangepakt
Waar slaat dit op?
Is dit een antwoord op iets wat ik schreef?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 10:50   #68
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Wat is eigenlijk integratie ? ik zal ze anders nooit accepteren net zoals ik ook het christendom niet accepteer.
Oud 22 oktober 2008, 11:28   #69
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
Wat is eigenlijk integratie ? ik zal ze anders nooit accepteren net zoals ik ook het christendom niet accepteer.
Nee, zoetje,

je moet niets accepteren. Je hoeft zelfs helemaal niets.
Je moet zelfs niet tolerant zijn.
Doe gewoon je ding.

Tijdens WOII hebben bijvoorbeeld vele Nederlanders dit ook gedacht over de joden en we weten ondertussen wat het gevolg is ....
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 11:55   #70
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Nee, zoetje,

Doe gewoon je ding.

Tijdens WOII hebben bijvoorbeeld vele Nederlanders dit ook gedacht over de joden en we weten ondertussen wat het gevolg is ....
hoezo? waart gij dan wèl al geboren?

en trouwens, leer toch even je geschiedenis eens! de Nederlandse joden konden massaal worden opgepakt omdat die gegevens op hun persoonsbewijzen stonden genoteerd.
Zo'n beetje zoals nog steeds verplicht is in uw islamitische vriendjeslanden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 12:16   #71
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
hoezo? waart gij dan wèl al geboren?

en trouwens, leer toch even je geschiedenis eens! de Nederlandse joden konden massaal worden opgepakt omdat die gegevens op hun persoonsbewijzen stonden genoteerd.
Zo'n beetje zoals nog steeds verplicht is in uw islamitische vriendjeslanden.
dit doet iedergeval niets af aan de rol van een grote deel van de nederlandse bevolking (in dit geval, want een deel van vlaamschen was ook 'actief'), die mee gedaan hebben aan de pogroms en opsluitingen.

Over 'uw islamitische vriendjeslanden': ten eerste zijn het mijn vriendsjeslanden niet; ik zelf ben genadeloos voor de saoedische en iraanse regimes, die hun onderdanen onderdrukken.

De gegevens over iemands religie is inderdaad weergegeven op de identitietskaarten in Turkije, Egypte, ... (en ook Griekenland!!!!!!!!!!!!!!!).
In Marokko dan weer niet. We kunnen hier dus ook niet veralgemenen.
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)

Laatst gewijzigd door goodwill : 22 oktober 2008 om 12:16.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 12:36   #72
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dit doet iedergeval niets af aan de rol van een grote deel van de nederlandse bevolking (in dit geval, want een deel van vlaamschen was ook 'actief'), die mee gedaan hebben aan de pogroms en opsluitingen.
en een ander deel nam actief deel aan het verzet, nog een ander deel "ondergingen hulpeloos" de bezetting (*)

Ik neem aan dat die mensen toevallig allemaal net familie van JOU waren zeker?

(*) die laatsten overspoelen nu ook de straten.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 oktober 2008 om 12:37.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 14:19   #73
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Wanneer je zegt dat DE moslims niet willen integreren is dat verkeerd. Wanneer je zegt dat een DEEL van de moslims niet wil integreren, dan heb je daar gelijk in.
Of het verkeerd is of niet wordt wel later beoordeeld.
Zo kon je in pakweg 1923 in Duitsland zeggen dat 'slechts enkele onbeduidende politici' aanhangers zijn van de NSDAP.
Maar niet de kwantiteit telt bij dergelijke analyse.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 14:48   #74
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar slaat dit op?
Is dit een antwoord op iets wat ik schreef?
geeuw blijf verder selctief lezen
Oud 22 oktober 2008, 14:49   #75
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
laat je ware gelaat maar zien de pocos zullen niet nalaten jullie te beschermen net zoals de zwarten de nazis beschermeden
Oud 25 oktober 2008, 00:05   #76
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Over 'uw islamitische vriendjeslanden': ten eerste zijn het mijn vriendsjeslanden niet; ik zelf ben genadeloos voor de saoedische en iraanse regimes, die hun onderdanen onderdrukken.

De gegevens over iemands religie is inderdaad weergegeven op de identitietskaarten in Turkije, Egypte, ... (en ook Griekenland!!!!!!!!!!!!!!!).
In Marokko dan weer niet. We kunnen hier dus ook niet veralgemenen.

Enfin ben zelf niet vergeten dat gans Noord-Afrika en de Turken sympathiseerden met Nazi-Duitsland. Handgeklap omwille van de uitroeing van de joden. En ja Vlaanderen, waar naast Denemarken het grootste deel van de joden is gered in door Duitsland bezette gebieden. En daar kom jij nog 's op spuwen. Eigenlijk maak jij je hier strafbaar aan omgekeerd revisionisme. Je bent gewoon een leugenaar.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2008, 20:41   #77
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Enfin ben zelf niet vergeten dat gans Noord-Afrika en de Turken sympathiseerden met Nazi-Duitsland. Handgeklap omwille van de uitroeing van de joden. En ja Vlaanderen, waar naast Denemarken het grootste deel van de joden is gered in door Duitsland bezette gebieden. En daar kom jij nog 's op spuwen. Eigenlijk maak jij je hier strafbaar aan omgekeerd revisionisme. Je bent gewoon een leugenaar.
bravo de islam en de nazis hand in hand de pocos en de zwarten van toen idem
Oud 26 oktober 2008, 20:47   #78
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Vlaanderen? Meer dan 20.000 joden gedeporteerd, meestal aangegeven door sympathisanten van "Das dritte Reich". En wie collaboreerde enthoesiast? Vooral het VNV, maar ook D-vlag en Verdinaso. Voor de rest van je beweringen kun je misschien een linkje geven?

Laatst gewijzigd door filosoof : 26 oktober 2008 om 20:50.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2008, 21:00   #79
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Vlaanderen? Meer dan 20.000 joden gedeporteerd, meestal aangegeven door sympathisanten van "Das dritte Reich". En wie collaboreerde enthoesiast? Vooral het VNV, maar ook D-vlag en Verdinaso. Voor de rest van je beweringen kun je misschien een linkje geven?
ach zo simpel is het toch zie je de overeenkomst niet tussen de nazis en de islam? Ik wel de pocos zijn duidelijk de zwarten van nu en we leven nu dus het probleem is nu zeer dringend toch? niet?
Oud 28 oktober 2008, 20:40   #80
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, zoetje,

Doe gewoon je ding.

Ras<>Religie

Twee verschillende dingen,.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be