![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() 1 Ding kan alvast gezegd worden over het cordon rond het Vlaams Belang.
Dit is nu althans uitgebreid tot de NVA. Toen ze nog niet in kartel waren met CD&V en een te klein percentage hadden werden ze als niet bedreigend aanzien en zodoende buiten het cordon gehouden. Echter eenmaal in het kartel en met CD&V samen aan de onderhandelingstafel werden ze opeens door het establishment(lees de Walen) uiteindelijk in dat zelfde cordon ondergebracht. Ze begonnen een bedreiging te vormen voor Walen en koning, en Vlaamse politiekers die rijkelijk aan de feestdis zitten. Uiteindelijk zijn ze moeten afdruipen en is het gevaar voor de eerder genoemde gevestigde waarden geweken. Voorlopig althans want daar is nu de derde partij, nl LDD die een bedreigende score begint te krijgen volgens de laatste opiniepeilingen. Uiteindelijk zal deze partij ook belanden in de hoek waar het VB en NVA zijn ondergebracht. Maw, voorlopig kunnen Vlamingen geen vuist maken naar de verloeders van dit land tenzij, tenzij, VB en NVA en LDD gaan samenwerken en een beweging uit de grond stampen die ooit samen minstens 50% van het kiezersvolkje achter zich krijgen, dan zit er voor de gevestigde waarden in dit land niks anders op dan voor de 1ste maal in de geschiedenis van dit land naar de Vlaamse verzuchtingen te luisteren. En misschien verheugt het velen op dit forum dat het VB in een cordon zit, maar uiteindelijk zijn alle Vlamingen de verliezers hiervan. En voor zij die de democratische waarden zo genegen zijn, ga ze vooral niet zoeken in dit land, die zijn er nooit geweest en zullen er voorlopig nooit komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() terwijl het schip slagzij maakt en hun VLOTTje kantelt , leutert het blokvee voort ,
LDD is waterloo voor VB............... |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() Eerst zien en dan geloven , ze zeggen al jaren dat Vlaams Belang achteruit zou gaan ............
![]() |
#66 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() welke vrijheid ???? die van de Blokkers ?? die geen enkel tegenspraak , kritiek en nuance dulden ? de partij van het verbieden ??.....Het Vlaams Eigenbelang is volledig tegen de individuele vrijheid en wil ons leven op elk moment controleren ! Dankzij LDD komt er niets van in huis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Of, hoe de wens de vader is van de gedachte... LDD Vlaamser dan het VB... Is het zo dat u "Met Belgie als het kan..." vertaald? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Heeft Vanhecke het VB hopeloos verloren?
![]()
![]() |
#72 |
|
![]() Voor zover de politiek niets anders hoeft te zijn dan een toneel met Jean-Marie-zonder-vreezen...
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voor mijn part moet het VB nooit "aan de macht" komen, zolang bepaalde van hun standpunten, die mij nauw aan het hart liggen, worden uitgevoerd...door welke partij dan ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Wel, het succes van LDD is wel typisch voor Vlaanderen, dat wel: Ik ben Kalimero de Vlaming en het is allemaal niet eerlijk, maar ik ga er zelf weinig aan doen.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanvankelijk had ik nog de nodige sympathie voor LDD, maar de laatste tijd ben ik er behoorlijk sceptisch over geworden, moet ik zeggen. De té snelle groei zou hen nog wel eens parten kunnen spelen, en de toestroom vanuit alle kanten van het politieke spectrum gaat er wellicht voor zorgen dat het hoe langer hoe moeilijker gaat worden om alle strekkingen tevreden te stellen. Bovendien blijft vooral de communautaire boodschap van JMDD in nevelen gehuld; met zijn standpunt kan hij nog steeds alle kanten uit. Ik vrees dan ook dat vele goedbedoelende Vlaamsgezinden die bij de komende verkiezingen op LDD gaan stemmen wel eens flink teleurgesteld zouden kunnen worden. Was het VB er niet geweest, zou ik persoonlijk zelfs nog eerder geneigd zijn de voorkeur te geven aan de N-VA.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 21 oktober 2008 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() LDD is eigenlijk stemmen aan het kweken voor VB en NVA. Zeer goed.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 21 oktober 2008 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Was er niet ergens een enquête op dit forum waarin te lezen stond wie voor welke partij stemde? Ik zou benieuwd zijn achter welke partij u uw naam heeft gezet.
|
![]() |
![]() |