![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementslid
|
![]() Er zijn al genoeg Brabanten: Vlaams Brabant, Waals Brabant, Nederlands Brabant.
Ik zie niet wat er fout is met de naam Antwerpen, laat die maar bestaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() van mij mag Antwerpen Antwerpen blijven.
ik heb niets tegen Antwerpenaren. mijn favoriete voetbalclub komt zelfs van die provincie. Laatst gewijzigd door Shadowke : 24 februari 2009 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tuurlijk
![]() ben in limburg naar school geweest. toffe mensen. Laatst gewijzigd door Shadowke : 24 februari 2009 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() het lijkt me wel cool, zo'n Vlaamse confederatie met deelstaten Brabant, Vlaanderen en Limburg.
ik zou ook wel eens opnieuw wallen willen zien rond onze steden en poorten die gehesen worden na zonsondergang en lansiers op de kantelen om laatkomers terug te sturen of binnen te laten.
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() Het zou bagger schijten worden voor de Vlamingen als er , net als in de beide Limburgen, een Brabants streven naar hechtere samenwerking zou ontstaan die ook nog eens tot gevolg heeft dat alle Brabanders zich Brabander zouden gaan voelen in plaats van Hollander of Vlaming. Oost- en West Vlaanderen zouden niet in staat zijn om een fatsoenlijke onafhankelijke staat te zijn, en hetzelfde geldt voor de beide Limburgen, maar Brabant met ruim 6 miljoen inwoners zou die mogelijkheid wel hebben. Vandaar dat er tegen gevochten zal worden tot men erbij neervalt. Want een Brabantse identiteit zou het Vlaamse streven in gevaar kunnen brengen. What's in a name? Een zuid-brabander van Waals B of Vlaams B is een Brabander, een Noord-Brabander is ook een Brabander. Ook al delen ze weinig in het leven, ze zijn Brabanders. Voor Antwerpenaren ligt dit anders. Zij doorbreken met hun naam de Brabantse eenheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ze hebben weer niks te doen daarboven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Vreemdeling
|
![]() Eén woord hiervoor: onzin...
Wie neemt dit nu serieus? Ik weet niet of dit een betere naam zou zijn, Uit de geschiedenis af te leiden ofzo, Maar daar gaat het nu niet om. Moest deze naam zelfs beter zijn; om welke reden dan ook, het blijft onzin. Er zijn veel zwaardere argumenten om dit niet te doen. |
![]() |
![]() |