![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() precedenten door de modjes gemaakt dat filosoof o.a. quotes mag aanpassen en veranderen uit de context dus pas maar op
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() [quote=artisjok;3816786]Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat deze draad niet werd opgestart om een verkrachting aan te klagen, maar enkel en alleen werd opgestart omdat de dader bij deze verkrachting een Turk is.
Dit is blijkbaar, voor sommigen, een uitgelezen kans om een bepaalde bevolkingsgroep te veroordelen, wegens de wandaden van 1 individu.[/QUOTE] Heb ik over ALLE Turken gesproken, of over deze alleen ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb overigens in mijn eerste posting gezegd dat ik het verschrikkelijk vind wat dit kind is overkomen maar hier gaat het wel degelijk over een jongeman die in serie vrouwen verkracht. U zwijgt daarover als vermoord. WAAROM ?????
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik klaag die verkrachtingen aan! Ik vind het een schande dat zoiets kan gebeuren, de persoon die dit doet, is ofwel gewoon slecht of volslagen waanzinnig. In beide gevallen moet er opgetreden worden. Het kan me niet schelen dat die man een Turk of een Eskimo is. Maar hoe durft u zo licht over deze feiten gaan? Hoe durft u stellen dat een bevolkingsgroep veroordeeld wordt en zodoende even vergeten dat een andere bevolkingsgroep, namelijk de hele vrouwelijke sexe, op een beestachtige manier behandeld werd. En hoe is het mogelijk dat u niet eerst ook een harde veroordeling uitspreekt over de misdadiger alvorens te gaan oordelen over het feit dat er bij is gezegd dat hij een Turk is die tijdelijk in ons land verblijft. Geen Belg, geen Turk die hier als immigrant woont of van de eerste generatie gastarbeiders afstamt, nee, een Turk die tijdelijk in ons land verblijft. Is dat nu echt zo moeilijk te begrijpen?
![]() |
![]() |
#71 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Start je dan een draad voor iedere verkrachter vanaf een bepaald aantal verkrachtingen? Citaat:
Citaat:
Onderwijl is dit voor sommigen een kans om, vanwege de wandaden van 1 individu, een groep mensen te veroordelen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees eens de berichten 22, 28, 34, 48. Dan begrijp je waarom ik durf te stellen dat een bevolkingsgroep veroordeeld wordt voor de misdaden van 1 individu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2/ "die " Turk (die Turk alleen ), "die mannen" = de verkrachters (meerdere verkrachters)... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Leugens ! Maar je bewijst de Turken geen dienst door zo onnozel aan te dringen...Kan ik daar aan doen dat het een TURK is ? Moest het een Marokkaan zijn , had ik het ook gezegd hoor. Zelfs als het bij wonder een Vlaming geweest was, had het er zeker bij gestaan. Want deze jonge (Turkse) toerist heeft toch een record op zijn naam staan denk ik : ik heb nog nooit over een serial-verkrachter gehoord die 3 verkrachtingen op één dag pleegde ! En nu lees ik toch al zo een slordige 35 jaar geregeld de krant denk ik, en niet alleen de belgische kranten !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu begrijp ik er niets meer van. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik veroordeel geen bevolkingsgroep, waar hebt u dat in mijn postings gelezen? Ik veroordeel één 1 Turk die hier komt doen wat hij in eigen land waarschijnlijk niet durft doen.
![]() |
#78 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verkrachting is iets waar ik heel erg boos om kan worden, de verkrachting van die Congolese vrouwen die ik daarstraks in het nieuws zag maakt mij ook boos. Ik ben zo naïef te veronderstellen dat hier alle leden van de maatschappij zonder onderscheid dergelijke misdaden streng afkeuren. De donkere middeleeuwen zijn hier allang voorbij, het is aan ons om een voorbeeld te stellen aan de rest van de wereld. Als ze zich per se willen misdragen dan liefst ver van mijn bed. Dat klinkt heel egoïstisch, maar wij hebben ons deel miserie meer dan gehad. Het leek er enige tijd op of de Westerse maatschappij zich echt kon laten gelden in zoverre het normen en waarden betreft. Helaas is dit de laatste jaren niet meer zo. Ook helaas - maar toch wel waar - valt deze periode samen met het gastvrijheid verlenen aan mensen uit andere delen van de wereld waar men er blijkbaar niet op gesteld is zich als beschaafden te gedragen maar die integendeel hun lagere zeden en normen aan ons willen opdringen. Tja, daarover kan ik mij opwinden.
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u in posting 74 in een antwoord op een posting van mij zegt dat een bevolkingsgroep veroordeeld wordt voor de misdaden van één, dan lijkt het mij logisch dat u bedoelt dat ik die bevolkingsgroep mee veroordeel.