![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest weet ik het niet, als ik homofielen de kap over de haag zie gooien, denk ik altijd, er is toch niets mis mee, ziewel. Als ik een hetero zie homo worden, denk ik altijd, amai dat was dan toch fundamenteel iets... Het is mij een raadsel, of homofilie iets is uit experimenteerdrang, uit frustraties en problemen met menselijke relaties, uit drang naar zich bewijzen op een extreme manier tov van iemand, of er inderdaad fundamenteel een knopje verzet is bij die mensen... het is volgens mij een cultuurfenomeen, als gevolg van de openheid en tolerantie in de maatschappij, maar het blijft naar voortplanting toe tegennatuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hield jij zijn/hun euh "kaars" ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Over naïviteit gesproken. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goden allerhande houden zich met zoiets triviaal niet bezig. D�*t laten ze graag over aan hun zelfbenoemde aardse vertegenwoordigers.
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat ze de wetgeving rond homohuwelijk nu niet afgeschaft heeft te maken dat de CD&V in zee zit met extreem progressieve partijen die ook ten tijde van paars in de regering zaten. Het wordt tijd dat een politieke partij (zie ook topic Vlaamse Kerk in crisis) opnieuw voluit de belangen van de Heilige Kerk verdedigd en dus ook die van God. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt nu toch ook niet verwachten dat je alleen maar procreatieve sex doet inderdaad, maar een huwelijk is toch wel een engagement op lange termijn.
Trouwens ik ken zo een lesbo koppel die wel een kind heeft, is er daar weer geen lacune in de wet: de naam van het kind staat op de naam van de draagmoeder... en niet op de naam van de holebi vader.... Jongens toch, jongens toch, weer half parlementair werk. Dit zijn nu van die dingen die je door een hyperdemocratisch volksparlement onmiddellijk zou kunnen bijschrijven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En onze politieke structuren laten het uw Opschepper verder toe om zelf een politieke partij op te richten. Als god dan de kiesdrempel haalt - waar ik voor vrees - dan kan hij zitting nemen in het Parlement.
![]() |
![]() |