![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de armeniers en de turken wou ik net gewoon zeggen: "wie is er overgeschoten"?
En toen las ik: [size=6] " Veruit de meeste Armenen zijn door de weersomstandigheden overleden."[/size] dat is ongeveer de beste die ik al ooit gehoord heb! In 1943 was het ook een barre winter! Veruit de meeste Joden zijn toen ook door weersomstandigheden overleden waarschijnlijk? >Maar dat terzijde. Tijdens mijn vorige verlof in Turkije (kijk Filo!!!! ik ga ook naar het buitenland! ![]() ![]() En ik zat inderdaad "per ongeluk" op die boot... normaal voorzien voor vb. "de elite van italiaanse gasten". Er zou wel eens een vergelijking kunnen zitten met: Citaat:
ik kan geen voorkeur aanstippen, ik heb een hekel aan "elitair gedoe", de omgeving is hetzelfde, het traject is gelijkaardig, de boot was voor de anderen minder (niet voor mij: ik had de "captain's cabin: kingsize bed! op een zeilyacht!!! + 2 openklapbare ramen van 1m breed elk - mijn dochter stond op door via het raam de zee in te duiken - ), het eten was definitely beter (maar wel een turkse kok), kortom het was ANDERS dan mijn andere bootreizen. Maar de "spirit" ontbrak !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jammer voor u. Ik zal binnenkort op de door u gelanceerde negationistische thread een stuk uit het werk van Bryce en Toynbee plaatsen dat een analyse biedt van de genocide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() En tussen haakjes Turk4Ever, uw dwaze negationistische praat doet het imago van Turkije geen goed, wel integendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
Beste vriend, ik zal je een voorbeeld geven van de koran ! als je een machine koopt heb je daarbij een kataloog of zogezegd een gidsboek , het gidsboek is bedoeld om u erop te wijzen hoe je de machine moet besturen ,stel je voor had je dit machine gekocht zonder cataloog, wat zou er gebeuren als er iets mis gaat ?? dus mijn vriend wees op je hoede een probeer minder te beledigen, dank u!
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|