Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 april 2004, 13:31   #61
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Over de armeniers en de turken wou ik net gewoon zeggen: "wie is er overgeschoten"?

En toen las ik:
[size=6]
" Veruit de meeste Armenen zijn door de weersomstandigheden overleden."[/size]

dat is ongeveer de beste die ik al ooit gehoord heb!

In 1943 was het ook een barre winter!

Veruit de meeste Joden zijn toen ook door weersomstandigheden overleden waarschijnlijk?

>Maar dat terzijde.

Tijdens mijn vorige verlof in Turkije (kijk Filo!!!! ik ga ook naar het buitenland! ) was de kapitein van mijn boot een BLONDE Turk. Uiteraard moest ik weten "hoe dat kwam".... Zijn voorouders waren Armenier zei hij. Maar het verschil met de standaard Turkse kapiteins die ik voordien had (ja hoor Filo, ik heb dat zelfs verschillende jaren gedaan ) was dat déze kapitein zijn broer ging bezoeken, die toevallig in dezelfde baai lag: reuze yacht moet ik zeggen.....
En ik zat inderdaad "per ongeluk" op die boot... normaal voorzien voor vb. "de elite van italiaanse gasten".

Er zou wel eens een vergelijking kunnen zitten met:

Citaat:
hier in het westen haat men de joden vooral uit jaloersheid. een gemiddelde jood is rijker dan een gemiddelde landinwoner, vooral in USA valt het op. Einstein, Marks,STANLEY KUBRICK,STEVEN SPEILBERG etc etc
het verschil was duidelijk merkbaar, vooral in mentaliteit.
ik kan geen voorkeur aanstippen, ik heb een hekel aan "elitair gedoe", de omgeving is hetzelfde, het traject is gelijkaardig, de boot was voor de anderen minder (niet voor mij: ik had de "captain's cabin: kingsize bed! op een zeilyacht!!! + 2 openklapbare ramen van 1m breed elk - mijn dochter stond op door via het raam de zee in te duiken - ), het eten was definitely beter (maar wel een turkse kok), kortom het was ANDERS dan mijn andere bootreizen. Maar de "spirit" ontbrak !

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 16:38   #62
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Over de armeniers en de turken wou ik net gewoon zeggen: "wie is er overgeschoten"?

En toen las ik:
[size=6]

Veruit de meeste Joden zijn toen ook door weersomstandigheden overleden waarschijnlijk?

>Maar dat terzijde.

Tijdens mijn vorige verlof in Turkije (kijk Filo!!!! ik ga ook naar het buitenland! ) was de kapitein van mijn boot een BLONDE Turk. Uiteraard moest ik weten "hoe dat kwam".... Zijn voorouders waren Armenier zei hij. Maar het verschil met de standaard Turkse kapiteins die ik voordien had (ja hoor Filo, ik heb dat zelfs verschillende jaren gedaan ) was dat déze kapitein zijn broer ging bezoeken, die toevallig in dezelfde baai lag: reuze yacht moet ik zeggen.....
En ik zat inderdaad "per ongeluk" op die boot... normaal voorzien voor vb. "de elite van italiaanse gasten".

Citaat:
hier in het westen haat men de joden vooral uit jaloersheid. een gemiddelde jood is rijker dan een gemiddelde landinwoner, vooral in USA valt het op. Einstein, Marks,STANLEY KUBRICK,STEVEN SPEILBERG etc etc
ik kan geen voorkeur aanstippen, ik heb een hekel aan "elitair gedoe", de omgeving is hetzelfde, het traject is gelijkaardig, de boot was voor de anderen minder (niet voor mij: ik had de "captain's cabin: kingsize bed! op een zeilyacht!!! + 2 openklapbare ramen van 1m breed elk - mijn dochter stond op door via het raam de zee in te duiken - ), het eten was definitely beter (maar wel een turkse kok), kortom het was ANDERS dan mijn andere bootreizen. Maar de "spirit" ontbrak !
Blonde Turken komen vooral voor in het Noorden en in mindere mate ook in het westen van Turkije. Ik denk dat 10 tot 15% van de Turken blond is. Van alle onderzochte landen in Europa blijken er in Turkije de meeste fenotypen te zijn. In Turkije wonen 48 verschillende etniciteiten. De Armenen moesten in de winter te voet naar Syrie. Het is niet ondenkbaar dat er veel Armenen door de kou zijn overleden. Veel soldaten van Napoleon zijn ook doodgevroren in Rusland. Er zijn in Erzurum 90.000 Turkse soldaten doodgevroren.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 18:15   #63
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever

Jozef, waarom wil je geloven in een genocide die op leugens is gebaseerd?
Omdat ik geschiedenis lees i.p.v. propaganda. U wenst gewoon geen rekening te houden met historische bronnen en gelooft liever in leugens.
Jammer voor u.

Ik zal binnenkort op de door u gelanceerde negationistische thread een stuk uit het werk van Bryce en Toynbee plaatsen dat een analyse biedt van de genocide.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2004, 18:17   #64
Jozef Ostyn

Standaard

En tussen haakjes Turk4Ever, uw dwaze negationistische praat doet het imago van Turkije geen goed, wel integendeel.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 06:52   #65
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
. De Armenen moesten in de winter te voet naar Syrie. Het is niet ondenkbaar dat er veel Armenen door de kou zijn overleden
haaa! zegtdatdan! Veel joden moesten hier ook met de trein naar Polen! Het is ook niet ondenkbaar dat veel Joden tijdens die reis door weersomstandigheden zijn overleden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 07:43   #66
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar gaat het heen met de wereld? Eerst werden Joden voortdurend zwart gemaakt. De haat tegen de Joden culmineerde en resulteerde uiteindelijk in de Holocaust. Denk na, dames en heren. Haat heeft geen einde. Heb uw buren lief, ook al zijn ze anders dan U. We moeten leren elkaar te accepteren. Helaas hebben velen van jullie niets van het verleden geleerd. Er is geen verschil tussen de haat van die tijd en van deze tijd. De haat kent vele gezichten. Laat jezelf niet meeslepen door haat. haathaathaathaathaathaathaa.... Vernietig de haat in je hart.
Stop toch eens met feiten door elkaar te halen. Wat heeft onze verdediging tegen de moslimterreur eigenlijk te zien met de Holocaust!! Integendeel, de joden kunnen in ons een bondgenoot vinden om de Islam terug te dringen. Als er één volk is die bulkt van de haatgevoelens tegenover de rest van de wereld zijn het wel de moslims, zeker? Het is een alleenstaand volk die géén enkel normaal denkend mens moet. Ooit al eens gehoord van een westerse asielzoeker in een moslimland? Wel, ik in ieder geval niet!

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 10:03   #67
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
hier in het westen haat men de joden vooral uit jaloersheid. een gemiddelde jood is rijker dan een gemiddelde landinwoner, vooral in USA valt het op. Einstein, Marks,STANLEY KUBRICK,STEVEN SPEILBERG etc etc...
Domme vooroordelen van een domme blokker.

Citaat:
en moslims, tja, bijna geen intellectuelen, bijna geen rijke mensen, buiten een paar die de olieverkoop controleren etc.
een volk dat enkel door islam verenigd wordt... en dat ze gehaat worden hebben ze aan zichzelf te danken
Dat is wel anders geweest in de geschiedenis.
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 12:16   #68
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Citaat:
De haat kent vele gezichten. Laat jezelf niet meeslepen door haat. haathaathaathaathaathaathaa.... Vernietig de haat in je hart.
De Islam kent ook vele gezichten. Laat jezelf niet meeslepen door de Allah. Allahallahallah Allah hier en Allah daar, alles staat in teken van die Allah.
Binnen 500 jaar zitten de moslims nog steeds van 'smorgens tot 'savonds in die achterlijke koranboekskes te lezen, en hebben de moslimvrouwen ook nog steeds een uitermate spannend sociaal leven vanachter een zwart gordijn, terwijl het westen misschien al jaren mars gekoloniseerd heeft en België eindelijk nog eens het Eurosong heeft gewonnen, da's het verschil Een beetje evolutie in de islam zou niet slecht zijn

Beste vriend, ik zal je een voorbeeld geven van de koran ! als je een machine koopt heb je daarbij een kataloog of zogezegd een gidsboek , het gidsboek is bedoeld om u erop te wijzen hoe je de machine moet besturen ,stel je voor had je dit machine gekocht zonder cataloog, wat zou er gebeuren als er iets mis gaat ?? dus mijn vriend wees op je hoede een probeer minder te beledigen, dank u!
Oud 16 april 2004, 12:20   #69
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe

En toen las ik:
[size=6]

>Maar dat terzijde.

Blonde Turken komen vooral voor in het Noorden en in mindere mate ook in het westen van Turkije. Ik denk dat 10 tot 15% van de Turken blond is. Van alle onderzochte landen in Europa blijken er in Turkije de meeste fenotypen te zijn. In Turkije wonen 48 verschillende etniciteiten. De Armenen moesten in de winter te voet naar Syrie. Het is niet ondenkbaar dat er veel Armenen door de kou zijn overleden. Veel soldaten van Napoleon zijn ook doodgevroren in Rusland. Er zijn in Erzurum 90.000 Turkse soldaten doodgevroren.
Blond of niet blond wat heeft dat te maken met politiek
Oud 17 april 2004, 17:01   #70
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Beste vriend, ik zal je een voorbeeld geven van de koran ! als je een machine koopt heb je daarbij een kataloog of zogezegd een gidsboek , het gidsboek is bedoeld om u erop te wijzen hoe je de machine moet besturen ,stel je voor had je dit machine gekocht zonder cataloog, wat zou er gebeuren als er iets mis gaat ?? dus mijn vriend wees op je hoede een probeer minder te beledigen, dank u!
Wie leest er nu handleidingen ?!?? 8)
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be