![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Diepenbeek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoogachtend, Een fan sinds 10 minuten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yep ,inderdaad ,en vooral dit stukje is hilarisch.... Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat het hierover?
http://newsfromflanders.com/n//index...=1&artID=10668 |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat nu in Merchtem en omgeving een explosie gaat plaatsvinden van nieuwe "duivenmelkers" die s'zaterdags allemaal met hun keefke onderweg zijn naar die bar om hun duifkes "binnen te doen" en die er uiteraard de dag erop er een hele dag moeten vertoeven om de uitslagen af te wachten.... Die blote tieten zijn maar een fait divers,het zijn de pluimen die tellen... ![]() Maar dat wisten ze in de moulin rouge al langer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je misbruikt mijn schrijfsels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehe, moet je maar een klacht indienen mijn beste,dan dien ik daartegen een klacht in jegens onbekenden en verjaart het hele zooitje sowieso vooralleer ze eruit zijn wat er wat is..
![]() En ondertussen hebben die nieuwe duivenmelkers toch maar hun pleziertje gehad.... Tetten hoog, tetten laag ,maakt niet uit,als het bier maar smaakt, en de duifkes goed gevlogen hebben natuurlijk, of was het goed gevogeld,en dat zal dan eerder liggen aan de melker dan aan de duifkes zelf... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
bron: deredactie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Herman Brusselmans maakt geen schrijffouten.
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Met deze post wil ik mijn oprechte medeleven aan Graziëlla betuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Aangezien iedereen nog zit te schuddebuiken van het lachen, zal ik maar een ernstige reactie proberen te geven zeker: 1. Aan de ene kant begrijp ik haar wel. We kennen allemaal wel die angst wanneer onze vertrouwde omgeving naar onze normen opeens radicaal verandert. In dat opzichte vindt ik de meeste reacties hier, ofschoon ik bij sommigen ook wel dubbel lag, er een tikkeltje over. Zeker oudere mensen of mensen uit een conservatief milieu kennen dat angstgevoel in grote mate... 2. Aan de andere kant moet u, mevrouw, dan wel beseffen dat de mentaliteit veranderd is en liefst ook de moeite nemen om de normen en waarden van andere mensen in uw dorp en op deze fora enigzins te begrijpn. Pastoors die ons gemoed fijnknijpen met religieus fundamentalistische prietpraat zijn voor veel mensen, inclusief mij, een groter gevaar dan een paar blote borsten. 3. Wel begrijp ik uw vrees voor overlast. Al is het wel zo dat die bezoekers zeker géén punkers zullen zijn hoor, eerder schijnbaar gewone mannen, vaak uit welgestelde milieus. Toch raad ik u, en alle andere niet-gedienden, aan om inderdaad eens overleg te plegen met de gemeente en te proberen tot een oplossing te komen. U moet dan wel beslissen wat uw doel is: proberen overlast te vermijden of fundamentalistische zedepreken gaan geven zoals de Khomeini zaliger... 4. Wat mij wel degelijk stoort aan uw bericht, is de HAAT waarmee het geschreven is. De ondertoon is duidelijk: ons dorp zit vol heiligen en de anderen zijn rotte appels die na een 'heilige oorlog' in de gaskamers dienen te verdwijnen. Als agnosticus voel ik mij persoonlijk ook bedreigd door uw christelijk fundamentalisme. Mochten er zo nog veel meer zijn, dan vluchtte ik per direct naar een of andere bananenrepubliek waar het risico op vervolging kleiner is. Zo'n houding is voor een gezellig dorp mijn inziens nog véél destructiever dan een toplessbar! 5. Verrotting is met 2 "r"-ren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede raad: don't feed the trolls.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() haha ik ben al in een soortgelijke bar in de buurt geweest (coyote ugly in Bilzen)...
Dames gaan er helemaal uit de kleren als je ze betaalt. Ideaal voor een vrijgezellen of verjaardagsfeest. Maar voor de rest niet echt mijn ding. Na een tijd ben je wel uitgekeken er op.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig alleen van de buitenkant. Man... tenzij ze het een betere look hebben gegeven dan mag dat kot 1 en al tetten zijn waar ge amper doorheen komt, maar dat gebouw en de locatie is een afknapper van hier tot ginder. En als Grazie het echt heeft over dit pand dan wil ik geloven dat het misschien 25 jaar nog een rustig boerendorpje was, maar intussen aan het verworden is tot een tweede Wemmel. Verfransing, veel verkeer, exploderende woonprijzen en amper nog wat groen te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maargoed, als gij dat een reden vindt om de etter uit te hangen, be my guest.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |