![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in die gevangenis sterven mensen door uithongering? Of kannibalisme?
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu, u mag dat dan grappig gedrag vinden tegenover mensen die niet eens veroordeeld zijn maar gelukkig is niet iedereen zo. Trouwens, de meeste die daar sterven is door zelfmoord. Laatst gewijzigd door HAMC : 4 april 2009 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 april 2009 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Nederland heeft leegstand in moderne gevangenissen. Nederland heeft België aangeboden deze lege gevangenissen te verhuren ter compensatieplan van de overbevolking in de Belgische gevangenissen tot er voldoende cellen capaciteit is. België geeft er gewoon niet op gereageerd. Hier hebben ze liever miserie met de gevangene, totale chaos voor de bewakers.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar, hoe stelt U voor dit probleem op te lossen? Niemand nog de doos indraaien? Hotel de houten pollepel gewoon sluiten? Citaat:
Die sjakoshentrekker die al 5 keer eerder bij de rechter heeft gestaan, of die arme sukkel die zijn schoonmoeder platsloeg in een vlaag van woede? Maar U hebt gelijk, ik begrijp de criminele geest niet. Moet dat dan?
![]() |
![]() |
#67 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus volgens Europese wetgeveing is er voor 2500 man plaats in de Belgische gevangenissen, los van het feit dat 7500 gevangenen niet veroordeeld zijn. Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 5 april 2009 om 09:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De voornaamste reden waarom er geen nieuwe gevangenissen worden gebouwd. Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
||
![]() |
![]() |