![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Het is toch een feit dat een problematische sociale situatie en een uitzichtloze toekomst de stap naar de criminaliteit veel kleiner maakt zeker als je in een vervallen krot woont, moet zwoegen voor minimumloon zonder enige werkzekerheid terwijl 2 straten iedereen met audi's en BMW's rondrijden... Misschien zou het eens interessant zijn om eens te gaan luisteren bij die mensen naar wat hun problemen juist zijn in het dagdagelijkse leven ipv. blinde haat te propageren. Los de sociale problematiek op en de criminaliteit zal pijlsnel dalen... maar ja, dat wil het Blok niet, want dat hebben ze geen reden meer om deze mensen het land uit te zetten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Uw tekst is van een ongelofelijke stompzinnigheid...
Altijd dezelfde gemeenplaatsen. Volgens u zijn er blijkbaar alleen bij de allochtonen, en dan vooral bij de Marokkanen mensen met socio-economische problemen. Hoe kunt ge zo idioot zijn? Weet gij wel wie er in mijn buurt hoofdzakelijk rondrijdt in BMW's, Audi's en Mercedessen? Welnu dat zijn Marokkanen... Juist die allochtone gemeenschap die er hier het best aan toe is, gedraagt zich het slechtst. Jullie weigeren dit blijkbaar onder ogen te zien. Telkens weer... Enne, van die 'goeien' en 'slechten', daarin hebt ge gelijk, maar blijkbaar past gij dit simpel wereldbeeld wel toe op VLaams Blokkers, dat zijn volgens u allemaal 'slechten', 'racisten', enz... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Schepen
|
![]() en nu mijn verhaal:
ik ging (zoals ik wel vaker doe) een naar een fuif in het leuvense. het was geweldig plezant tot dat daar een groepje kale gabbers de boel kwamen verzieken. je kent ze wel, dat soort uitschot met hun opgerolde jeans, nike sloeffen, bombers met vlaamse leeuwen en klakskes die op een of andere kromme manier op hun al te lege hoofd is geplaceerd. op zich heb ik geen problemen met hun aanwezigheid, maar deze vonden het nodig om tegen jan en alleman fel te doen. eentje vond het zelfs grappig om mijn dierbare pintje uit mijn handen te duwen. ik maak hem daar attent op en verzoek hem de aangerichte schade te vergoeden (zijnde mij een nieuwe stella te bezorgen). blijkbaar was hij te dom om mij te verstaan want plots kwamen zijn vrienden mij om "uitleg" vragen. dat hadden ze nu echt niet moeten doen want de desbetreffende heren wisten nog niet goed wie ze voor hun hadden staan en op welke plaats ze zich bevonden. ze zaten namelijk in een zaal waar ik redelijk veel volk ken, inclusief de uitbaters en de buitenwippers. de snotneuzen verzochen mij om het dispuut buiten even af te handelen. ik vond dat niet zo'n goed idee, waarschuwde de dommeriken nog even en vroeg hun of ze wel goed wisten waar ze aan begonnen. maar ik kon ze niet van gedachten doen veranderen. ikke dus naar buiten. het duurde echter niet zo heel lang voor een grote groep fuifgangers zich hadden gemobiliseerd. resultaat: ik stond buiten voor die tien die-harders met achter mij een 60-tal vredelievende burgers. na wat over en weer gepalaver moesten ze de realiteit onder ogen zien. 1 verkeerde beweging van hun zou leiden tot een hospitaalbezoek. met de staart tussen hun benen stapten ze op hun scooters en reden weg. algemene hilariteit ontstond bij de omstanders en we hebben ze nog eens vriendelijk uitgewuifd ook. nooit heb ik die etters nog in dezelfde zaal terug gezien. zo lossen wij hier de problemen op. zo lang mogelijk praten en vooral niet zelf de eerste slag uitdelen. maar als het toch zo ver komt... dan staan wij niet meer in voor de gevolgen.
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik weet dat groepjes allochtonen soms rondrijden in een sjiekere wagen, maar eigenlijk is daar niet veel meer achter te zoeken dan een paar snotneuzen die samenleggen... Is het feit dat ze onze status-symbolen overnemen niet een bewijs van integratie? (nu begint onze "wolf" waarschijnlijk helemaal te huilen) Citaat:
Ik zeg "ontsmet en genees de wonde", u zegt "amputeer het gewonde been"... Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En de wagen als statussymbool? Daar moet ge bij mij niet mee aankomen. Ik vind statussymbolen sowieso idioot en ik ben een fanatieke autohater. ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken trouwens ook genoeg autochtonen die met zulke wagens rondrijden die eigenlijk ver boven hun "stand" zijn. Om eerlijk te zijn, vind ik met een groepje een dure wagen aanschaffen om elk om beurt proberen indruk te maken op de vrouwen nogal stom, maar daarom haat ik nog niemand die dat wel doet. En de statement dat alle marrokanen met BMW's en Audi's rondrijden is "stierenstront". Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Dat is het nu juist, iemand die werkloos is, of OCMW trekt, of een zeer laag loon trekt, k�*n zich zulke wagens niet aanschaffen. Moet ik er misschien nog een tekeningske bijmaken?...
Ik heb nergens gezegd dat ALLE MAROKKANEN met dergelijke wagens rondrijden... En ik ben inderdaad niet wat je zou kunnen noemen 'een modale VLaming'. Mijn vrouw zegt mij dat in Afrika iemand met een dikke pens als een rijkaard of een 'Chief' wordt aanzien. Daarom dat ik in hoog aanzien sta bij AFrikaanse mensen... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat er profiteurs zijn in België daar moet je mij ook geen tekeninske bijmaken. Maar persoonlijk denk dat de oorzaak hiervoor eerder bij luiheid dan bij religieuze motivaties te zoeken is. Dat er ook veel autochtone profiteurs zijn, daar moet ik ook zeker geen tekeningeske bijmaken, zekers? Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Misschien moeten we U vanaf nu "Chief Attila" noemen? ![]() Maar ja, ge hebt gelijk : beter een dikke pens dan nen dikken auto... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="headinajar"]
Citaat:
Klein vb: iemand die 3 jaar in Belgie is, geen woord nederlands praat, nog geen minuut legaal gewerkt heeft en al laten we 3 keer nemen, opgepakt is geweest, sorry é, opkrassen! Zonder commentaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, Wij, Attila, Heer van het Oosten, geven u genadiglijk toestemming om Ons 'Chief Attila' te noemen. Ik hoop dat u beseft welk een eer dit voor u is... ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Nee, even ernstig: het gaat erom dat veel van die Marokkaanse jonge gasten die met dikke wagens rondrijden inderdaad geen officieel inkomen hebben... Dus het geld voor hun karretje hebben ze dan van...niet van profiteren, maar van... allez, headinajar, 'k zal't maar zelf zeggen zeker:
van criminaliteit! Ik heb al een paar keer gesproken met wat Marokkanen naast mij op de hoek (één van de serieuze VZW's dan), de meeste van die gastjes, zeggen zij ook, zijn gewoon drugdealers. O.K.? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal goed en wel zo'n bijeenkomsten é maar het probleem is daarmede niet opgelost en waarom niet omdat de hele groep die eigenlijk niets van de autochtonen moet hebben en die dus eigenlijk ook het schijt hebben aan belgie komen toch niet naar zo'n weekendje hoor. Ik zou ook wel eens willen weten of de moslims niet in zeer kleine aantallen aanwezig waren op die bijeenkomsten?
Indien niet des te beter natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Kan even niet volgen, Illwill...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() O.K., 'k was effe de topictitel uit het oog verloren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |