![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mocht België/Vlaanderen Islamitisch worden, zou u emigreren? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
28 | 58,33% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
20 | 41,67% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Als de haat tegen de islam voldoende groeit, zou ik, bij wijze van experiment wel eens willen zien wat voor Holocaust er zou plaatsvinden indien men de Ka'aba zou verwoesten.
Uiteraard is dit geen natte droom, maar stel dat de moslimwereld ons een totale vernedering zou brengen en de Europese beschaving oostelijk verdrijft.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 1 juli 2009 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik zou niet immigreren uit het land van mijn voorouders. Ik zou mij verzetten, op elke manier die tot mijn beschikking staat en tot mijn allerlaatste snik.
Dat sommige zich als een zwakke lafaard gewillig laten 'nemen' door andere volkeren is hun probleem. Maar ik zal dat nooit doen, gisteren niet, vandaag niet en morgen ook niet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het hier niet over onwetendheid of onwil, maar over vooruitziende blik. En uheeft wat die analyse betreft te maken met de Islamitische geschiedenis. Een grote verzameling plundertochten, die eindigden in pogroms, onderwerping en kolonisering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, kritiek op Islam is altijd onwetendheid. Zeg dat tegen de 10% Kopten in Egypte; de afstammelingen van de échte Egyptenaren en de overlevenden van de Arabische invasie, met de nodige eeuwen fysieke, culturele en linguïstieke onderdrukking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen, maar u lijkt niet meteen goed op de hoogte te zijn van de Arabische geschiedenis. Het is idioot om te veronderstelling dat de Islam enkel maar heeft geplunderd en gemoord. Als u dat beweert, wat u toch lijkt te doen, dan noem ik u idd onwetend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar ik zal alvorens we Islamitisch geworden zijn al in het ondergrondse verzet zitten. Op de knieën gaan zitten is nu eenmaal niets voor mij. En gaan weglopen ook al niet... Als we immigreren geven we het land van onze voorouders op. We moeten vechten tegen de Islamisering en er in de eerste plaats voor zorgen dat we niet moeten gaan lopen uit ons eigen land! Kan dat in vrede; dan zou dat mooi zijn. Kan dat niet... dan maar op een andere manier. Laatst gewijzigd door Wolf : 9 juli 2009 om 06:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar ooit zullen die ketenen breken en zal men kennis maken met de 'weerslag'. Actie = REACTIE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewel ik het nooit zie gebeuren dat ons land in achterlijkheid vervalt zou ik in dat geval toch een ticketje kopen om de plas over te steken.
Denk eraan ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() 22 lafaards
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ga mijzelf geen 555 keer herhalen. Die tijd is voorbij. Een beetje opzoekingswerk is al voldoende om in te zien dat de Arabische cultuur een zeer rijke en hoogstaande cultuur was en deels nog is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn voor Arabieren maar ik behoudt liever mijn eigen cultuur, als dit nog mag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |