Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2009, 20:09   #61
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ik zal deze vragen beantwoorden in de veronderstelling dat ze gemeend zijn.
Mocht het de bedoeling zijn hier een semantisch-filosofisch spelletje rond te beginnen zal je het met een andere moeten proberen
Toegegeven, de vragen zijn wat cryptisch geformuleerd. Maar ze zijn gemeend, ik ben niet geïnteresseerd in vallen opzetten, zoals zovele wistiks op dit forum. Ik vind je trouwens een van de intelligentste posters, zeker binnen het liberale spectrum (maar daar is de concurrentie op dit forum vrij pover, vind ik; zeggen dat er zo goede liberale denktanken zijn in dit land en het liberalisme hier ook zo'n geschiedenis heeft).

Citaat:
Met "bij ons" bedoel ik het land waar ik geboren ben en altijd gewoond heb, nl België.
(Bij extensie kan het ook wel België en de ons omringende landen betekenen).
Met "we" bedoel ik dan logischerwijze de inwoners van België.
Een "jullie" zie ik niet meteen in het citaat.
Maar die "moslimvrouwen" en porpo zelf zijn toch ook inwoners van België, dus binnen de "wij"? Maar anderzijds zijn "wij" het, naar jouw mening misogyne en machistische standpunt van porpo ontgroeid. Dan kan Porpo toch niet bij de "wij" horen? Of heb ik het verkeerd begrepen?

Citaat:
Ik vind van wel. Er lopen op dit forum kerels rond die vinden van niet. Dat is in eerste instantie hun probleem, maar kan het mijne worden indien dat soort kerels aan de macht komt.In de veronderstelling dat porpo hier woont (daar ga ik van uit gezien zijn beheersing van het Nederlands) hoort porpo daar ook bij. Er lopen op dit forum kerels rond die vinden van niet. Dat is in eerste instantie hun probleem, maar kan porpo's probleem worden indien dat soort kerels aan de macht komt.
Ik begrijp het. Voor alle duidelijkheid, en ondanks het feit dat ik open discussieer met en individuele waardering uit voor bepaalde van deze kerels, ik zal meestrijden om hen van de macht te houden.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be