![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Banneling
|
De stoelen vanonder ons gat verkopen. Het is hier tig keer gezegd geweest.
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat geld is van mij punt. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
t zijn toch meestal luxepoezen in het bedrijf, want ze moeten geen klop doen om de productiviteit omhoog te helpen, tenzij de syndical opjuttende taal verspreiden.
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ze mogen van mij gerust vakbonden en ziekenbonden afschaffen en vervangen door een computerprogrammatje
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Banneling
|
Daar gaat de poen van uw pensioen.
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Banneling
|
Azo moedwillig de feiten verdraaien dat iedereen hier doet. Uw pensioen wordt niet afgenomen, u kan blijven pensioensparen, die kapitalen blijven bestaan en moeten blijven renderen, ... enkel zou u voor een tijd omwille van de crisis uw gespaard kapitaal niet van de belasting kunnen aftrekken.
Dus als ze nu nog de lening van uw appartementje aan zee ook (tijdelijk) niet meer aftrekbaar maken zou u voor het eerst van uw leven geen belasting meer terug trekken maar zoals alle laagverdieners een deel van uw vakantiegeld opzij moeten zetten om belastingen bij te betalen. |
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb in bedrijven gewerkt waar geen vakbond is en wat ik daar heb meegemaakt is een pak ranziger dan wat ik heb meegemaakt in een bedrijf waar de vakbond volgens velen te sterk staat. Zoals overal waar geld en macht een rol spelen gaat er bij de vakbond ook wel eens iets mis waarschijnlijk maar dat steeds de vakbond in die hoek drukken en doen alsof de neus bloed wanneer het gaat om hoe het er in het bedrijfsleven aan toe gaat hangt dik mijn kloten uit. Het bedrijfsleven het veel meer weg van een maffia dan de vakbond. En er bestaan een pak meer constructies om bedrijfsleiders uit de wind te zetten dan dat er vakbondsafgevaardigden zich verkiesbaar stellen enkel en alleen om een beetje bescherming. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
Babyborn moet dus leren sparen in plaats van de janneman uit te hangen, omdat vadertje voor hem staat nu eenmaal een heel klein pensioentje gepland heeft.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 augustus 2009 om 07:06. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De grote pensioenen, dat zijn de mensen die heel hun leven relatief weinig verdiend hebben, met name de ambtenaren.
|
|
|
|
#72 |
|
Banneling
|
Allez, Jack, zijt ge nog niet op uw (volle!lolz) 2-weken durende MIF-opleiding? Ge moet dringend uw CBRN nog eens herbekijken, want ik denk dat dat toch wel de moeilijkste brok theorie wordt voor uw minimaal functionerend brein.
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want voor zover bekend is Vivant al lang opgenomen in...hou je vast...de OVLD Overigens,8 jaar eerder schreef een zekere G.Verhofstadt een paar revolutionaire werkjes(revolutionair op het gebied van de inrichting en de uitvoering van het bestuur) waar NIKS van gerealiseerd is hoewel hijzelf daarna lange tijd de touwtjes in handen heeft gehad .. Dat was overigens ook revolutionair,gewoonlijk schreven politici NADAT ze politicus geweest waren hoe het eigenlijk moest,onze vriend VHFSTD deed dat vooraf en deed er uiteindelijk ook niks mee.... pensioenen waren deel van de revolutie Ondertussen moet ik vaststellen dat de grote chef van mijn vakbond echt nog gelooft dat hoe meer geld je aan een overheid geeft,hoe socialer die dan wel zal zijn,en tevens moet ik vaststellen dat de chef van mijn vakbond geen onderscheid wenst te maken tussen dwang en soldidariteit .... Laatst gewijzigd door kelt : 23 augustus 2009 om 09:27. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Minister
|
Tuurlijk. Eens dat geld in een pensioenspaarfonds zit is dat geld van de bank. En als je het terug wilt voor je met pensioen gaat moet je het afkopen. En als de bank uw geld verbrast moet je al helemaal geen centjes meer verwachten en zeker geen excuses.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#76 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
![]() Hij zou beter op een ander gaan zwetsen. Hij maakt de echte militairen hier belachelijk. Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 23 augustus 2009 om 09:43. |
||
|
|
|
|
|
#77 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ach, laat ze maar verhogen; ik ga er geen last van hebben en er is ook geen enkele reden waarom ik hier met de glimlach meer en meer zou blijven afdragen. |
|
|
|
|