![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 30 september 2009 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ze zijn zo mooi als ze klein zijn, net als zoveel andere dieren.
![]()
![]() |
#64 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Banneling
|
![]() EERSTE VERSIE VAN MIJN NIEUWE POLITIEKE EENAKTER
SPIONERENDE VARKENS OF GEWOON PARANOIA Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 1 oktober 2009 om 10:37. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Donderdag 1 oktober 2009
TWEEDE VERSIE POLITIEKE EENAKTER : SPIONERENDE VARKENS OF GEWONE PARANOIA PROLOOG Egmond: Gisteren liepen ze opgewonden rond, iedereen van de bib die steeds naar mij kwam kijken. De geheime bibliotheek politieman liep opzichtig aantekeningen te maken terwijl hij streng naar mij keek. Vandaag zag ik hem met een helblonde, patricische jonge vrouw, vlak tegenover mij, met een enorme bril op die lijkt op een bril met ingebouwde camera…Is dit niet de omgekeerde wereld: mag ik geen bezwaar maken tegen spionage? En mag ik zo in mijn eigen documenten?...Ik weet niet voor Belgie maar in Nederland schrijft justitie, de racistische Zuid Afrikaanse politie in Den Haag, een heel scenario en voert hele toneelstukjes uit met ingehuurde spelers om je thuis of op straat te compromitteren, uit te lokken. Men stuurt ongure typen om s'nachst op je deur te bonzen zodat de hele straat wakker wordt en een vreemd beeld van je relaties krijgt.. .Jazeker; Lijkt me logisch gedrag. Als je een geheime camerabril draagt dan zorg je dat je: 1. een opgewonden indruk maakt. Beetje discreet gedrag zou maar verdacht zijn. 2. opzichtig aantekeningen maakt. Gewoon observeren en later een verslag schrijven zou maar verdacht zijn. 3. streng kijkt... vooral als je informatie wil inwinnen. Arm landje heb je daar trouwens. Ik heb nog nooit een geheime bibliotheek politieman gezien. Waarschijnlijk omdat ie geheim was, maar de drie voorgaande punten zou ik denken dat ie niet lang geheim zou zijn.. .JuBiLaTe; Uitstekend! Gevaarlijke individuen zoals jij kunnen niet genoeg gevolgd worden. Als het aan mij lag werd je gewoon uit de bibliotheken geweerd!!!. Egmond Codfried; Men bespioneert de bezoekers van de bibliotheken die ik aandoe voor mijn onderzoek. De mensen aan de balies zitten de hele dag te lezen wat de argeloze bezoekers aan informatie zoeken, downloaden en versturen via hun internet verkeer. Zij lezen EN KOPIEREN al je persoonlijke zaken, DIE ZE OOK VERDER VERSTUREN. Wat mij opviel, toen ik hiertegen bezwaar maakte, was dat ik daarom de kwade pier ben. Ik mag geen bezwaar hiertegen maken, want het is blijkbaar hun geboorterecht. Sinds enkele dagen schrijf ik bewust harde teksten op mijn harde schijf die ze alleen kunnen lezen door te spioneren. En raad eens? Ze komen allemaal langs lopen en kijken mij dan met grote, verschrikte ogen aan. KAN HET NOG ZIEKER? VIEZE, VUILE SPIONERENDE VARKENS. HUFTERS! WIJ WORDEN STEEDS HUFTIGER IN NEDERLAND. DIE CAMPAGNE IS OOK VOOR JULLIE BEDOELD, HUFTERS. WAAR IS HET FATSOEN, JULLIE SPIONERENDE VARKENS (jammer voor de echte varkens). EXCALIBUR; Gezien de inhoud van jouw berichten vraag ik me ook af of het nog zieker kan. En mocht jij in m'n buuurt lopen en wetende dat je steeds zulke berichten schrijft dan zou ik ook niet op m'n gemak zijn.. Jazeker; (proest) Is dit allemaal echt? ![]() De schoofzak; Ik doe dat ook hoor, harde teksten schrijven op mijn harde schijf. Vroeger schreef ik soms zachte teksten, maar nooit op mijn harde schijf, wel op de zachte floppies, die de mensen nu niet meer kennen…Dat mag.. Egmond Codfried; Dat spioneren gaat via de harde schijf waarover je per dag de beschikking hebt. Floppies en DVD van huis zijn om te up- of downloaden. Er worden zogenaamde 'auto-herstel' documenten aangemaakt, een functie die de bezoeker niet kan instellen. Ze kunnen ook niet verwijderd worden want dan verschijnt een bericht 'document elders in gebruik.' Als je iets niet begrijpt, stel vragen. Ga er niet meteen vanuit dat je een idioot voor je hebt. Of ben jij één van die soort mensen die anderen graag begluurt?. System; U hebt een tendens tot vrij duidelijke uitspraken.. Toccata; zalig ![]() Egmond Codfried; Dank je wel. Ben schrijver van enkele zeer goede toneelstukken en sta bekend om mijn pittige uitbarstingen op schrift.. System; Er is geen haar op mijn hoofd dat hieraan twijfelt.. Filosoof; Je noemt ze zelf "zeer goede"...? ![]() Maak je boordknopjes wat losser voor je blauw wordt.. Filosoof; 't Schijnt dat er pilletjes bestaan die paranoïaverschijnselen draaglijker maken voor de patiënt.. .IronChef; Echt hé. Het maakt het verlies van Preuße meer dan goed.. .SDX; ![]() ![]() .Mahalingam; Varken raadpleegt Handboek Jihad. .Tavek; humor. .IronChef; Waar?. De schoofzak; Een 'pittige uitbarsting op schrift' als woorden in de Nederlandse taal, daar zou ik in mijn humaniora-tijd gegarandeerd een dikke rode streep voor gekregen hebben. Dus wil ik nog wel aannemen dat je toneelstukken 'goed' zijn, maar nog niet dat ze 'gewaardeerd' zijn.. .Jazeker; Humor niet, maar ze zijn schattig, nietwaar? Ik bedoel die zwijntjes, he.. .Jazeker; Beter dan die stoute wolf.[/url]. .Egmond Codfried; SPIONERENDE NSB HONDEN. WAAR IS HET FATSOEN? NIET ÉÉN VAN JULLIE DIE AAN DE BEL TREKT EN ZEGT: DIT IS FOUT, WIJ MOETEN OPHOUDEN DEZE ARGELOZE BEZOEKERS TE BESPIONEREN. WIJ ZIJN BESCHAAFDE HOLLANDERS, MAAR WIJ BESPIONEREN DEZE ARGELOZE ALLOCHTONEN. Mijn bescheiden boodschap van vandaag aan de lieve en beschaafde bibliotheeklui!. Egmond Codfried; Tot zo ver ben jij een anonieme nobody. Van mijn kant sta ik uitgebreid met mijn eigen naam op het internet, ten goed als ten kwade. Ik kan niet anders want ik schrijf, publiceer boeken en was enigszins succesvol als toneelschrijver onder mijn eigen naam. Voor mij toneelwerk werd ik ook dik betaald. En nu jij?. Abou Anis; Beste, U heeft hier al meer dan 600 posts geplaatst. Ik denk dat u niet kan zeggen dat iemand in uw geval 'meteen' van iets uitgaat.. Hotschizodiscocop; De profetieën van Aldous Huxley en Oswald Spengler zijn koude gruwelijke realiteit geworden.. Alice; Hallo, als je met die attitude een bib intrekt is het niet vreemd dat je raar bekeken wordt! Volgens mij bent u toe aan een pilletje!. Egmond Codfried; Aha...het is mijn attitude! Dus dat tuig mag spioneren want mijn atittude is niet goed. Dank je voor het advies, ik ga aan mijn attitude werken.. Jazeker; Echt he. Zo ga je een bib in en dan moet je je registreren. Je kijkt de man of vrouw achter het bureau aan en zegt "moet ik registreren?" "Ja want anders kunnen we je geen boeken uitlenen" "En dan ga je me controleren????" "Neen, dat is voor het geval je je uitleenmateriaal niet of te laat binnen brengt" "Heeeeeeeeeeeeeelp er zit hier een spionerend big achter de toog! Roep de politie! Of nee... die zijn ook bij de NWO. Ik zet wel een flink artikel op PrisonPlanet".. Egmond Codfried; Er was zaterdag een demonstratie in DH tegen de verregaande, steeds verdergaande inbreuk op burgerrechten in Ned. Tegenwoordig moet elke burger bij de aanvraag van een paspoort vingerafdrukken afstaan. Als er 200 demonstanten waren, dan waren er zeker ook 200 politieagenten al bij voorbaat paraat, opgesteld waar je ze goed kon zien. Twee enorme ME bussen, gewone agenten op de fiets, lopend etc. Hoeveel stillen? Want nu hebben wij ook vrijwillige politie en burgernetwerken die alles in de gaten houden. Zeer intimiderend allemaal, terwijl ik gezinnen met kleine kinderen zag meelopen, met hun hond voor wie geen oppas was. Webzwerver; Ben jij soms de auteur van " De Witte Neger " ?....Is het niet normaal dat gevaarlijke krankzinnigen in het oog gehouden worden ?. De schoofzak; Beste Cotsvriend, jouw dopgeld, leefloon en ocmw-hulp werd en wordt je betaald omdat je niet in staat bent zelf te voorzien in je onderhoud, niet omwille van je vermeende auteursrechten ...maar, tot zolang jij geen linken geeft naar echt gepubliseerde dinges, blijf ook jij aan mijn anonieme nobodie-zijde in dit nobodie-forum ... (weliswaar erken ik in vele dinges jou als mijn meester, niet in het minst vb. in de beheersing van onze moedertaal, om nog maar te zwijgen van de varkenshumor ..). ...maar, tot zolang jij geen linken geeft naar echt gepubliseerde dinges, http://www.gebladerte.nl/11226f77.htm Citaat: Egmond Codfried - Huize de Verlichting artikelen 24-27: over de wijze waarop de troonopvolging is gereguleerd. Een schizofrene kroonprins zit samen met zijn vader in een tehuis voor doorgedraaide aristocraten. Terwijl Nederland een republiek is, probeert de kroonprins door middel van obscure handel in koninklijk sperma de erfopvolging te waarborgen. Huize de Verlichting is een extravagante satire op de Nederlandse monarchie in het jaar 2028. Regie Bart Kiene Spel Mohammed Azaay, Sinan Cihangir, Karim e; Guennouni http://www.denieuwamsterdam.nl/index...1&limitstart=5 Citaat: De Ware Tijd: Interview Egmond Codfried Beeld Susanna du Plessis: Feit of folklore Tekst: Bonnie van Leeuwaarde en Hilde Neus! Beeld: Stefano Tull DWT 01/08/2009 Wrede slavenmeesteres, babymoordenaar en ziekelijk jaloers; zo kennen we Susanna Du Plessis. Volgens schrijver Egmond Codfried klopt dit beeld niet en moeten we naar het grotere plaatje kijken. In zijn onderzoek stelt hij de vraag: 'Maria Susanna Du Plessis (1739-1795), dader of slachtoffer?' Hij beantwoordt de vraag direct: “In de zin dat Maria Susanna Du Plessis mensen exploiteerde, was ze dader. Maar slachtoffer was ze door haar huwelijk met haar tweede echtgenoot Frederik Stolkert, van wie ze wilde scheiden omdat hij gewelddadig was. Er is reden om aan te nemen dat hij de laster over de verdronken baby heeft verspreid.” http://www.weerwoord.nl/weerwoord/vi...9c945f5c1ef688 De schoofzak; Ik heb mijn mondhoeken even naar omhoog getrokken ..... Egmond Codfried; Indrukwekkend hé? Maar peanuts in vergelijking wat ik nog voor de mensheid ga betekenen. Maar goed, jij houdt het op anonimiteit.... Nihao; I wonder, does the cod need a bicycle when he's fried ?. .Egmond Codfried; ![]() EXCALIBUR Het zijn geen vieze spionerende varkens maar vis: Egmond Codfried; Ze lijken op varkentjes…Wat vindt jij ervan dat de staat ons steeds meer in de gaten houdt?. Jazeker; En zo geheim dan nog dat er meer borden met "Opgepast! Camerabewaking" zijn dan dat er camera's zijn.. Egmond Codfried; Liefje, ben je aan de drugs?. .EXCALIBUR; In de gaten houden dat zal wel meevallen. Tenminste ik heb nog geen geheim agenten gezien maar dat is vermoedelijk - zoals Jazeker reeds aanhaalde - omdat ze geheim zijn. …Wat er wel gaande is is dat men volop informatie verzameld over jou. Neem dit niet te strikt op want het gaat niet alleen over jou maar over iedereen.. Egmond Codfried; Lieverd, het is een maatschappelijk probleem en ik zou liever zien dat de lieve Belgen hun blik even afrukten van de moslims en kijken naar het echte kwaad. Het probleem van spionage door de staat, onterechte criminalisering kunnen niet meer met een lachertje worden afgedaan. Wij leven in een soort politiestaat. Laatst werd een jongen door zijn hoofd geschoten omdat de politie wilde bewijzen dat de voorgestelde bezuinigingen voor hen ongewenst zijn. …Als je lang ergens komt en een onderzoekend mens bent, herken je op den duur de stillen die er rondlopen. Het zijn vaak niet erg slimme mensen. Maar hun taak is ook vaak om te intimideren, dus willen zij dat je hen ziet. In mijn geval heb ik rechtstreekse aanvallen gehad op mijn geschriften, men plaatste een virus op mijn dvd die de informatie vernietigde toen ik dit vreemde document wilde verwijderen. Je doet vreedzaam onderzoek en mede burgers in de bibliotheek willen dit onderzoek vernietigen. Ik geloof dat de mensen over wie dit onderzoek gaat weten waarover ik praat.als ik jou was zou ik het serieus nemen.. De schoofzak; Goed poeder, zei Urbanus.. Alice; Juist ja...u wordt achtervolgd door een blondine met spionagebril die fluisterbijeenkomsten houdt met de geheime bibpolitie....dat moeten we ernstig nemen...ondertussen knalt de politie mensen neer om te bewijzen dat bezuinigingen niet kunnen...hallo, is er nog plek in Geel???. Rudy; Wat is je probleem eigenlijk behalve je paranoia omtrent je privacy in de bibliotheek ? Moet daar echt een foto (groter dan je tekst) bij van een koppel varkens?. JuBiLaTe; Durf jij hier spreken van fatsoen? Als er iemand géén fatsoen heeft is het wel jij!Hoe durf je zo beledigend te keer gaan tegen mensen die enkel maar hun job doen. En het is geen overbodige luxe wat zij doen. Het feit dat jij er je zo aan ergert maakt duidelijk dat je kwade bedoelingen hebt, zoals zaken te ontvreemden. Dit is duidelijk! Je bent een echte onbetrouwbare man, Egmond Codfried!!!. .JuBiLaTe; Trouwens: GOED DAT DIT TOPIC WERD VERPLAATST NAAR K&K!! eigenlijk zouden alle topics van Codfried nr k&k moeten. ![]() Manta; Het is net dat wat je NIET ziet dat gevaarlijk is .....Als je minder zou kijken en meer zou luisteren had je doorgehad dat de meeste info wordt doorgegeven op de simpelste manieren ... Was de juffrouw iets verderop niet "zenuwachtig" aan't tikken met haar balpen ??? MORSECODE ...Let er volgende keer maar eens op ... Ze zijn overal die Zwijnen….Hebde gij iet tegen varkens ??? Jazeker; Voor u is het meneer Jazeker. En neen... anders zou ik topics beginnen over het feit dat de Europese adel ooit groen met rode stipjes was… zwijntjes! ![]() .JuBiLaTe; Ze zijn zo mooi als ze klein zijn, net als zoveel andere dieren.…Parels voor de zwijnen.. Manta; Parels voor Manta. EINDE |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Hoe kan ik jullie ooit bedanken...
Mijn inbreng is om er een echt toneelwerk van te maken, want wij zijn er nog lang niet. De dialogen moet ik op maat snijden, verplaatsen, aanvullen met fictieve teksten. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 1 oktober 2009 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allé kom mensen, we gaan het toegeven. we bespioneren allemaal Egmond, niet alleen in de bib, maar ook bij hem thuis, in feite overal waar hij komt.
hij heeft ons ontmaskerd, toch niet zo erg??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Ik beken. Ik wil rijk worden door boeken en toneelstukken te publiceren maar heb helemaal geen inspiratie. Dus heb ik de hulp ingeroepen van mijn vrienden bij de Nederlandse Bibliotheekmossad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn inbreng is om er een echt toneelwerk van te maken, want wij zijn er nog lang niet. De dialogen moet ik op maat snijden, verplaatsen, aanvullen met fictieve teksten. En neen...je wordt niet rijk van één kut eenakter! Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 1 oktober 2009 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat lampje aan uwe monitor , datgene dat jij beziet als een LEDlampje , da's in werkelijkheid een microcamera ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() [Krielkippen] De spreekwoordelijke steen in de vijver of de knuppel in het hoenderhok. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 1 oktober 2009 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Interessanter is zijn aanbeveling van kwik(II)oxide tegen allerlei ziekten van infectueuze aard, hoewel men nog niet wist wat de oorzaak van een infectie kan zijn. Kwikzouten zijn weliswaar vrij giftig, hoe meer oplosbaar hoe erger, aber het hielp wel velen te genezen van allerlei infectieziekten. Hij raadde het ook aan voor alchemisten, regelmatig kwik(II)oxide nemen stimuleert het denken in deze richting... ![]() |
|
![]() |
![]() |