![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ja. in 84. En wat nu?
Citaat:
Natuurlijk zijn het geen excuses, maar als je een misdaad wil verklaren, moet ge die zaken die ik hoger aanhaal erin betrekken: Ge pest ne moslim omdat hij moslim is, maar voor de rest een zeer gewaardeerde psychiater, die vele van de 'jongens' uit de combat zone uit hun PTSD haalt en vervolkgens weigert ge van hem ontslag te geven, maar ge stuurt hem als bedankje naar Iraq (wat iedereen wist dat hij niet wilde) om op zijn broeders te gaan 'schieten' in een oorlog die om leugens wordt gevoerd.... tja, stoppen kunnen doorslaan in dat geval he... het is geen excuus, maar ge moet er niet van verschieten dat bij mensen dan de stoppen gaan doorslaan. Wat Columbine en VT betreft, het was als antwoord omdat er paljassen hier denken dat alleen moslims mekaar uitmoorden. Maak u geen zorgen dat ik als europeaan uw amerika op de korrel neem, ik ben zeer pro-amerikaans, maar anti neocon en tegen de oorlogen die amerikaanse boerenjongens en rednecks moeten gaan voeren voor de zionisten. Want dat is wat er gebeurt. Laatst gewijzigd door straddle : 6 november 2009 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Hier ga ik bijna volledig mee akkoord buiten je commentaar dat de oorlog 'voor de zionisten' wordt gevoerd. Ik denk eerder aan het 'military-industrial' complex. Verder heeft Amerika zijn oorlog nu en dan nodig om het patriotisme-gehalte hoog te houden. (Al vliegt dat soms regelrecht terug in hun bakkes, zie Vietnam en in mindere mate Irak)
Laatst gewijzigd door longhorn : 6 november 2009 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() En gij zit hier constant met christelijke waarden te schermen, maar iemand voor camel jockey uitmaken is grappig he
![]() Lekker stoer, maar dan wel verschieten als de camel jockey er genoeg van heeft en efkes 40 man neermaait, dan is er verontwaardiging... Camel jockey is een typische scheldnaam in de angelsaksische wereld, gebruikt door ultra rechts tuig met lagere intelligentie... Om maar te zwijgen dat ge hier constant zit te klagen dat 'ik' scheld (zie hoger), maar nu toont ge dan weer uw appreciate voor het gebruikte ''camel jockey'' ....... Erg consequent zijt ge niet he? ge valt dus inderdaad meer en meer door de mand. Jij bent wel echt een zielig individu. Leef maar verder in uw self delusion. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik weet dat een evaluatie zelfs al is het maar van een korporaal (hier zelfs een officier), altijd zeer vertrouwelijk is; volgens mij klopt daar iets niet... Congressman McCaul says... ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 6 november 2009 om 19:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ah, die dat fake nieuws leveren.
En ja, je bent een racistje, je hebt uw zegje gedaan, flikker maar weer op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag hier eens zien wat de Urban Dictionay allemaal heeft voor "Belgian" (linker kolom)http://www.urbandictionary.com/define.php?term=belgian en voor "Flemish": http://www.urbandictionary.com/define.php?term=flemish (linker kolom weer) Laatst gewijzigd door filosoof : 6 november 2009 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Er komt meer en meer boven over de vermoedelijke dader:
http://news.yahoo.com/s/ap/us_fort_h...ooting_suspect |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() En waarom moet gij u achter een pas aangemaakte dubbelnick verschuilen als ge op filosoof en mij komt kappen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je hallucinaties? Loop dan naar je pastoor: misschien is 't een mirakel. (psychiaters zou'k mee oppassen: er zijn er die schieten. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 november 2009 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |