Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2009, 17:54   #61
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ahja, zelfstandigen.

Zo'n monsters kunnen niet zwaar genoeg gestraft worden.
Het gaat hier wel over nutteloze en onzinnige verkeersborden en snelheidslimieten hé. Gelieve daarover te argumenteren. Als daar een bord max 30 staat wil dat zeggen dat je daar ook om 2u 's nachts maximum 30 mag rijden. Dat vind ik totaal onzinnig. Als jij een andere mening hebt gelieve dat dan hier te argumenteren.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 18:02   #62
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Heeft er iemand al die leegflitser gebouwd ?

http://www.on4sh.be/speed/leegflitser/

het filmpje ziet er supermaf uit.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 18:05   #63
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Het gaat hier wel over nutteloze en onzinnige verkeersborden en snelheidslimieten hé. Gelieve daarover te argumenteren. Als daar een bord max 30 staat wil dat zeggen dat je daar ook om 2u 's nachts maximum 30 mag rijden. Dat vind ik totaal onzinnig. Als jij een andere mening hebt gelieve dat dan hier te argumenteren.
Verkeersborden? Wie kijkt daar nu naar?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 18:22   #64
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Verkeersborden? Wie kijkt daar nu naar?
Ikke,vooral op plaatsen waar ik nog nooit heb gereden en ik soms niet eens weet hoeveel ik er mag rijden .

Je gps toont wel aan van 70 ofzo maar dit klopt niet altijd natuurlijk dusja,daar kunt ge ook al geen 100% op voort gaan.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 10:32   #65
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Al dat gejank voor die 10 km...
In Amerika rijden ze OVERAL veel trager, zelf op de snelwegen, in the middle of nowhere !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 11:45   #66
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Neen.
Er zijn daar geen kinderen aan de 'officiële voordeur' schoolpoorten omdat die via een zijstraat naar school gaan.
Je kan niet meer van kinderen spreken als dat 12/18 jarigen zijn.
Ik passeer daar meestal tijdens het middaguur. Dan zitten die leerlingen in de eetzaal.
Als die (maar vooral hun ouders/begeleiders) zich aan de verkeersreglementen houden gebeuren er zelden ongevallen.
Welke zin heeft een 30km zone op een grote vierbaansweg als 10 meter voorbij die zone verkeerslichten staan met zebrapad? Beetje automobilisten pesten?
Welke zin heeft een vaste zone 30km aan schoolpoorten tijdens de nacht, de vakantieperiodes enz.?
12 tot 18 jarigen zijn wel degelijk kinderen;
anders zouden ze in aanmerking komen om een rijbewijs te halen;
ze kunnen puberachtig onstuimig zijn enz.

Maar daar gaat het niet om.

Zijn er nu nog steeds achterlijke plekken in Vlaanderen waar de borden 30 per uur aan schoolpoorten niet elektrisch verlicht/uitdoofbaar zijn, zodat ze alleen maar zichtbaar zijn als het nodig is ???
Welke gemeente is nu nog zo primitief, alstemblieft hé zeg.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 15:22   #67
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Al dat gejank voor die 10 km...
In Amerika rijden ze OVERAL veel trager, zelf op de snelwegen, in the middle of nowhere !
lol,ik ben in amerika genoeg op autosnelwegen gereden en je hebt er evenzeer 2 mogelijkheden;of je rijd net zoals hier sneller of je hebt op vele drukke plaatsen gewoon de mogelijkheid niet om veel sneller te rijden wegens het er enorm druk is en niet vergeten er daar dikwijls meer dan 3 rijvakken zijn,is soms een echte heksenketel.

In new york staat ge meer stil dan wat anders door de extreem vele taxi's die er rijden,je staat 3 sec stil en ze staan al te toeteren als een gek,echt nie te doen daar.
Oud 25 november 2009, 15:42   #68
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
lol,ik ben in amerika genoeg op autosnelwegen gereden en je hebt er evenzeer 2 mogelijkheden;of je rijd net zoals hier sneller of je hebt op vele drukke plaatsen gewoon de mogelijkheid niet om veel sneller te rijden wegens het er enorm druk is en niet vergeten er daar dikwijls meer dan 3 rijvakken zijn,is soms een echte heksenketel.

In new york staat ge meer stil dan wat anders door de extreem vele taxi's die er rijden,je staat 3 sec stil en ze staan al te toeteren als een gek,echt nie te doen daar.
Het hangt af van staat tot staat. Toen ik er was reeds onze chauffeur in sommige staten oerhard en hield zich bij het binnenrijden van een andere staat mooi aan de snelheidsregels...
Oud 25 november 2009, 15:53   #69
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Het hangt af van staat tot staat. Toen ik er was reeds onze chauffeur in sommige staten oerhard en hield zich bij het binnenrijden van een andere staat mooi aan de snelheidsregels...
Klopt,zoals ik zelf zeg in feite,het hangt ervan waar.
In new york zijn het echte gekken ondanks ze niet super snel kunnen rijden maar ze gegeven welke ferm gas op korte afstanden,je bent niet goed wijs er daar nooit veel accidenten mee die taxi's gebeuren.
Ik heb dat genoeg gezien toen;de ene stond nog geen 3-4 sec stil,kon sowieso niet door en ze begonnen allemaal als gek te toeteren op elkaart .
Oud 25 november 2009, 16:05   #70
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
12 tot 18 jarigen zijn wel degelijk kinderen;
anders zouden ze in aanmerking komen om een rijbewijs te halen;
ze kunnen puberachtig onstuimig zijn enz.

Maar daar gaat het niet om.

Zijn er nu nog steeds achterlijke plekken in Vlaanderen waar de borden 30 per uur aan schoolpoorten niet elektrisch verlicht/uitdoofbaar zijn, zodat ze alleen maar zichtbaar zijn als het nodig is ???
Welke gemeente is nu nog zo primitief, alstemblieft hé zeg.
Gemeente? Ik denk niet dat langs gewestwegen een gemeente voor verkeersborden moet zorgen. Dat is toch wel de taak van het Vlaamse gewest.
12-18 jarigen zijn volgens jouw nog kinderen, niet bekwaam om een verkeersreglement te volgen. Maar er zijn wel mensen die vinden dat kinderen vanaf 14 rijp zijn om sex te hebben en kinderen te krijgen.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 17:02   #71
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Waarom pakt gij dan den auto ???

Oh ja, gij zijt minder gehaast dan uw kinderen ...
Ik pak den auto omdat ik geen zin heb te fietsen of lopen.
De brandstof daarvan is toch gratis.
Dus profiteren zolang er nog een rekeningrijden is ingevoerd.
Daarna vliegt die even rap buiten als electrabel met zijn dure energie.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2009, 17:57   #72
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Amerika

Citaat:

ik heb in Amerika ook op autosnelwegen gereden. Waar ze boven de max snelheid rijden is dat BINNEN de tolrantie v.d. politie. Opvallend...
Voor de rest rijden ze inderd�*�*d overal trager...
Oud 25 november 2009, 18:00   #73
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Ferm gas ???

Citaat:
Klopt,zoals ik zelf zeg in feite,het hangt ervan waar.
In new york zijn het echte gekken ondanks ze niet super snel kunnen rijden maar ze gegeven welke ferm gas op korte afstanden,je bent niet goed wijs er daar nooit veel accidenten mee die taxi's gebeuren.
Ik heb dat genoeg gezien toen;de ene stond nog geen 3-4 sec stil,kon sowieso niet door en ze begonnen allemaal als gek te toeteren op elkaart .
"Ferm gas" !? Bijna alle auto's hebben er een automatische versnellingsbak.
Daarmee k�*n je geen "ferm gas" geven...
Alles is relatief hé !

Oud 25 november 2009, 19:17   #74
DONG ZHUO
Burgemeester

DONG ZHUO's schermafbeelding

Standaard

iederéén zit hier maar te melken over zus en zo schakelen en tien km meer of minder.....

we zouden beter massaal overschakelen op auto's met automatische versnellingen.......

géén krampen nie meer in uwe voet als ge in de file staat met uw ontkoppeling ingeduwd......

geen mensen meer die rondsjeezen met de voet én op de gaspedaal én op de ontkoppeling en maar "gaaze" geven om niet stil te vallen.....

en dan moet ge sommige mensen ne keer bezig zien als ze berg-op moeten vertrekken......

t'zou hem zeker tankers-olie schelen dat we minder gaan verbruiken....

ma ja, ze denken allemaal dat "nen automatik" véél meer verbruikt en als ge in panne staat met een platte batterij kunt ge uwen auto niet in gang duwen... wel als ge uwen auto goed onderhoud dan komt ge dat niet tegen en mocht ge toch al eens de pech hebben..... die ééne keer weegt niet op tegen al de andere keren dat ge zonder problemen met uw kar rondtuft !
Oud 25 november 2009, 19:23   #75
Busse87
Burgemeester

Standaard

Dus 800 man is pro ?? 800 man zijn dus via wat rekenwerk de helft van de bevolking ??

Maakt dat de ganzen wijs .
Busse87 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be