![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Lees het arrest: http://www.nieuwsblad.be/extra/arrest_debie_new.pdf
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 november 2009 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Wat kneuterigheid betekent blijkbaar ook.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 29 november 2009 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het argument, dat dit een voor een seculier land niet passende ongelijkheid zorgt (nl. doordat bv. kerktorens en andere 'religieuze torens' niet verboden worden).
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() wat heeft dit te maken met dit item ? om uw vaak gebruikte woorden te citeren "zwak, zeer zwak !" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moskee werd niet verboden, enkel de minaret of toren. Dit hoort volgens de Zwitsers niet thuis in het beeld van hun landschap. Meer niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al bij al doet het me een beetje denken aan de katholieke 'schuilkerken' onder de Calvinisten in de zin van: 'Je mag wel je godsdienst uitoefenen, maar we mogen niet zien dat het gebouw waarin je je godsdienst uitoefent een katholieke kerk is'. Toch maar 'zo en zo' allemaal die uitslag van dit Zwitsers referendum. En of het nu allemaal echt te maken heeft met 'het mooie landschap van de Zwitserse bergen'... hm...ik en weet het niet zo. ___ Laatst gewijzigd door system : 29 november 2009 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Ik vermoed niet dat de minaretten zozeer het issue waren....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Aan mijn deur? Gezien de locatie van mijn woonst komen er ongeveer nooit mensen aan mijn deur. Als je over de digitale weg meetelt dan zijn moslims degene die me het meest hebben proberen te "bekeren" gevolgd door christenen (moslims veel meer). En wat heeft mijn persoonlijke ervaringen te maken met het feit dat sommige moslims volgens hun interpretatie afvallige moslims vermoord moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De nieuwe kop van jut in Moslimworld : na de Denen, de Zwitsers . En kijk, per toeval hebben die beide landen een zeer sterk op elkaar lijkende vlag. Een wit kruis op een rode achtergrond ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog dat gejengel van de klokken van de kerken elke zondagochtend verbieden en we komen er. Eindelijk rust in de Europese steden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens peilingen vooraf zou het voorstel afgekeurd worden, nu blijk het toch goedgekeurd. Zouden die peilingen de uitslag beïnvloed hebben? Met andere woorden, hoeveel tegenstanders van het verbod zijn er thuis gebleven omdat ze dachten dat het voorstel toch afgekeurd zou worden?
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2/De Aya Sophia werd gestolen van de christenen inderdaad. De mensen die daar een toevlucht zochtten tijdens de aanval van Constantinopel werden tot de laatste afgeslacht door de zegevierende moslim-soldaten .Voorstellen om dat nu in de rest van Europa ook te doen vind ik schandalig. 3/Momenteel praten we hier over minaretten. Niemand belet je een draad te openen over Hindoe-tempels. |
|
![]() |
![]() |