![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds de eerste en vooral de tweede generatie staan de moslimmigranten bij ons bekend als messentrekkers eerste klas. Vooral dan als een niet-moslim het aandurfde om aan te pappen met een meiske van "jullie" kant was het vaak prijs. Dan trokken broers en vader van de belaagde moslimmaagd samen naar die gast om hem te laten "proeven" van hun miniatuur zwaarden. Moslimmannen worden als het ware geboren met een mes in hun hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
STOP met spuugen op mohamed een aisha, aisha is één van de zuiverste vrouwen van profeet mohamed ze is zo zuiver dan water, mohamed is haar man hij is één van de zuiverste profeten , je mond een je tong is één van de vuilste objecten die ik ken, voor je op aisha spuugt, spuug op je zelf anders zal je persoonlijkheid in gedrang komen !!! voor je naar fouten kijkt die blijken in jou ogen fouten te zijn kijk naar je eigen fouten eerst een oordeel hoe eerlijk met je eigen zelf bent!! een als je op iemand spuugt dan moet je niet denken dat hij niet zal reageren ,na actie komt reactie !!! eerst de zaken op hun juiste plaats bekijken, voor je oordeelt,een kijk naar je eigen ! dan oordelen!! een als je positief bent dan zul je ook positief kijken, ben je dat niet dan moet je daarvoor hard moeten werken !!! p.s. je moet dringend sociologie gaan volgen een eens over culturen gaan leren over hun gedrag een methode van leven!!!
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar haal je het uit dat ik op Aisha zou spuwen? Naar onze normen is Aisha een slachtoffer van een oude perverseling die op zijn 52ste met een kind van negen jaar wou ***ken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln, de vraag van Cice en jouw reactie zeggen genoeg.
Het is nochtans aanvaard dat Mohamed Aïsha wou huwen wanneer ze een stuk jonger was dan 9, en het huwelijk "dan pas" geconsumeerd werd. Ik weet niet, maar als dat een zuiver voorbeeld is, dan wil ik niet weten wat als pervers door jou word aangemerkt. Prenathale sex? In alle geval, we hebben hier een gehuwde idioot die zijn ex vriendin wou bijhouden, al moest ie haar vermoorden. Mag zo'n halve zool nog wel in de maatschappij? Religie of huidskleur doet er echt niet toe.Dat zijn echt geen aanvaardbare redenen.Althans niet volgens onze wetgeving.[size=1]Maar die doet er toch niet meer toe volgens de politiek, dus we zien wel.[/size]
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind het vooral opmerkelijk dat Lincoln er onmiddellijk van uit gaat dat ik Aisha zou bespuwen. Dit zegt in feite heel veel over de "schuld" en "onschuld"vraag volgens moslims.
Verkrachte vrouwen zijn daar ook schuldig en moeten worden afgemaakt..... zou het soms daaraan liggen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet je gelijk geven Circe, en het lijkt erop dat Lincoln de vrouwen zowiezo als doelwitten ziet.
Huiden ten dage heeft een moderne geestelijk gezonde "westerling" enigzins medelijden met Aïsha, en een zeker gevoel van afkeer van Mohamed- of op zijn minste de daden/woorden die aan hem worden toegeschreven. Maar kom, when in Rome, do like the Romans. Effe zien wat er gebeurd als een volwassen man, met een bleek kleurtje en een verkeerde taal een 9 jarig meisje wil huwen([size=1]je weet maar nooit he, voor dezelfde moeite wil die man een 9 jarige jongen huwen[/size]), in bijvoorbeeld Libanon.
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Complex?? JIJ?? Whahahahahaha... Da's een goeie!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat je het goed bedoelt Wolf, maar liever zag ik dat niet staan. Raar, maar zulke uitingen kan ik van een landgenoot niet zonder walging lezen. Echt hoor.
Maar je hebt gelijk! Wij zouden dat van onze "nieuwe" landgenoten als "normaal" moeten aanvaarden en respecteren? Sorry! lukt me niet. Dan ben ik maar racistisch. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
En dan nog, hoe weet jij hoe het eraan toeging in de 7de eeuw? Je bent appelen met peren aan het vergelijken. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Wil je zeker de held uithangen !! aisha is een slachtoffer onder je vuile tong!!!!
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Er is een groot verschil tussen "trouewen" "willen huwen ,een tussen "gehuwd" zijn , mo7amed s.a.s wilde niet huwen omdat zijn vrouw gestorven is een bleef uit verdriet één jaar lang , daarna werd hij gehuwd dus allah verplichte hem lees maar ééns soeratou "al-a7zaab",
conclusie wat hier wordt gellult dat mo7amed s.a.s een idioot was is een overduidelijk argument dat jullie nieks weten van mo7amed een zijn cultuur,ik hoor al nu dat pubers sex mogen doen of zogezegd "veilig vrijen" een meisjes van twaalf jaar zwanger worden ,dus jullie willen een vrije maatschapij maar weten niet waar jullie naartoe gaan!!
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Lien kooln hier een skoon stuksken neder land geskreef.
Waar gaan naar toe wij? Niet weten wij! Maar Lien kooln wel weten. Lien kooln is moesliem en hij zeggen mo7ahmed sas en zijn broer mo8ahmed sbs zijn geen niet trouewe mensen. Allah geef beeldvoor. 70 meiskes maagd, één allah en mo7 + mo8 (sas + sbs) oeps alle meiskes keen maagd. joe pie! |
![]() |
![]() |