Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 mei 2004, 16:42   #61
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
De forumracisten hebben weer een pispaaltje gevonden. De man is gestoord en moet opgenomen en behandeld worden. In Nederland was er een huisarts die junks had betaald om zijn vrouw in brand te steken omdat ze hem had verlaten. De vrouw is zwaar vermingd.
Kom kom, dit is een zéér typisch verhaal.

Sinds de eerste en vooral de tweede generatie staan de moslimmigranten bij ons bekend als messentrekkers eerste klas.

Vooral dan als een niet-moslim het aandurfde om aan te pappen met een meiske van "jullie" kant was het vaak prijs. Dan trokken broers en vader van de belaagde moslimmaagd samen naar die gast om hem te laten "proeven" van hun miniatuur zwaarden.

Moslimmannen worden als het ware geboren met een mes in hun hand.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2004, 16:53   #62
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Wat is dan volgens jou de minimum leeftijd waarop een volwassen sex mag hebben met een minderjarige? Negen jaar zoals Aisha?

STOP met spuugen op mohamed een aisha, aisha is één van de zuiverste vrouwen van profeet mohamed ze is zo zuiver dan water, mohamed is haar man hij is één van de zuiverste profeten , je mond een je tong is één van de vuilste objecten die ik ken, voor je op aisha spuugt, spuug op je zelf anders zal je persoonlijkheid in gedrang komen !!! voor je naar fouten kijkt die blijken in jou ogen fouten te zijn kijk naar je eigen fouten eerst een oordeel hoe eerlijk met je eigen zelf bent!! een als je op iemand spuugt dan moet je niet denken dat hij niet zal reageren ,na actie komt reactie !!! eerst de zaken op hun juiste plaats bekijken, voor je oordeelt,een kijk naar je eigen ! dan oordelen!! een als je positief bent dan zul je ook positief kijken, ben je dat niet dan moet je daarvoor hard moeten werken !!!

p.s. je moet dringend sociologie gaan volgen een eens over culturen gaan leren over hun gedrag een methode van leven!!!
Oud 6 mei 2004, 17:17   #63
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

waar haal je het uit dat ik op Aisha zou spuwen? Naar onze normen is Aisha een slachtoffer van een oude perverseling die op zijn 52ste met een kind van negen jaar wou ***ken.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 08:22   #64
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Ja, maar wat Raf bedoelt is dat ik het ene schrijf, maar het andere denk...
Dat zou natuurlijk kunnen, maar dat is helemaal mijn stijl niet. Raf pretendeert dus wel degelijk dat ik andere gedachten in mijn hoofd heb, dan diegene die ik hier opschrijf. Dat doet hij natuurlijk om zijn eigen kromme redeneringen te kunnen volhouden. Want ik ben dan wel een Blokker, maar ik pas allerminst in het schabloontje van Rafs manier om over Blokkers te schrijven. Spijtig. De wereld zit veel complexer in mekaar dan Raf en zijnsgelijken schijnen te denken...
Helemaal niet! De wereld zit zelfs zéér eenvoudig in elkaar als het over het Racistisch Blok gaat. Je kan de schijn van beschaafdheid betrekkelijk goed ophouden, maar regelmatig komt je ware aard naar boven. Misschien ben je je daar niet van bewust, maar reken maar dat ik (en anderen op dit forum) dat al vaker gezien hebben, zowel bij jou als bij andere Racistisch Blokkers...
Kijk eens hier, manneke, het zit zo:JIJ BENT DOODEENVOUDIG NIET IN STAAT OM MIJN WARE AARD TE KENNEN. Daarvoor ben ik te complex en jij te simpel.
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 08:24   #65
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Bespaar u de moeite, Rafke is allang gaan lopen... hij kon het niet meer aan...
Als je ooit eens een echte job vindt, zal je misschien leren dat je niet 24 uur op 24 de tijd hebt om op het internet te surfen...
Wie zegt er dat ik geen 'echte job' heb? Jij spendeert blijkbaar veel meer tijd op dit forum dan ik, dus...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 08:30   #66
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Lincoln, de vraag van Cice en jouw reactie zeggen genoeg.

Het is nochtans aanvaard dat Mohamed Aïsha wou huwen wanneer ze een stuk jonger was dan 9, en het huwelijk "dan pas" geconsumeerd werd.
Ik weet niet, maar als dat een zuiver voorbeeld is, dan wil ik niet weten wat als pervers door jou word aangemerkt. Prenathale sex?

In alle geval, we hebben hier een gehuwde idioot die zijn ex vriendin wou bijhouden, al moest ie haar vermoorden.
Mag zo'n halve zool nog wel in de maatschappij?
Religie of huidskleur doet er echt niet toe.Dat zijn echt geen aanvaardbare redenen.Althans niet volgens onze wetgeving.[size=1]Maar die doet er toch niet meer toe volgens de politiek, dus we zien wel.[/size]
Oud 7 mei 2004, 08:41   #67
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

ik vind het vooral opmerkelijk dat Lincoln er onmiddellijk van uit gaat dat ik Aisha zou bespuwen. Dit zegt in feite heel veel over de "schuld" en "onschuld"vraag volgens moslims.

Verkrachte vrouwen zijn daar ook schuldig en moeten worden afgemaakt..... zou het soms daaraan liggen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 7 mei 2004, 09:31   #68
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik moet je gelijk geven Circe, en het lijkt erop dat Lincoln de vrouwen zowiezo als doelwitten ziet.

Huiden ten dage heeft een moderne geestelijk gezonde "westerling" enigzins medelijden met Aïsha, en een zeker gevoel van afkeer van Mohamed- of op zijn minste de daden/woorden die aan hem worden toegeschreven.

Maar kom, when in Rome, do like the Romans.
Effe zien wat er gebeurd als een volwassen man, met een bleek kleurtje en een verkeerde taal een 9 jarig meisje wil huwen([size=1]je weet maar nooit he, voor dezelfde moeite wil die man een 9 jarige jongen huwen[/size]), in bijvoorbeeld Libanon.
Oud 7 mei 2004, 16:18   #69
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Helemaal niet! De wereld zit zelfs zéér eenvoudig in elkaar als het over het Racistisch Blok gaat. Je kan de schijn van beschaafdheid betrekkelijk goed ophouden, maar regelmatig komt je ware aard naar boven. Misschien ben je je daar niet van bewust, maar reken maar dat ik (en anderen op dit forum) dat al vaker gezien hebben, zowel bij jou als bij andere Racistisch Blokkers...
Kijk eens hier, manneke, het zit zo:JIJ BENT DOODEENVOUDIG NIET IN STAAT OM MIJN WARE AARD TE KENNEN. Daarvoor ben ik te complex en jij te simpel.

Complex?? JIJ?? Whahahahahaha... Da's een goeie!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 16:19   #70
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Als je ooit eens een echte job vindt, zal je misschien leren dat je niet 24 uur op 24 de tijd hebt om op het internet te surfen...
Wie zegt er dat ik geen 'echte job' heb? Jij spendeert blijkbaar veel meer tijd op dit forum dan ik, dus...
Twee keer per maand gaan aanschuiven om een stempel op je dopkaart te krijgen, is geen echte job hoor...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 7 mei 2004, 17:38   #71
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Twee keer per maand gaan aanschuiven om een stempel op je dopkaart te krijgen, is geen echte job hoor...
Ga maar eens kijken hoeveel migranten er staan aan te schuiven.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 17:39   #72
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:

Ga maar eens kijken hoeveel migranten er staan aan te schuiven.
Ik heb het toch niet over migranten! Blijf eens bij het onderwerp!

Citaat:
Oud 7 mei 2004, 19:56   #73
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Allé, daar gaan we weer voor het zoveelste rondje allochtonen bashen... Het wordt saai hoor...
Om Raf eventjes terug bij het onderwerp te brengen.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2004, 22:31   #74
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Laetitia was één van de zuiverste vrouwen van pedofiel Dutroux ze is zo zuiver dan water, Dutroux was haar man hij is één van de zuiverste pedofielen
Vrije interpretatie.
Oud 7 mei 2004, 22:54   #75
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik weet dat je het goed bedoelt Wolf, maar liever zag ik dat niet staan. Raar, maar zulke uitingen kan ik van een landgenoot niet zonder walging lezen. Echt hoor.

Maar je hebt gelijk! Wij zouden dat van onze "nieuwe" landgenoten als "normaal" moeten aanvaarden en respecteren? Sorry! lukt me niet. Dan ben ik maar racistisch.

Oud 7 mei 2004, 23:26   #76
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet dat je het goed bedoelt Wolf, maar liever zag ik dat niet staan. Raar, maar zulke uitingen kan ik van een landgenoot niet zonder walging lezen. Echt hoor.
Ik wilde alleen maar even aantonen dat Mohamed een even grote psychopaat was als Dutroux, ik kan me gerust inbeelden dat Dutroux ook zo over "zijn vrouwen" dacht. Dat iemand hier openlijk pedofilie komt goedpraten, daar moet IK van walgen.
Oud 8 mei 2004, 15:00   #77
Kitten
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Ik wilde alleen maar even aantonen dat Mohamed een even grote psychopaat was als Dutroux, ik kan me gerust inbeelden dat Dutroux ook zo over "zijn vrouwen" dacht. Dat iemand hier openlijk pedofilie komt goedpraten, daar moet IK van walgen.
Ik heb al een paar links gepost waar de leeftijd van Aisha wordt bestwist door rechtsgeleerden.

En dan nog, hoe weet jij hoe het eraan toeging in de 7de eeuw?

Je bent appelen met peren aan het vergelijken.
Kitten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2004, 16:16   #78
Lincoln

Standaard

Citaat:
waar haal je het uit dat ik op Aisha zou spuwen? Naar onze normen is Aisha een slachtoffer van een oude perverseling die op zijn 52ste met een kind van negen jaar wou ***ken.

Wil je zeker de held uithangen !! aisha is een slachtoffer onder je vuile tong!!!!
Oud 8 mei 2004, 16:28   #79
Lincoln

Standaard

Er is een groot verschil tussen "trouewen" "willen huwen ,een tussen "gehuwd" zijn , mo7amed s.a.s wilde niet huwen omdat zijn vrouw gestorven is een bleef uit verdriet één jaar lang , daarna werd hij gehuwd dus allah verplichte hem lees maar ééns soeratou "al-a7zaab",
conclusie wat hier wordt gellult dat mo7amed s.a.s een idioot was is een overduidelijk argument dat jullie nieks weten van mo7amed een zijn cultuur,ik hoor al nu dat pubers sex mogen doen of zogezegd "veilig vrijen" een meisjes van twaalf jaar zwanger worden ,dus jullie willen een vrije maatschapij maar weten niet waar jullie naartoe gaan!!
Oud 8 mei 2004, 18:07   #80
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Lien kooln hier een skoon stuksken neder land geskreef.
Waar gaan naar toe wij?

Niet weten wij!
Maar Lien kooln wel weten. Lien kooln is moesliem en hij zeggen mo7ahmed sas en zijn broer mo8ahmed sbs zijn geen niet trouewe mensen. Allah geef beeldvoor. 70 meiskes maagd, één allah en mo7 + mo8 (sas + sbs) oeps alle meiskes keen maagd.

joe pie!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be