![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Auto's zonder trekhaak.
![]() |
#62 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken ook zo'n uitspraak: alle auto's boven de anderhalve ton compenseren voor een ander gebrek, soms verstand maar meestal je lul, je mag zelf kiezen... Sowieso weet ik met die uitspraak dat je geen beetje verstand hebt van de duurdere auto's...en zo geef je zelf het antwoord op mijn stelling ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch wel straf dat dit denken er zo inzit bij mij.
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
gewicht uiteraard en ja, begin maar over geld en een lul, bewijst enkel de frustratie van sommigen die hier danig zeiken over bmw, mercedes en porsche.
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En moest hij of jij toch zo stom zijn om het over het gewicht te hebben...dan ken je niets van auto's... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelle kunt toch een stukske zagen over zoiets onnozels als nen otto zenne...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik vind een tof wagentje belangrijk, net zoals ik mooie wapens belangrijk vind en kledij die min of meer assorti zijn ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ge den ballans maakt dan hebt ge geen kloten, daar ben ik me bewust van hoor ![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Oude auto's zijn gewoon veel leuker om mee te rijden, misschien niet zo comfortabel en zo maar die hebben tenminste nog karakter en passie, die zijn plezierig om mee te rijden...ik mis dat soms wel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het nadeel is dat deze wages iets meer verbruiken, zo tegen de 10l bij mij. Maar mijn lichte vracht foefel verzekering maakt dan weer wat goed. Toch een geweldig land, den belziek. Trouwens, welke zot koop een auto van 6 000 000 frank, daar koop ik mij een huis voor. Die mensen hebben geen tijd of voelen zich te goed om wat te niksen.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 9 januari 2010 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krijg je direkt alle aspecten van die achterwielaandrijving op je bord , pure fun tot en met ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de parking van de colruyt gisteren nog gezegd tegen mijn ma: stond nen gloednieuwen BMW met een nrplaat van voor den 2de wereldoorlog. Kzei het tegen mijn ma: van die zondagsrijders van 80 jaar die 40 rijden waar ge 70 moogt en plots hun remmen durven toeslaan. En pinkers kennen ze helemaal niet. Enkel rondrijden met een BMW zodat hun erfgenamen het geld niet krijgen. Ze zei dat ik zo niet moest veralgemenen. Toen we van de parking reden kreeg ik meteen gelijk toen der nen nieuwen mercedes met gepensioneerden een 40 per uur voor ons bleef reden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Daarvoor hoef je echt geen 80 te zijn, hoor. Ik heb nog steeds geen rijbewijs, maar als passagier vraag ik altijd of het zo snel moet. Ook bij 70 waar je 90 mag.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Gouverneur
|
![]() Als je 120 km/u rijdt mag niemand je inhalen.