![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ipv mij serieel te bully-en. Zet mij dan toch op je negeerlijst. Of vind je mij zo interessant dat je mij(n teksten) niet kan negeren? Laatst gewijzigd door eno2 : 10 mei 2010 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het draait veel om perceptie. Als ge roos een lelijke kleur vindt en ge zijt geboren in een roze wereld...
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Camus zei het al: Si la vie vaut d'être vécue ou pas, ça s'est la question centrale. (ik zal het juiste citaat eens opzoeken, ik geloof dat het de beginzin is van l'homme révolté.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ik wil beslist principieel zelfmoord plegen , maar wel met de juiste timing en met de juiste middelen.
Bv mijn keel oversnijden 's morgens bij het scheren, zoals kapitein Fitzroy, dat doe ik niet. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 mei 2010 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Kapitein van de HMS The Beagle en weggelachen uitvinder van de metereologie
Laatst gewijzigd door eno2 : 12 mei 2010 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat noem je trouwens een terechte zelfmoord? Het is toch raar om zoiets te doen terwijl men ginder bijna dezelfde opvolging doet als hier, om het werklozencijfer laag te houden, of heb ik het fout? Ik ga akkoord met iemand in deze thread die wist te zeggen dat het allemaal afhankelijk is van verschillende factoren in iemand's leven. De enige terechte zelfmoord die ik kan inbeelden is wanneer iemand terminaal ziek is en geen degelijke uitweg aangeboden krijgt, iemand het recht op Euthanasie ontnemen dus. Als iemand beslist om te gaan in alle sereniteit ipv pijnlijke fases te moeten doorstaan .. Waarom er dan ook geen begrip voor opbrengen .. beter proper en in alle rust ipv anderen de restanten van de muur of grond te laten schrapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ik zou nooit zelfmoorden voor 200 mislukte sollicitaties, dan moest ik wel drie keer gezelfmoord hebben. Wel voor twee mislukte liefdes, waarvoor terecht ik twee mislukte zelfmoorden pleegde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al s iemand sowieso en hoe dan ook in alle sereniteit wil gaan, waarom hem dan het wegwandelen beletten door hem alleen de meest gruwelijke opties te laten? Enne euh we gaan hier toch geen proliferatie van FOXkens krijgen??? Eén is al genoeg... Laatst gewijzigd door eno2 : 25 mei 2010 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() Maar dan is een poging toch wel een momentopname? Of hoe zijn de weloverwogen, terechte argumenten van toen niet meer op dit moment van toepassing?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, een mens evolueert. In dit geval: naar werklozigheid - en terecht zonder terechte zelfmoord. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 mei 2010 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En ik vind heus dat mensen over hun eigen leven mogen beschikken, maar ben er zeker van dat de meeste zelfmoorden juist niet ingegeven zijn door weloverwogen beslissingen, that's all. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Heb je een collectie van zelfmoordbriefjes aangelegd? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Partijlid
|
![]() Dus er maar vanuit gaan dat het negatief gaat evolueren
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar jij zou er dus de voorkeur aan geven dat ze in een staat van angst, paniek, wanhoop zelfmoord plegen, want dat zou dan de volgende evolutie kunnen worden. TRouwens, er moet meer naar zelfmoordenaars geluisterd worden, die komen namelijk nauwelijks aan het woord, en zelfmoordbriefjes moeten niet door de politie verdonkeremaand worden... Laatst gewijzigd door eno2 : 25 mei 2010 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Sommige impulsen van het moment zijn trouwens ook heel aanvaardbaar als terechte zelfmoordmotief.
Maar ja, je kan niet verwachten van gelukkige mensen (gelukkig) zonder ervaring, dat ze daar begrip voor opbrengen. Die stellen, dat je ondraaglijk lijden maar moet verder verdragen, tot je weer voldoende gelukkig bent... Laatst gewijzigd door eno2 : 25 mei 2010 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Partijlid
|
![]() Zucht kerel, gaat er eens iemand in discussie, krijgt ge zulke antwoorden. Laat dit forum maar aftakelen naar dit is mijn mening en daarmee basta. En iedereen gelukkig dat ze hun eigen gelijk weer hebben gekregen.
Gij vraagt mij om "bewijzen", ik vraag u om "bewijzen", we hebben er allebei geen. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |