Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 2 juni 2010, 20:48   #61
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DONG ZHUO Bekijk bericht
t'is te hopen dat de tjeefse bitch zo weinig stemmen haalt dat den afgang niet te stuiten valt en dat we verlost zijn van dat klerewijf die het "op zijn vrouwtjes" doet..... op zijn vrouwtjes..... is dat zo gelijk van "tussen de soep en de patatten"...........

mijn gedacht..... k'kan het me al voorstellen.....

"schat ik ga effkes mijn mantelpakje aandoen, k'ga gauw het land een beetje besturen en k'zal uw eten in de microgolf zetten hé want ik moet nog bij nonkel Van Geluwe langs voor de kinderen op te halen...."
Ze heeft geen kinderen. Alles voor de carriere.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 2 juni 2010, 23:15   #62
DONG ZHUO
Burgemeester

DONG ZHUO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Ze heeft geen kinderen. Alles voor de carriere.
k'heb niet gezegd "HAAR" kinderen hé, k'heb gezegd "dé" kinderen en als er tjeeven in de geburen zijn is de kans vrij groot dat er kinderen in t'spel zijn...

cfr monseigneur "kwist-het-niet" Van Geluwe..... bisschop geworden omdat hij de beste was "onder" de dekens zeker ????

by the way de CVP gaan na hun nederlaag die er zit aan te komen binnen twee weken best hun naam veranderen in KVP de C van christelijk mag eraf met al de schandalen van de laatste maanden en de pedofilie-processen die ze nog aan hun been gaan hebben..... en mogen ze vervangen door de K van .......... Klein ....... KVP = Klein (weinig)Volks Partijtje !
Oud 2 juni 2010, 23:48   #63
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Laat me niet lachen. Niemand een 'deja-vu' tav Dirkske bij de Vlaamse verkiezingen; ze werden alle twee verplicht om zich kandidaat te stellen voor een post die ze noit kunnen halen... t is vrij zielig, al bij al
Salvadorii is offline  
Oud 3 juni 2010, 09:39   #64
grhluna
Burgemeester

Standaard

ja eigenlijk zijn heel deze verkiezingen zielig
de regering leterme dat is pas afgaan zeg
staat er iemand daar eigenlijk bij stil
die regering deed niet anders dan vallen en dat vlak voor onze neus
zo afgaaaan mens toch
ik kan het mij al voorstellen de oude belgische cvp garde voor de tv die op vrt staat en een foto van leterme erboven op ingekadert
deze keer gaan ze stemmen op thyssen omdat het een vrouw is en ze het land zal redden van corruptie
er is niets aan de hand hoor
ik kan mij voorstellen dat de koning zelf (ocharme de sukkelaar......gekozen door god right?) op den duur dacht is die leterme daar nu weeral??
de laatste jaren dat was pas afgaan!!!
grhluna is offline  
Oud 3 juni 2010, 15:12   #65
pca
Vreemdeling

pca's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar pca
Standaard aub

geen mensen van de derde leeftijd eerste minister maken.
pca is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be