![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://apps.facebook.com/ilike/artis...Mie+Maar+Lopen Alles is hangt er maar vanaf welke criteria men gebruikt om een zin als 'onvervalst' Nederlands te bestempelen. Ik heb zo de indruk dat u, steeds weer, de tendens hebt 'Hollandse' criteria te gebruiken om dit of dat Nederlands als 'onvervalst' te beschouwen. Meer nog, ik denk dat ons zuiders Nederlands, op zijn minst, even -zoniet meer- 'onvervalst' is als het uwe. Laatst gewijzigd door system : 18 juni 2010 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor u is ons Zuid-Nederlands maar 'echt' Nederlands voorzover het helemaal opgaat in het Noord-Nederlands. Niet voor niets dat ik u beschouw als een 'onvervalste' taallakei van de Hollanders. En hier komt het woordje 'onvervalst' volledig tot zijn recht. Laatst gewijzigd door system : 18 juni 2010 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Je kunt je niet voorstellen hoe pijnlijk dit aanvoelt...
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Uw overdreven vreugde lijkt me toch flink onnatuurlijk zo te zien. Om niet te zeggen geveinsd.
Laatst gewijzigd door system : 18 juni 2010 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo kennen we u weer, system. ![]() |
|
![]() |
![]() |