![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Op Netflix loopt hier een reeks genaamd "Life Below Zero". Het toont het leven van een aantak bewoners in de wildernis van Alaska. Prachtig en ongerept maar je moet echt wel van alle markten thuis zijn om te overleven. Dat houdt in jagen, energie-voorziening en een goede kennis van automechanica. Confrontaties met beren en wolven zijn ook niet ondenkbaar.
Als je echt afgelegen woont houd je naast gemotoriseerde voertuigen best ook wat sledehonden bij voor het geval je voertuigen het laten afweten in die extreme temperaturen. Maar je zal er geen islamieten tegenkomen ![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 18 juli 2017 om 06:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heet meiske gij.
![]()
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doe mij maar een eiland met palmbomen op een van die eilanden in de caraïben. Beetje rum drinken terwijl ik op mijn lui gat zit, dat moet wel lukken denk ik.
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Onderstaand filmpje kan u mogelijk helpen met migratie-advies.
https://www.youtube.com/watch?v=4mH039aSPik |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal op onze kap komen leven.
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ijsland zou een kanshebber zijn, maar ik denk niet dat ik zou kunnen aarden in dat klimaat. Sydney, Australie is een grote kanshebber of anders Nieuw Zeeland (Auckland lijkt me wel wat)
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zijn in IJsland zeer veel plaatsen waar er geen of amper toeristen passeren. Eenmaal je buiten de daguitstap afstand van Reykjavik zit, valt het reuzemee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() in zo'n vissersdorp wonen in IJsland moet de max zijn. Ze hebben daar ook goeie internetverbindingen zodat je rustig kan blijven verder trollen op dit forum. Geen idee of er bij de buren een tuin zou zijn om in te foerageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees blij, zo ben je zeker dat de strandjutter je niet zal volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Mooie streek,maar iets te mistroostig weer.
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na 2 dagen hebt ge het wel gehad. Dan kunt ge u nog juist bezatten en aftrekken. Dat allemaal om moslims te ontwijken. Komt er dan nog bij hoe men daar geld gaat verdienen. Al eens Ijslands gehoord, daar versta je geen kloten van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien valt er op vele manieren geld te verdienen in IJsland, ook in Husavik ( het dorp op de foto) |
|
![]() |
![]() |