![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje apriorisme van mijnentwege (gevoed door een ietske te fragmentarische uitleg van jou, als ik dat mag zeggen).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn er toch al wat op vooruitgegaan tegenover vijf jaar terug...
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. 34, 10 jaar ervaring 3. 5500/maand + eindejaarspremie en vakantiegeld. Geen bonus, wel jaarlijkse opslag waarvan de hoogte afhangt van de evaluatie. 4. Firmawagen, gsm, maaltijdcheques, 150 euro onkostenvergoeding
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) 28, 6 jaar ervaring 3) €4.700 + vakantiegeld + dertiende maand + jaarlijkse herziening 4) iPhone, iPad, laptop, verkeersvoordelen, hospitalisatieverzekering
Laatst gewijzigd door lombas : 5 maart 2015 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want mij lijkt het dat loonschalen niet zo breed zijn dat je van 3100 naar 4700 kan gaan binnen 1 en dezelfde functie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Dat verklaart veel...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, het kan op zich wel, voorbeelden genoeg van mensen die dezelfde job blijven uitvoeren maar plots in een andere salarisschaal vallen. Systeem van automatische bevorderingen bijvoorbeeld... Jammer genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Voordien:
IT eerste lijn catch and dispatch callcenter adhv van niet kloppende scripts 38 - +10 jaar ervaring 2600€ bruto groepsverzekering + dertiende maand + MC + maandelijks ploegenpremie + transportforfait + jaarlijkse bonus Momenteel: werkzoekend bedrag uitkering onbekend enkel extra legale nadelen
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb alles gelezen/gevolgd in dit draadje.
Conclusie: de één wil niet onderdoen voor de andere.........er wordt hier met bedragen gegoocheld precies??? Ik denk dat het meeste met een korrel zout dient genomen te worden. De meeste mensen - waaronder ikzelf- verdienen net genoeg om de vaste lasten/maand te kunnen betalen en met een beetje geluk elke dag een warme maaltijd op tafel te kunnen serveren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Echter ja, het testosterongehalte is hier groot... Heb je ooit al eens een nijlpaard in de zoo gezien als het zijn behoefte doet... daar doet het mij toch ook vaak eerder aan denken. Nu ik het bedenk heel het forum is zo en daarom, doe gezellig mee. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Staatssecretaris
|
![]() 1) de functie die u doet (en het statuut)
Al meer dan 20 jaar Zaakvoeder van meerdere vennootschappen. Sommige zeer winstgevend, sommige verlieslatend en sommige niet meer dan een lege doos of een vennootschap op papier. 2) uw leeftijd en ervaring Vandaag voel ik mij 70 jaar maar dat is te wijten aan het nachtje doorzakken (en die bimbo in mijn bed die mij wakker heeft gehouden). Ervaring? Met vallen en opstaan de "stiel" geleerd ![]() 3) uw brutoloon Het is voor iedereen crisis dus ik keer al geruime tijd mij een loon van 1000 euro/maand uit. Nog wel de RSZ en belastingen op verrekenen en zo verschiet ik er steeds van dat ik nog niet verhongerd ben ![]() 4) uw extralegale voordelen (niet-legale mogen ook vermeld worden ) Woning, firmawagen(s) met tankaart, elektriciteit, verwarming, internet, gsm, infrastructuur, mijn koffie (heel belangrijk) ... En nog wat extraatjes onder tafel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 6 maart 2015 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overgrote hoop zit op normale salarissen van 2000-3000 bruto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je universitair geschoold bent en je werk wordt geapprecieerd dan kan het soms snel gaan. Ik ben gestart in 2005 met 2000 euro bruto en zonder bedrijfswagen, gsm of onkostenvergoeding. 10 jaar later ziet het plaatje er helemaal anders uit. De verantwoordelijkheden ook natuurlijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zich is dat niks om mee uit te pakken. Mijn vrienden die ik ken van op de unief zijn daar vrij open over. Op die manier kunnen we makkelijker inschatten of er opslag gevraagd moet worden of niet. Ik heb nooit de taboesfeer gesnapt die er in Belgie over verloning heerst.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |