![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet bekennen dat ik de invloed van HM behoorlijk heb onderschat: beter gezegd - niet heb meegenomen in mijn algemene indruk.
In de pers komt dit evenement ook niet zo duidelijk naar voren. De multiraciale (laten we het woord cultureel even niet gebruiken) samenleving IS een nachtmerrie. Niet zozeer een Europeaanse, dat zeker niet, maar een AfriEuroArab combi. Vooral de AfriArab mixture zie ik absoluut niet zitten vanwege het instabiele karakter van dit licht explosieve mengsel aan genen. Wat ik nu zie dat jullie ook steeds meer zien dat de politici uit de oude stal wel degelijk het plan hadden en ook deels hebben uitgevoerd om een maatschappij ontwrichtende cultuur te creëren. Die opzet is nu wel duidelijk aangetoond met het aanstellen van de informateurs die deze manipulatie in een duidelijke stroomversnelling hebben gebracht. Met het accent op de AfriArab's. Aangezien ik niets met het koningshuis heb - het doet mij geheel niets - sluit ik me bij de voorgaande schrijvers aan. We kunnen de multiraciale aanbidding van het elitaire links dan wel niet meer ongedaan maken maar afremmen c.q. stoppen moet mogelijk zijn. En dus ook geen Albayrak's en dergelijke. Want dat helpt niet echt.
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() De (weliswaar niet zo grote) invloed van CDA-moslims
zal wellicht ook een rolletje spelen bij de aan de gang zijnde onderhandelingen over een rechts kabinet, c.q. een rechts minderheidskabinet met PVV-gedoogsteun. De CDA staat oa electoraal gezien sowieso al stevig onder druk. CDA-moslims wijzen PVV af Citaat:
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 30 juli 2010 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Dit is precies wat ik nu bedoel. Zelfs Islamieten van eigen teelt kunnen het blijkbaar niet nalaten de kunstmatig aangemeten godsdienstige overwegingen buiten de politieke deur te houden.
Felix zegt dat hun invloed(nog) niet groot is. Dat kan echter wel zijn, een tiental jaren geleden was deze er helemaal niet. Vandaar de inmiddels wel bewezen stelling dat de Islam meer en meer een a- cultureel stempel gaat drukken op de Nederlandse (en Belgische?) samenleving - al zie ik nog geen figuren van Islamitische signatuur in de Belgische politiek opduiken. Maar ik ben nieuwsgierig nu het gevaar van de PvdA ratten voorlopig bezworen is, hoe het verdere verloop eruit gaat zien. Praatjesmaker Verhagen is iets te veel aan het woord en treedt al te nadrukkelijk voor het voetlicht.
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
(waar relatief weinig moslims zijn) en in DAT perspectief op de coalitievorming.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 30 juli 2010 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() "Volgens cijfers van het Instituut voor Publiek en Politiek zijn er 22 CDA-raadsleden van Turkse en 1 van Marokkaanse komaf.
Dat kan kloppen. Het CDA vist vooral in de Turkse vijver, de PvdA in de Marokkaanse. Dus komt er bij de tegenstelling PvdA <-> CDA ook nog eens een etnische component van buitenlandse herkomst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() @ Felix - Ik begreep precies wat je bedoeling was - ik wilde daar nog aan toevoegen dat er een tiental jaren geleden nog helemaal geen Islamitische politici ( van eigen bodem) op belangrijke bestuursplekken zaten.
Zoals ik al elders heb gezegd en nadrukkelijk gesteld is dat de Islam de grootste politieke partij ter wereld vormt. Waarbij gemaakte politieke keuzes direct of indirect te maken hebben met de Islam in kwestie. Zo ook het geval PVV.
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Goedgeïntegreerde Oost-Europese immigranten die ik ken, die +- 15 jaar geleden in "mijn" stadje van 70.000 inwoners zijn neergestreken, klagen erover dat er bij hun komst hier destijds praktisch geen moslim te bekennen viel. Nu echter ..., overlast, enz. Een huiveringwekkend stuk over de manier waarop bepaalde wijken in no time kunnen veranderen. Waar ik nog steeds het hardst van schrik is dat je voor dat soort "overlast" bij "traditionele" politici nog steeds absoluut niet moet aankloppen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 30 juli 2010 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bos: CDA (Verhagen) veel te kritisch over de islam Citaat:
Overigens heb ik ook ergens gelezen dat Wilders 10 jaar geleden nog veel gematigder over de islam was. De "definitieve" breuklijn ligt wellicht op 2 november 2004. ![]() Voor de duidelijkheid: ik vind de uitspraken van Verhagen vier jaar geleden véél te soft.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 30 juli 2010 om 17:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Het wordt nog leuker lieve mensen. Wim Aantjes (zeker even klikken), ex-fractievoorzitter van het CDA vindt het volgende:
Citaat:
Hypocriete zak stront dat het is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() @ Kallikles
Bij 22% van de NL bevolking zit het nog veel dieper. Sociale onrechtvaardigheid en ongelijke behandeling. Zo diep zit het. Vandaar ook de "positieve" geluiden uit Zweden, Noorwegen, de UK en Frankrijk. Natuurlijk is het allemaal niet waar en zwaar overdreven. Alleen trappen we er niet meer in.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 30 juli 2010 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Uit alleen maar slechte opties is vandaag gekozen voor een formatie van VVD + CDA met gedoogsteun van PVV. Hoe worden de ministersposten verdeeld bij 12 departementen en 3 ministers zonder portefeuille?
Berekening: De zetelverdeling in de tweede kamer is 31 voor VVD en 21 voor CDA. Dan is de verdeling 9 ministers VVD en 6 ministers CDA. Dat betekent dat het CDA, hoewel het een zetelverlies heeft geleden van 50% (van 41 naar 21 zetels), toch maar één ministerspost inlevert van de situatie vóór de val van het kabinet! Dat is een godswonder en dat moet wel verkeerd aflopen. Laatst gewijzigd door Piero : 30 juli 2010 om 23:10. Reden: foutje |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- President? Zoon van een Hongaars-Joodse immigrant - IMF-voorzitter? Een Marokkaanse Jood - Minister van Buitenlandse Zaken? Zoon van een Lets-Joodse immigrant Daar sta je dan met je eigen volk eerst gezeik.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Frankrijk heeft al ruim honderd jaar een te laag geboortecijfer. Zonder immigratie zou Frankrijk minder inwoners hebben dan in het jaar 1900. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frankrijk heeft het hoogste geboortecijfer van Europa. Het is terug "la Chine de l'Europe" geworden zoals onze vriend Zemmour zegt, Zemmour de Franse chauvinist van ... Joods-Algerijnse origine.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() @ Kallikles
Dat soort volk bedoel ik niet. Waar het om gaat is dat de gewone man in de straat zwaar gediscrimineerd wordt ten opzicht van een groep mensen die uit winstbejag - laat dat heel duidelijk zijn - economische migranten dus, naar Europa afreizen. Waarbij de linkse partijen zoals het kaliber PvdA ze aan alle kanten voorziet van juist die zaken die ze de gewone burger weigeren. Niet eigen volk eerst, maar gelijke behandeling. Ik neem niet aan dat zoiets uw begrip te boven gaat. @ Piero Ik wist niet of de zaak beklonken was of niet. Dus de kogel blijkt door de kerk en zitten we met het meest ongeloofwaardige kabinet ooit. Rutte premier, Verhagen blijft op BZ naar ik aanneem en nu de vraag hoe de rest verdeeld wordt. Het is in ieder geval beter dan paars plus. Alles was beter dan paars plus.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 30 juli 2010 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of..._by_birth_rate De daling van de Europese bevolking komt vooral dankzij Duitsland (met slechts 8.2) en Oost-Europa. In principe geen probleem, vind ik, want Europa is behoorlijk dichtbevolkt en ondervindt op veel plekken ook overlast van die bevolkingsdichtheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |