![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Wat was onze slogan nu ook weer ?? ; zal die man gedacht hebben
-Meer vlaanderen , minder criminaliteit !! OF was het : -Minder Vlamingen,meer criminaliteit... ook meteen consequent uitgevoerd ![]() tja, vergissen is menselijk... :o |
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() Ik denk dat de dader is ingehuurd door Verhofstadt of Stevaert. Ze hebben de dader gecontacteerd en hem enkele honderdduizend euro beloofd als hij iemand wil neerschieten vlak voor de verkiezingen. Vlak na de verkiezingen laten ze hem ontsnappen, geven hem een andere identiteit en hij vlucht naar het buitenland. Iedereen tevreden dan: vld en SPa electoraal voordeel en de man genoeg geld om een luxeleventje te hebben op een exotisch eiland.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ze moeten wel erg hopeloos geworden zijn daar bij het Vlaams Bok! Om met zo'n theoriën aan te komen! *g* En ze zijn te stom om in te zien dat ze hiermee in hun eigen vel schieten qua geloofwaardigheid.
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat deze schietpartij op de cover van de Eigen Volk Eerst krant of Antwerps Nieuws zal komen ![]()
![]() |
#65 |
|
![]() Veelzeggende reactie van Vicky op het PI-forum:
Ook binnen het Vlaams Blok komt er veel protest op de marginale figuren die zich aansluiten bij ons. Al geruime tijd probeert Vlaams Blok dergelijke figuren er uit te krijgen. Eén van onze leden is bijzonder boos en liet mij volgend bericht via e-mail: "Dames en heren, hoe lang gaan jullie het nog aanvaarden dat getatyoeerden, drugdaelers, enz. in onze rangen op dit ogenblik de plak zwaaien. Ik verwijs naar verschillende Vlaams Blok lokalen waar deze lui zich ophouden, de primitiefste cafésporten implementeren, de vervelenste én domste praat verkopen, omdat zij ook kiezers zijn van het Blok" Ik kan hem alleen maar gelijk geven. Ik zal er alles aan doen wat ik kan om iedereen op zijn verantwoordelijkheid te wijzen, en zich beter te informeren over bepaalde leden, vooraleer zich met dergelijke lui te omringen. Veelzeggend omwille van de enorme vooroordelen die Vlaams Blokkers hanteren... Getatoeeerd? Marginaal! Sjoelbakkers en tafelvoetballers? Met dergelijke lui laten we ons niet omringen! ![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#67 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat zien jullie, linksen, liever niet. |
||
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() [quote="Zwarte SpionHet aantal marginalen dat effectief lid is van de partij is nog steeds een minderheid hoor, geloof me.
Maar dat zien jullie, linksen, liever niet.[/quote] ja de wetenschap saat al verder, de tattoos kunnen nu worden weggewerkt met lasers, pruiken werden goedkoper, voor de hitler reflexen syndroom tourette kunnen ze nu elektroden in hersen plaatsen die die neigingen onderdrukken ![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Geweld (waar je duidelijk naar toe wil) is uit den boze op onze meetings. Je weet dat maar bent te koppig om dat toe te geven want dan lijd je aan gezichtsverlies. |
||
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() [quote=Kaiser]
Citaat:
U leeft inderdaad op Pluto... |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Heeft het blok als robotfotos of echte foto's op zijn site gezet over hun drugsdealers en eigen volk slachters, want daar valt niets te bespeuren,
doen zelfs geen afstand van het gebeuren... opmerkelijk ![]() ![]() Veilig Vlaanderen, Filip Dewinter en politieke tegenstanders, niet voor de rechtbank zegt ie , sla ze liever dood ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Burgemeester
|
![]() BLOK WIL SCHUTTER UIT PARTIJ ZETTEN
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* Het Vlaams Blok is van plan om een gemeenteraadslid uit Sint-Gillis-Waas uit de partij te zetten. De man is de vermeende dader van de schietpartij in deelgemeente Sint-Pauwels. Als het onderzoek de feiten bevestigd, zal de man onmiddellijk ontslagen worden, zegt voorzitter Frank Vanhecke. De partij zegt ook dat het volgens de eerste gegevens niet om een politiek gemotiveerde daad gaat maar om een uit de hand gelopen caféruzie. Nog sterker: Vorige maandag heeft het Vlaams Blok nog een gemeenteraadslid uit Dilsen- Stokkem aan de deur gezet omdat hij drugs dealde. Die man is intussen opgestapt uit de gemeenteraad. Al de twee blokkers die deze week een misdaad begaan. |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Eigen hachje redden , we hebben het gezien wat ze doen met de pedo's
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is dan ook een interne aangelegenheid en dit gebeurt vermoedelijk zo bij elke partij. Het is logisch dat elke partij daar discreet mee omgaat want ELKE partij heeft zulks een personen in haar rangen en neen dit is geen goede publiciteit voor een partij dat zal niemand ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() tja, Leefbaar Vlaanderen zeggen ze dan , rstig terrasje zitten, kogels die rond de oren fluiten, neen bedankt hoor VB
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is zeker niet gemakkelijk en sommigen zijn inderdaad degoutant plat en racistisch. Er zitten er echter een pak tussen die mits een correcte benadering te winnen zijn. Een aantal van onze leden en symphatisanten komt uit die coté. Gewoon wijzen op de tegenstellingen binnen het Blok kan al voldoende zijn. De meeste mensen vinden het al gauw verdacht dat ze alles voor iedereen willen doen en zelfs de platste racist kent wel een 'goede' Turk of Marrokaan. |
||
![]() |