![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Als 420yeahbaby zich bekeert en dus moslim wordt, heeft hij daar geen last meer van. Bekeert hij zich niet, dan loopt hij een bijzonder grote kans dat het bovenstaande eerder vroeg dan laat met hem en de zijnen geschiedt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zie ons zeveren over nationaliteiten/geloven terwijl wij allemaal de aarde verkloten.
We should unite!!!!!!! UNITE MOTHERFUCKERS!!!!!!!!!!!
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nogmaals, kom liever terug wanneer u weer nuchter bent, want u ontgaat ten ene male waar deze draad over gaat, waardoor u meent met allehande niet terzake doende argumenten af te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben geraakt door een psychedelisch product dat de koran verbiedt. Doch, ik sta open voor alles. Ook in de Islam valt "waarheid" te rapen.
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat schrijft mijn islam me niet voor, godzijdank. Maar ik had toch graag een serieus antwoord gelezen hoor. Ben benieuwd.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Ik heb een aantal keer een preek bijgewoond in een moskee ja. De hel en verdoemenis en zwavel prekende pastoor van vroeger was er een kleine jongen bij.
Citaat:
En ach, de vertalingen van preken in het Arabisch die ik onder ogen heb gekregen, en waarin de nodige ongein gebezigd werd die regelrecht tegen de Nederlandse wetten inging, zullen we maar met de mantel der multiculturele liefde bedekken, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat me wel duidelijk stellen, ik neig meer naar de islam dan naar de democratie hedendaags. De democratie laat me in de steek.
Ik heb niets te zeggen en al komt het volk in meerderheid (democratie dus) op straat. Ze doen toch hun ding. Democratie laat ons in de steek, ook al zijn we in de meerderheid, ze doen het toch. Ik vind in Islam meer respect dan democratie me ooit toonde. Laat dat duidelijk zijn, I won't say it twice as fast again. De zuivere vorm van islam dan, niet het terrorisme fundamentalisme zoals het westen dat noemt. Ik heb de democratie ons allen zien bedriegen. Dat is wat ik zag in mijn levensjaren. Dus ja, ik stelde mij vragen en vond respect in de ware islam. Is dat verkeerd? Neen toch? Wij waren ALLEMAAL tegen de oorlog in Irak, toch is die doorgegaan. Ook al kwam heel de wereld op straat. Desondanks, wij kwamen allemaal op straat. Democratie means shit!!!!!!!!!!!!! Islam heeft nog enig respect (de ware islam dan) Ware democratie bestaat niet (meer). Ik ben ook op de straten gekomen voor Connerotte. Allemaal tevergeefs, we waren in de meederheid... Maar het betekende niets. Is dit democratie?????
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 14 augustus 2010 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, genoeg zattemensenpraat, over naar de orde van de dag, nog een geschiedenislesje en een uitspraak van Oriana Fallaci:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Banu Qurayza', 'Safiyya bint Hayayy' Zeggen U niets?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen zie ik de moslims van daar niet mijn buren en kinderen omver blazen. Het omgekeerde is waar. En waarom? Voor grondstoffen. Komaan gast, zie het eens los van uw gedraagde overtuigingen. Ik pak misschien geen paddo's meer. Maar toen ik het wel deed, toonde ze mij een breder perspectief. We dragen allemaal schuld in dit, en democratie is lang niet meer EEN democratie. Als het wel een democratie was, zaten we niet in Irak, laat staan in Afghanistan. Waarom zitten we ook daar he? stel u die vraag is.
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementslid
|
![]() Fundamentalisme is altijd reductionistisch en kan dus nooit het hele verhaal omvatten. Die twistzieke houding over islam veroveringen halen niets uit ik plaats daar zo een verhaal over pizarro naast en ik heb al gezegd het aantal doden ligt bij de christenen veel hoger. Mij hoor je niet beweren dat dit intrinsiek aan het christendom ligt, pfff zijn jullie niet moe? Echt waar jullie zijn ziekelijk. Neem jullie leven in handen mensen en laat de islam voor wat het is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als de democratie mij zou dienen en ik als arbeider geen 60 uren week moest kloppen om te OVERLEVEN zou ik misschien anders praten.
MAar zestig uren per week voor te overleven???? Dat is moderne slavernij!!!!!! FUCK DE HEDENDAAGSE DEMOCRATIE!!!!!!!!!!!!!!!! Al kwamen wij aan een loon van 3000 euro netto per maand, tzou enkel plaats houden voor verbouwingen en renoveringen. Maar we komen er amper net, dus 't is vechte, en dat betekent overleven. En hoe komt dat??? Omdat wij in een systeem levne dat de islam in het slechte daglicht stelt om hun plannen verder te zetten. Dus ik zeg: FUCK DEMOCRATIE! En wil de democratie verder blijven bestaan zoals ze doet: STOPT DAN MET MIJN LOON TE BELASTEN ZODAT IK NIET BUITEN MIJN UREN MOET GAAN WERKEN!!!!!!! FUCKERS!!!!!!!! Straks is dien homo van nen pedo nog premier wiens pree gij en ik betalen. Dutroux had zelfs priveleges waarvan iedereen zich vragen is gaan stellen. VIVA LA REVOLUTION!!!!!!!!!!!!!! LIEVER DE ISLAM DAN DIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leve de sossen, die gingen het allemaal oplossen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik weet nu wel echter beter... de sossen zen gin oplossing, niemand trouwens. Zo is de democratie opgesteld... niemand is de oplossing. Tzijn allemaal problemen om stemmers te lokken.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Viva la FUCKING revolution!!!!!!!!!!!!!
't is niet meer werken om goed te leven he, 't is werken om te overleven. Vindt ge't dan ni erg dat ik buiten mijn uren moet gon werken om hier verbouwingen te verwezenlijken? In mij bomma haar tijd was dat niet waar. Toen was dat zo gefixed. En mijn opa was bij de brandweer. Ik verdien meer dan die mannen nu!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En waarom worden wij zo weinig betaald?? Omdat ons geld nor oorlogstuigen gon!
FUCK IT!! VIVA LA FUCKING REVOLUTION!!!!!!!!!!!!!