Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2010, 23:19   #61
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
dus moslims hun zussen worden voor hoer uitgemaakt? en dochters verkracht? we zijn barbaars en hakken hoofd en ledematen af? idd drinken is niet toegelaten in de islam. Bij u thuis duidelijk wel en precies niet met mate
Als 420yeahbaby zich bekeert en dus moslim wordt, heeft hij daar geen last meer van. Bekeert hij zich niet, dan loopt hij een bijzonder grote kans dat het bovenstaande eerder vroeg dan laat met hem en de zijnen geschiedt.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2010, 23:20   #62
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Zie ons zeveren over nationaliteiten/geloven terwijl wij allemaal de aarde verkloten.
We should unite!!!!!!!
UNITE MOTHERFUCKERS!!!!!!!!!!!
Oud 14 augustus 2010, 23:22   #63
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Even erg dan ze nen auto te geven dat op olie rijdt waarvan tienduizend ander kinderen hebben moeten sterven. 't Is zo hypocriet als ge het wenst te draaien he.

All I'm trying to show you is: It's a two way street.
Ik verplaats me te voet, op de fiets of met het openbaar vervoer, en nu?

Nogmaals, kom liever terug wanneer u weer nuchter bent, want u ontgaat ten ene male waar deze draad over gaat, waardoor u meent met allehande niet terzake doende argumenten af te komen.
Oud 14 augustus 2010, 23:22   #64
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Als 420yeahbaby zich bekeert en dus moslim wordt, heeft hij daar geen last meer van. Bekeert hij zich niet, dan loopt hij een bijzonder grote kans dat het bovenstaande eerder vroeg dan laat met hem en de zijnen geschiedt.
Ik bekeer mij nooit. Ik hou van genotgevers dat Sura 9 klaarblijkelijk neigt te verbieden. Ik bekeer mij nooit.
Ik ben geraakt door een psychedelisch product dat de koran verbiedt.
Doch, ik sta open voor alles.
Ook in de Islam valt "waarheid" te rapen.
Oud 14 augustus 2010, 23:25   #65
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
awel ge hebt de les van sus niet geleerd we moeten hoofden afkappen en elkaars dochters verkrachten..
Dat schrijft mijn islam me niet voor, godzijdank. Maar ik had toch graag een serieus antwoord gelezen hoor. Ben benieuwd.
Oud 14 augustus 2010, 23:27   #66
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Komt u zelf in een moskee?
Ik heb een aantal keer een preek bijgewoond in een moskee ja. De hel en verdoemenis en zwavel prekende pastoor van vroeger was er een kleine jongen bij.

Citaat:
Ik wel en er wordt niets gepreekt dat buiten te wet staat. Dus wat is uw hoofdpijn?
Er wordt inderdaad niets gepreekt dat buiten de sharia valt. Dat klopt.

En ach, de vertalingen van preken in het Arabisch die ik onder ogen heb gekregen, en waarin de nodige ongein gebezigd werd die regelrecht tegen de Nederlandse wetten inging, zullen we maar met de mantel der multiculturele liefde bedekken, nietwaar?
Oud 14 augustus 2010, 23:28   #67
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Laat me wel duidelijk stellen, ik neig meer naar de islam dan naar de democratie hedendaags. De democratie laat me in de steek.
Ik heb niets te zeggen en al komt het volk in meerderheid (democratie dus) op straat. Ze doen toch hun ding.
Democratie laat ons in de steek, ook al zijn we in de meerderheid, ze doen het toch.

Ik vind in Islam meer respect dan democratie me ooit toonde.
Laat dat duidelijk zijn, I won't say it twice as fast again.

De zuivere vorm van islam dan, niet het terrorisme fundamentalisme zoals het westen dat noemt.

Ik heb de democratie ons allen zien bedriegen. Dat is wat ik zag in mijn levensjaren.

Dus ja, ik stelde mij vragen en vond respect in de ware islam.
Is dat verkeerd? Neen toch?

Wij waren ALLEMAAL tegen de oorlog in Irak, toch is die doorgegaan. Ook al kwam heel de wereld op straat. Desondanks, wij kwamen allemaal op straat. Democratie means shit!!!!!!!!!!!!!
Islam heeft nog enig respect (de ware islam dan)
Ware democratie bestaat niet (meer). Ik ben ook op de straten gekomen voor Connerotte. Allemaal tevergeefs, we waren in de meederheid... Maar het betekende niets. Is dit democratie?????

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 14 augustus 2010 om 23:31.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2010, 23:29   #68
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Uw profeet schuwde die 'praktijken' nochtans niet hoor!
toch wel hoor.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2010, 23:31   #69
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Goed, genoeg zattemensenpraat, over naar de orde van de dag, nog een geschiedenislesje en een uitspraak van Oriana Fallaci:

Citaat:
In 721 trokken ze vanuit Spanje naar het niet minder katholieke Frankrijk. Onder leiding van Abd Al-Rahman, de gouverneur van Andalusië, staken ze de Pyreneeën over en namen Narbonne in. Ze slachtten de hele mannelijke bevolking af, maakten alle vrouwen en alle kinderen tot slaaf, en vervolgden hun weg naar Carcasconne. Van Carcasconne trokken ze verder naar Lyon en Dijon, waar ze iedere kerk plunderden, en weet je hoe lang ze erover deden om in Frankrijk op te rukken? Elf jaar. In golfbewegingen. In 731 bereikte een golf van 380.000 infanteristen en 16.000 ruiters Bordeaux, waar men zich onmiddellijk overgaf. Van Bordeaux gingen ze naar Poitiers en vervolgens naar Tours, en als Karel Martel in 732 de strijd van Poitiers-Tours niet had gewonnen, dan zouden de Fransen nu ook de flamenco dansen. In 827 gingen ze aan wal op Sicilië, dat ook hun begeerte had gewekt. Ze veroverden, zoals gewoonlijk al bloedvergietend en ontheilligend, Syracuse, Taormina, Messina en vervolgens Palermo, en in driekwart eeuw (zo lang was ervoor nodig om het trotse verzet van de Sicilianen te breken) bekeerden ze het eiland tot de islam. Ze bleven er meer dan tweeënhalve eeuw, dat wil zeggen totdat ze werden verdreven door de Noormannen. Maar in 836 gingen ze aan wal in Brindisi. En in 840 in Bari. En ze bekeerden ook Apulië tot de islam. In 841 gingen ze aan wal in Ancona. Vervolgens trokken ze van de Adriatische Zee weer terug naar de Tyrrheense Zee, en gingen ze in de zomer van 846 aan wal in Ostia. Ze plunderden het, staken het in brand en door in de delta van de Tiber stroomopwaarts te varen, bereikten ze Rome. Ze belegerden de stad en op een nacht vielen ze binnen. Ze plunderden de basilieken van Sint Pieter en Sint Paulus, en roofden alles wat los en vast zat. Om van ze af te komen, was paus Serge II genoodzaakt ze een jaarlijkse toelage van 25.000 zilveren munten te betalen. Om andere aanvallen te voorkomen, zag zijn opvolger Leo IV zich genoodzaakt stadsmuren te laten bouwen, die we nu nog kennen onder de naam mura leonine.
Islam w�*s en �*s nog steeds vwrede!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2010, 23:33   #70
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Laat me wel duidelijk stellen, ik neig meer naar de islam dan naar de democratie hedendaags. De democratie laat me in de steek.
Ik heb niets te zeggen en al komt het volk in meerderheid (democratie dus) op straat. Ze doen toch hun ding.
Democratie laat ons in de steek, ook al zijn we in de meerderheid, ze doen het toch.

Ik vind in Islam meer respect dan democratie me ooit toonde.
Laat dat duidelijk zijn, I won't say it twice as fast again.

De zuivere vorm van islam dan, niet het terrorisme fundamentalisme zoals het westen dat noemt.

Ik heb de democratie ons allen zien bedriegen. Dat is wat ik zag in mijn levensjaren.

Dus ja, ik stelde mij vragen en vond respect in de ware islam.
Is dat verkeerd? Neen toch?

Wij waren ALLEMAAL tegen een oorlog van Irak, toch is die doorgegaan. Desondanks, wij kwamen allemaal op straat. Democratie means shit!!!!!!!!!!!!!
Islam heeft nog enig respect (de ware islam dan)
Ware democratie bestaat niet (meer).
Er is maar één islam, en islamisme/fundamentalisme en alle onheil die daar uit voortvloeit, zit in de islam als de kuiken in het ei zit.
Oud 14 augustus 2010, 23:39   #71
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
toch wel hoor.
'Banu Qurayza', 'Safiyya bint Hayayy' Zeggen U niets?
Oud 14 augustus 2010, 23:41   #72
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is maar één islam, en islamisme/fundamentalisme en alle onheil die daar uit voortvloeit, zit in de islam als de kuiken in het ei zit.
De gematigde islam bestaat niet
Oud 14 augustus 2010, 23:43   #73
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ze klappen daar hetzelfde over ons.
Alleen zie ik de moslims van daar niet mijn buren en kinderen omver blazen. Het omgekeerde is waar.
En waarom? Voor grondstoffen.
Komaan gast, zie het eens los van uw gedraagde overtuigingen.
Ik pak misschien geen paddo's meer. Maar toen ik het wel deed, toonde ze mij een breder perspectief.
We dragen allemaal schuld in dit, en democratie is lang niet meer EEN democratie.

Als het wel een democratie was, zaten we niet in Irak, laat staan in Afghanistan.
Waarom zitten we ook daar he? stel u die vraag is.
Oud 14 augustus 2010, 23:44   #74
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fundamentalisme is altijd reductionistisch en kan dus nooit het hele verhaal omvatten. Die twistzieke houding over islam veroveringen halen niets uit ik plaats daar zo een verhaal over pizarro naast en ik heb al gezegd het aantal doden ligt bij de christenen veel hoger. Mij hoor je niet beweren dat dit intrinsiek aan het christendom ligt, pfff zijn jullie niet moe? Echt waar jullie zijn ziekelijk. Neem jullie leven in handen mensen en laat de islam voor wat het is.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2010, 23:51   #75
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Als de democratie mij zou dienen en ik als arbeider geen 60 uren week moest kloppen om te OVERLEVEN zou ik misschien anders praten.
MAar zestig uren per week voor te overleven???? Dat is moderne slavernij!!!!!!
FUCK DE HEDENDAAGSE DEMOCRATIE!!!!!!!!!!!!!!!!

Al kwamen wij aan een loon van 3000 euro netto per maand, tzou enkel plaats houden voor verbouwingen en renoveringen.
Maar we komen er amper net, dus 't is vechte, en dat betekent overleven.

En hoe komt dat??? Omdat wij in een systeem levne dat de islam in het slechte daglicht stelt om hun plannen verder te zetten.

Dus ik zeg: FUCK DEMOCRATIE!
En wil de democratie verder blijven bestaan zoals ze doet: STOPT DAN MET MIJN LOON TE BELASTEN ZODAT IK NIET BUITEN MIJN UREN MOET GAAN WERKEN!!!!!!! FUCKERS!!!!!!!! Straks is dien homo van nen pedo nog premier wiens pree gij en ik betalen.
Dutroux had zelfs priveleges waarvan iedereen zich vragen is gaan stellen.

VIVA LA REVOLUTION!!!!!!!!!!!!!!
LIEVER DE ISLAM DAN DIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 14 augustus 2010, 23:55   #76
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als de democratie mij zou dienen en ik als arbeider geen 60 uren week moest kloppen om te OVERLEVEN zou ik misschien anders praten.
MAar zestig uren per week voor te overleven???? Dat is moderne slavernij!!!!!!
FUCK DE HEDENDAAGSE DEMOCRATIE!!!!!!!!!!!!!!!!

Al kwamen wij aan een loon van 3000 euro netto per maand, tzou enkel plaats houden voor verbouwingen en renoveringen.
Maar we komen er amper net, dus 't is vechte, en dat betekent overleven.

En hoe komt dat??? Omdat wij in een systeem levne dat de islam in het slechte daglicht stelt om hun plannen verder te zetten.

Dus ik zeg: FUCK DEMOCRATIE!
En wil de democratie verder blijven bestaan zoals ze doet: STOPT DAN MET MIJN LOON TE BELASTEN ZODAT IK NIET BUITEN MIJN UREN MOET GAAN WERKEN!!!!!!! FUCKERS!!!!!!!! Straks is dien homo van nen pedo nog premier wiens pree gij en ik betalen.
Dutroux had zelfs priveleges waarvan iedereen zich vragen is gaan stellen.

VIVA LA REVOLUTION!!!!!!!!!!!!!!
LIEVER DE ISLAM DAN DIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zie het al, U bent een ontevreden burger, U hebt gewoon jarenlang - net als zovelen - op de foute partij gestemd!
Leve de sossen, die gingen het allemaal oplossen!
Oud 14 augustus 2010, 23:58   #77
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik zie het al, U bent een ontevreden burger, U hebt gewoon jarenlang - net als zovelen - op de foute partij gestemd!
Leve de sossen, die gingen het allemaal oplossen!
Leest U slecht? ik heb jarenlang vb gestemd! Ik was extreem rechts.
Maar ik weet nu wel echter beter... de sossen zen gin oplossing, niemand trouwens.
Zo is de democratie opgesteld... niemand is de oplossing. Tzijn allemaal problemen om stemmers te lokken.
Oud 14 augustus 2010, 23:59   #78
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leest U slecht? ik heb jarenlang vb gestemd! Ik was extreem rechts.
Maar ik weet nu wel echter beter... de sossen zen gin oplossing, niemand trouwens.
Zo is de democratie opgesteld... niemand is de oplossing. Tzijn allemaal problemen om stemmers te lokken.
Is't VB extreem rechts?
Oud 15 augustus 2010, 00:00   #79
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Viva la FUCKING revolution!!!!!!!!!!!!!
't is niet meer werken om goed te leven he, 't is werken om te overleven.
Vindt ge't dan ni erg dat ik buiten mijn uren moet gon werken om hier verbouwingen te verwezenlijken?
In mij bomma haar tijd was dat niet waar. Toen was dat zo gefixed. En mijn opa was bij de brandweer. Ik verdien meer dan die mannen nu!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 15 augustus 2010, 00:01   #80
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

En waarom worden wij zo weinig betaald?? Omdat ons geld nor oorlogstuigen gon!
FUCK IT!!

VIVA LA FUCKING REVOLUTION!!!!!!!!!!!!!

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be