![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie kan deze stelling volgen ? | |||
JA ? |
![]() ![]() ![]() |
14 | 53,85% |
NEE ? |
![]() ![]() ![]() |
12 | 46,15% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
en daarbij, de naam SP viel genoeg in al hun affaires (niet da'k er wakker van lag ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Mag ik jullie er aan herinneren dat het geval " Brugse SPA- schepen pleegt vluchtmisdrijf onder invloed(met gewonde)", of zoiets... dagenlang nationaal en regionaal werd uitgemolken, ook net vóór de verkiezingen (2003) ! Ook Mag op de zogenaamde rode zender en in de rode "De Morgen", en dit terwijl de SPA in de regering zit.
En het ging toen niet om een moord en drie moordpogingen, maar om een verkeersongeval met lichtgewonde... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() mag ik zo vrij zijn iemand anders mening hier te quoten: Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() BV&L, het is niet omdat in Brugge iets belangrijk nieuws is, dat het ook in de rest van het land bekend is.
Wat ge daar zegt over die SPA schepen is het eerste wat ik daarvan hoor. zo hard is der dan toch nie aan gemolken as ge het mij vraagt.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was de leugens en dubbele gezichten van 't huidig beleid (ze zeggen dit en later blijkt dat) zo beu dat ik een alternatief zocht om ze eruit te sjotten. Dus waar past 'stigmatisering' in mijn verhaal? Pas hetzelfde verhaal toe op een groot deel Vlaams Blok stemmers en U zult inzien dat stigmatisering en demonisering er weinig mee te maken hebben. De uitspraak van dat arrest is eveneens niet terzake, want het staat volledig los van dat 'tegenstemmen'. Schaf het Vlaams Blok van vandaag op morgen af en binnen korte tijd staat er een nieuwe partij op, zelfs met personen die niks te maken hadden met 't Vlaams Blok, maar op dezelfde wijze de belangen van de burger verdedigt, waar eveneens massaal op gestemd wordt, en waar nog meer politici uit andere partijen naar 'overlopen'. Het zal alleen wat uitstel geven. Maar uitstel is geen afstel, want het huidig beleid heeft een hardnekkige onwil bewezen om problemen aan te pakken, wel integendeel, ze steekt ze weg! Hetgeen U dus eigenlijk constant hekelt op dit forum, gelijk of niet, maakt niks uit, want de kiezer kiest gewoon van twee kwalen de minst erge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dan is de kans te schoon, wanneer een van die krawakakkers er een zootje van maakt... ![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() [quote="Erw"]
Tot voor een goed half jaar wist ik zelfs niet wie 't Vlaams Blok leidde. Ik was de leugens en dubbele gezichten van 't huidig beleid (ze zeggen dit en later blijkt dat) zo beu dat ik een alternatief zocht om ze eruit te sjotten. Dus waar past 'stigmatisering' in mijn verhaal? Pas hetzelfde verhaal toe op een groot deel Vlaams Blok stemmers en U zult inzien dat stigmatisering en demonisering er weinig mee te maken hebben. De uitspraak van dat arrest is eveneens niet terzake, want het staat volledig los van dat 'tegenstemmen'. Schaf het Vlaams Blok van vandaag op morgen af en binnen korte tijd staat er een nieuwe partij op, zelfs met personen die niks te maken hadden met 't Vlaams Blok, maar op dezelfde wijze de belangen van de burger verdedigt, waar eveneens massaal op gestemd wordt, en waar nog meer politici uit andere partijen naar 'overlopen'. Het zal alleen wat uitstel geven. Maar uitstel is geen afstel, want het huidig beleid heeft een hardnekkige onwil bewezen om problemen aan te pakken, wel integendeel, ze steekt ze weg! Hetgeen U dus eigenlijk constant hekelt op dit forum, gelijk of niet, maakt niks uit, want de kiezer kiest gewoon van twee kwalen de minst erge.[/quote] 1-Dat was ook de reden waarom ik mij in 1987 aansloot bij het Blok. Niets nieuws onder de zon ! 2-Leg ook het verband met het eerste, de cruciale vraag: wat is het minst erge is van de twee kwalen. En d�*t heb ik vanop de voorste banken zelf mogen ervaren ! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Vlaams Blok-schutter", dat stoort. Niet de vermelding dat de man lid was van het Vlaams Blok. Men schreef toen toch ook niet "SP.a-wegpiraat" of dergelijke? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de naam van de partij werd vermeld in bovengenoemde zaken, is heel normaal: het ging tenslotte om FRAUDE IN DE PARTIJ. Er was gesjoemeld met giften, allerlei zwart geld dat voor de sossen bestemd was. In deze gaat het niet om een partijprobleem of om een incident dat in de partij zich afspeelt, maar om een persoonlijk geschil dat iemand, die nu ook VB'er was, buiten de partijpolitiek heeft "geregeld". De partijachtergrond van de man mag gerust genoemd worden, geen probleem, maar samenstellingen als "Vlaams Blok-schutter" zijn wel heel lakenswaardig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() al goed dat de nieuwe verkeerswet toen nog nie van toepassing was
enne BVL ik had er nog niets van gehoord aan deze kant van het land en das toch nog redelijk centraal hoor.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |