Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2004, 23:46   #61
brusselaar
Vreemdeling

Standaard

Bedankt voor deze topic. Een aanrader voor wie nog twijfelde dat het Blok vol racisten zit. En nu ga ik op die blauwe knop duwen, want ook al is de vrijheid van meningsuiting wat mij betreft quasi onbegrensd, dit is gewoon smeerlapperij.
brusselaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2004, 23:51   #62
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

En scheur en splinter, daar is de volgende barst in het Vlaamse front...

elke dag komen de verkiezingen dichterbij, en elke dag voel ik mij meer in mijn nopjes
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2004, 23:51   #63
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

Ja tarara. Guderian zit bij de VBJ van Brugge. Ik heb hem in mijn KVHV tijd "toevallig" eens ontmoet in de Overpoort via een gemeenschappelijke kennis. Hij liegt gewoon systematisch over zijn lidmaatschap om het VB niet te veel in opspraak te brengen.

Je kan hem niet verwijten dat hij de zaken niet goed kan inschatten he...
Was Tantist, ik was lid! Dat was vroeger, toen ik nog in Brugge woonde! Ik ben al ruim drie jaar geen lid meer van het VB (en VBJ dus ook).
Ik heb u nog geen jaar geleden ontmoet. En toen gaf je dat toe, ook dat je er over loog.
Oud 23 mei 2004, 23:52   #64
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Hoe interpreteert je anders deze zin: "Op de NiVeA-lijst van het Brussels Hoofdstedelijk gewest staat dit "mens", Linda Mbungu ( O wat zijn apenootjes lekker) "

U trekt haar menselijkheid in twijfel en stelt dat haar dieët uit apennootjes zou bestaan. De suggestie ligt er vingerdik op. Bent u nu al bang om uw eigen racistische praat te gaan verdedigen?
Zorroaster,

ik kan begrijpen dat je vindt dat Guderian suggereert dat deze dame apenootjes eet of een aapachtige is.

Maar nu suggereer jij daar nog eens boven op dat zij 'een diëet' (??) volgt van apenootjes? (Wat ik geenszins uit Guderians oorspronkelijke tekst kon afleiden). M.a.w. U vindt haar te dik (want volgens uw interpretatie moet ze wel op 'diëet' zijn) en daarenboven nog eens van apenootjes, wat volgens mij nooit een efficiënt dieet kan zijn!

Dus suggereert u nu dat deze dame 'dik en (oer)dom' is, enkel en alleen gebaseerd op haar foto en een verondersteld en niet bewezen dieet van apenootjes? ?!? U bent geen haar beter dan Guderian! <ironie>

(Ik vond deze thread vrij grappig. een poging tot bijdrage)
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2004, 23:53   #65
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
er was amer 1.000 man voor CD&V NVA congres

2.000 in Antwerpen voor het Vlaams Blok !
VB heeft 2 keer meer leden dan N-VA. Dus dat past perfect. Wat is het probleem?
Oud 23 mei 2004, 23:54   #66
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
En scheur en splinter, daar is de volgende barst in het Vlaamse front...

elke dag komen de verkiezingen dichterbij, en elke dag voel ik mij meer in mijn nopjes
Dat zal wel veranderen de 13e juni, rond een uur of 7 's avonds. Dan zal de uitslag wel bekend zijn.
Oud 23 mei 2004, 23:55   #67
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Was Tantist, ik was lid! Dat was vroeger, toen ik nog in Brugge woonde! Ik ben al ruim drie jaar geen lid meer van het VB (en VBJ dus ook).
Ik heb u nog geen jaar geleden ontmoet. En toen gaf je dat toe, ook dat je er over loog.
Hola, da's al véél langer geleden! Er is hier idd iemand aan het liegen ja. Op het moment dat ik u sprak was ik al geen lid meer van het VB, ik zei en zeg dat ik wel nog regelmatig VBJ'ers uit het Brugse zie, ik kom daar nog regelmatig in de weekends. M'n woorden niet verdraaien aub.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2004, 23:56   #68
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Citaat:
Hoe interpreteert je anders deze zin: "Op de NiVeA-lijst van het Brussels Hoofdstedelijk gewest staat dit "mens", Linda Mbungu ( O wat zijn apenootjes lekker) "

U trekt haar menselijkheid in twijfel en stelt dat haar dieët uit apennootjes zou bestaan. De suggestie ligt er vingerdik op. Bent u nu al bang om uw eigen racistische praat te gaan verdedigen?
Zorroaster,

ik kan begrijpen dat je vindt dat Guderian suggereert dat deze dame apenootjes eet of een aapachtige is.

Maar nu suggereer jij daar nog eens boven op dat zij 'een diëet' (??) volgt van apenootjes? (Wat ik geenszins uit Guderians oorspronkelijke tekst kon afleiden). M.a.w. U vindt haar te dik (want volgens uw interpretatie moet ze wel op 'diëet' zijn) en daarenboven nog eens van apenootjes, wat volgens mij nooit een efficiënt dieet kan zijn!

Dus suggereert u nu dat deze dame 'dik en (oer)dom' is, enkel en alleen gebaseerd op haar foto en een verondersteld en niet bewezen dieet van apenootjes? ?!? U bent geen haar beter dan Guderian! <ironie>

Oud 24 mei 2004, 00:02   #69
Tantist

Standaard

Citaat:
Citaat:

Hola, da's al véél langer geleden! Er is hier idd iemand aan het liegen ja. Op het moment dat ik u sprak was ik al geen lid meer van het VB, ik zei en zeg dat ik wel nog regelmatig VBJ'ers uit het Brugse zie, ik kom daar nog regelmatig in de weekends. M'n woorden niet verdraaien aub.
Dat doe ik absoluut niet. Blij dat u trouwens toegeeft dat u liegt. Ik ben formeel: ik heb met u pinten zitten drinken in 't Putje in de Overpoort (je hebt overigens niet terug getrakteerd). Ik zit (of beter: zat) nog maar 2 jaar in het KVHV, en ik heb u gezien via... we zullen hem maar X noemen. Toen gaf u toe dat u inderdaad lid was, en als het op het forum ter sprake komt, probeert u zich daar altijd uit te liegen.

(ik besef nu wel goed dat de volgende keer dat ge mij tegenkomt, mij een ferm pandoering zult geven, maar ja, Eigen Volk Eerst (dan pas de "apen") he?)
Oud 24 mei 2004, 00:06   #70
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat doe ik absoluut niet. Blij dat u trouwens toegeeft dat u liegt.
Ik lieg helemaal niet. Het is zeker 2 jaar geleden.

Citaat:
Ik ben formeel: ik heb met u pinten zitten drinken in 't Putje in de Overpoort (je hebt overigens niet terug getrakteerd).
Juist. (Ik trakteer geen linksen.)
Citaat:
Ik zit (of beter: zat) nog maar 2 jaar in het KVHV, en ik heb u gezien via... we zullen hem maar X noemen.
Idd
Citaat:
Toen gaf u toe dat u inderdaad lid was, en als het op het forum ter sprake komt, probeert u zich daar altijd uit te liegen.
Niks van! Ik was toen al ongeveer een jaar geen lid meer, ik zei dat ik wel nog regelmatig VBJ'ers sprak op café in Brugge. Dat gebeurt overigens nog steeds...

Citaat:
(ik besef nu wel goed dat de volgende keer dat ge mij tegenkomt, mij een ferm pandoering zult geven, maar ja, Eigen Volk Eerst (dan pas de "apen") he?)
Welnee, waarom zou ik...
Oud 24 mei 2004, 00:19   #71
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Citaat:

Zorroaster,

Zoek het woord "dieët" eens op, zou ik zeggen. Dat betekent op de eerste plaats "voedingspatroon", "voedingsgewoonte", niet zozeer een dieët ter afslanking zoals u schijnt te denken.

In tegenstelling tot Guderian suggereer ik niets, ik zet dan ook geen "" tussen mijn woorden.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 00:30   #72
Tantist

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dat doe ik absoluut niet. Blij dat u trouwens toegeeft dat u liegt.
Ik lieg helemaal niet. Het is zeker 2 jaar geleden.
Hoogstens 1 jaar.

Citaat:
Citaat:
Ik ben formeel: ik heb met u pinten zitten drinken in 't Putje in de Overpoort (je hebt overigens niet terug getrakteerd).
Juist. (Ik trakteer geen linksen.)
Allez, volgens de LSP ben ik rechts, ik zal dan wel centrum zijn zeker?

Citaat:
Citaat:
Toen gaf u toe dat u inderdaad lid was, en als het op het forum ter sprake komt, probeert u zich daar altijd uit te liegen.
Niks van! Ik was toen al ongeveer een jaar geen lid meer, ik zei dat ik wel nog regelmatig VBJ'ers sprak op café in Brugge. Dat gebeurt overigens nog steeds...
U zei toen iets HEEL anders. Meer bewijzen heb ik ook niet, enkel uw woorden.

Tja, verder laat ik het afhangen van de believers en de non-believers. Maar ik ben formeel: u bent lid.

Citaat:
Citaat:
Welnee, waarom zou ik...
We zullen wel zien...
Oud 24 mei 2004, 06:46   #73
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,

dat is nog af te wegen, de staatshervorming krijgt meer vorm, de splitsing van BHV, splitsing van de sociale zekerheid, meer bevoegdheden voor de gewesten... enz...

Wees Immer Uzelf En Ongeknecht

ja, maar daar zijn zeer strenge beperkingen op

Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,

behalve in "Gand" en van het Vlaams Blok, ook zonder scherpe kanten

Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!

mag alle drie, vooral Vlaamse Rechten
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 07:01   #74
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Een stukje slechte topic moet ik eerder toegeven, niks dan gezeur en beledigingen van links naar rechts en anderom.

Citaat:
alsof een stem voor de N-VA een verloren stem is, alsof ze hun ziel verkochten, als of het postjesjagers zijn, alsof....
Alhoewel ik in dit stukje tekst een waarheid als een baksteen zie, maar ik zou dit niet specifiek op NV&A'ers richten, maar op zowat alle politici.

Alsof onze stemmen nog niet verdeeld zijn over de partijen die de programeurs hebben ingehuurd, en de hardware fabrikanten dik hebben betaald voor hun product([size=2]waarschijnlijk een surplus 486's of P1 PC's als stemcomputer, wel betaald als een gloednieuwe P4 of AMD Athlon[/size]).Ik zou graag eens zo'n stemcomputer testen voor we naar de verziekingen gaan.Eens kijken dat dit apparaat niet naar voorgeprogrammeerde instellingen stemmen uitdeeld.
Oud 24 mei 2004, 07:33   #75
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Overigens moeten sommigen eens goed leren lezen:

Ik schrijf nergens dat "NVA-Linda" ( ) een apin is, of dat zij apenootjes eet, enz... Ik zeg enkel dat zij volgens mij geen Vlaminge is.
Leest u zelf eigenlijk wat u schrijft? Of typt bij u de ene hersenhelft terwijl de andere "Sieg Heil" buldert en de rechterarm omhoog steekt?

Apennootjes zijn toch de pindanooten. En zelfs ik vind die heerlijk. Ook pistach nooten vind ik heerlijk. Dus wat heeft het eten van nootjes, look te zien met racisme????????????
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 07:57   #76
PAJOT
Banneling

Standaard

Geachte,

Puur wettelijk mag u racime verkondigen, zolang u niet aanzet tot haat, geweld of discriminatie op raciale basis.
Toch proberen we op dit forum omwille van het niveau racisme en scheldpartij (al dan niet) met racistische ondertoon te vermijden.
Wil u hier in het vervolg rekening mee houden?

Dank bij voorbaat
Peter Johan
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 08:36   #77
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Vandaag hielden zowel NVA als Vlaams Blok hun verkiezingscongres. De NVA deed dit in het ICC van Gent, het VB in de stadsschouwburg van Antwerpen.

Opvallend was dat het Vlaams Blok op hun congres opnieuw pleitten voor Vlaamse frontvorming en de hand uitstaken naar de andere Vlaamse en Vlaamsgezinde partijen.

Al even opvallend was het dat de NVA het nodig vond op hun congres om naast het pleiten voor een soort Vlaamse "superminister", ook nog eens het Vlaams Blok aan te vallen in plaats van over Vlaamse frontvorming te spreken.

De Ware Echte Nationalisten van de NiVeA hebben zich dus weer eens laten kennen. Is Bourgeois iets beloofd vanwege de belgische staat? Een postje als "superminister" misschien?

Edoch, ik maak een diepe kniebuiging voor de Waren, de Zuiveren der zuiveren, de NVA'ers, die het Vlaamse land zullen redden...

Op de NiVeA-lijst van het Brussels Hoofdstedelijk gewest staat Linda *KNIP* Mbungu Dikueno. Zoals men kan zien een échte Vlaamse:
Deze week haalde dit "mens" een krantekop met als titel: De Walen zijn profiteurs!"

De NiVeA, zijnde de Ware, Echte, Zuivere nationalisten, die het VB verwijten naast Nederladstalige ook Franstalige affiches te plakken in Brussel, maakten in Brussel al reclame in drie talen: Nederlands, Frans en TURKS!
Zie hier op blz.3: http://www.vlaamsbelang.org/pdf/vlaa...ng_2003-19.pdf
Want zoals we allemaal weten spreken de meeste Vlamingen Turks!

Geachte,

Gelieve niet systematisch mensen te beledigen op basis van hun ras of huidskleur.
Wettelijk gezien mag dit waarschijnlijk binnenkort niet meer, doch het forumreglement van dit privé-initiatief, vraagt uitdrukkelijk om dit niet te doen.
Zeker na klachten hierover, moet ik u verzoeken dergelijke praktijken definitief achterwege te laten.

Dank voor uw begrip
Peter Johan
Hoe, Het niet het Blok is toch niet racistisch?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2004, 08:48   #78
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Guderian, ga nog wat met rooie vlagjes met een hakenkruisje op zwaaien i.p.v. de vuile hypocriet uit te hangen en mensen te veroordelen omdat ze een andere huidskleur hebben. Jouw soort met je radicale zever hoeven we echt niet binnen de Vlaamse beweging. Dat soort zorgt er voor dat we een slechte naam krijgen, net zoveel als de fanatieke belgicisten.

Een Vlaams front met mensen zoals jij: nooit
Holala... Buiten het feit dat ik niet geïnteresseerd ben in de Swa en zijn Sticka, en mij hoegenaamd NIET tot die "Vlaamse beweging" reken, vraag ik mij wel af welke Vlaamse beweging, bestaat die (nog)?

Trouwens, ik stel enkel vast dat het VB pleit voor Vlaamse frontvorming, ik NIET. Die "godsvrede" kan voor mij de boom in, met links gespuis werk je niet samen.

Overigens ben ik inderdaad voluit voorstander van het organisch natiebegrip, waarbij ervan uitgegaan wordt dat een mens in een welbepaalde volksgemeenschap geboren wordt en dit FEIT ook maar eens moet aanvaarden. Identiteit = zowel cultureel als biologisch. Een neger die hier komt aanwaaien en wat Nederlands leert is en blijft een vreemdeling en kan nooit Vlaming worden.
Zijt gij zeker dat uw voorouders 'zuivere' Vlamingen waren?

Een walgelijk ventje als gij hoort thuis in een gesloten instelling.
Oud 24 mei 2004, 08:54   #79
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Die Niveanen zijn echt niet te schatten.

Een Vlaams-nationalistische negerin? Zo'n exemplaar zouden ze naar Planckendael moeten sturen, kan die negerin daar de nationalist gaan uithangen.
gij ook
Oud 24 mei 2004, 08:55   #80
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Ik merk hier in deze topic dat het verbond CD&V-NV-A en het VB het niet erg eens met mekaar kunnen worden.....
scheldpartijen over en't weer alom....
en dan maar tempeesten op anderen...
eigenlijk... zielig vertoon...

ik heb sinds gisteren de link naar dit forum doorgegeven in een ketting-e-mail zodat de mensen kunnnen merken welk alternatief er geboden wordt op het huidig beleid....

ik ga elke dag de link aan andere adressen e-mailen (sorry maar het moet) de mensen moeten inzien dat een stem voor al die oppositiepartijen een ingebakken probleem inhoudt = maandenlang gekibbel en helemaal niets, maar dan ook niets dan kommer en kwel...

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be