![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Vreemdeling
|
![]() Bedankt voor deze topic. Een aanrader voor wie nog twijfelde dat het Blok vol racisten zit. En nu ga ik op die blauwe knop duwen, want ook al is de vrijheid van meningsuiting wat mij betreft quasi onbegrensd, dit is gewoon smeerlapperij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() En scheur en splinter, daar is de volgende barst in het Vlaamse front...
elke dag komen de verkiezingen dichterbij, en elke dag voel ik mij meer in mijn nopjes ![]()
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik kan begrijpen dat je vindt dat Guderian suggereert dat deze dame apenootjes eet of een aapachtige is. Maar nu suggereer jij daar nog eens boven op dat zij 'een diëet' (??) volgt van apenootjes? (Wat ik geenszins uit Guderians oorspronkelijke tekst kon afleiden). M.a.w. U vindt haar te dik (want volgens uw interpretatie moet ze wel op 'diëet' zijn) en daarenboven nog eens van apenootjes, wat volgens mij nooit een efficiënt dieet kan zijn! Dus suggereert u nu dat deze dame 'dik en (oer)dom' is, enkel en alleen gebaseerd op haar foto en een verondersteld en niet bewezen dieet van apenootjes? ?!? U bent geen haar beter dan Guderian! ![]() (Ik vond deze thread vrij grappig. een poging tot bijdrage) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
(ik besef nu wel goed dat de volgende keer dat ge mij tegenkomt, mij een ferm pandoering zult geven, maar ja, Eigen Volk Eerst (dan pas de "apen") he?)
![]() |
![]() |
#70 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot Guderian suggereer ik niets, ik zet dan ook geen "" tussen mijn woorden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tja, verder laat ik het afhangen van de believers en de non-believers. Maar ik ben formeel: u bent lid. Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
dat is nog af te wegen, de staatshervorming krijgt meer vorm, de splitsing van BHV, splitsing van de sociale zekerheid, meer bevoegdheden voor de gewesten... enz... Wees Immer Uzelf En Ongeknecht ja, maar daar zijn zeer strenge beperkingen op Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken, behalve in "Gand" en van het Vlaams Blok, ook zonder scherpe kanten Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht! mag alle drie, vooral Vlaamse Rechten
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een stukje slechte topic moet ik eerder toegeven, niks dan gezeur en beledigingen van links naar rechts en anderom.
Citaat:
Alsof onze stemmen nog niet verdeeld zijn over de partijen die de programeurs hebben ingehuurd, en de hardware fabrikanten dik hebben betaald voor hun product([size=2]waarschijnlijk een surplus 486's of P1 PC's als stemcomputer, wel betaald als een gloednieuwe P4 of AMD Athlon[/size]).Ik zou graag eens zo'n stemcomputer testen voor we naar de verziekingen gaan.Eens kijken dat dit apparaat niet naar voorgeprogrammeerde instellingen stemmen uitdeeld.
![]() |
![]() |
#75 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Geachte,
Puur wettelijk mag u racime verkondigen, zolang u niet aanzet tot haat, geweld of discriminatie op raciale basis. Toch proberen we op dit forum omwille van het niveau racisme en scheldpartij (al dan niet) met racistische ondertoon te vermijden. Wil u hier in het vervolg rekening mee houden? Dank bij voorbaat Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een walgelijk ventje als gij hoort thuis in een gesloten instelling. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik merk hier in deze topic dat het verbond CD&V-NV-A en het VB het niet erg eens met mekaar kunnen worden.....
scheldpartijen over en't weer alom.... en dan maar tempeesten op anderen... eigenlijk... zielig vertoon... ik heb sinds gisteren de link naar dit forum doorgegeven in een ketting-e-mail zodat de mensen kunnnen merken welk alternatief er geboden wordt op het huidig beleid.... ik ga elke dag de link aan andere adressen e-mailen (sorry maar het moet) de mensen moeten inzien dat een stem voor al die oppositiepartijen een ingebakken probleem inhoudt = maandenlang gekibbel en helemaal niets, maar dan ook niets dan kommer en kwel...