![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() psst...tussen dit en een jaar of 10 worden er nog eens 140'000 duizend extra mensen verwacht in Brussel.
Allemaal vreemdelingen. t' zal drummen worden voor een bed neem ik aan. Er zijn er nu al geen meer. Doe zo voort en delf je eigen graf zou ik zeggen.
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mambo: ze allemaal maar laten sterven is uw voorstel?
Ik vraag me af op wie u zult rekenen de dag dat UW leven omslaat, uw familie u verlaat, de fiscus uw huis afneemt, er onverwachte schulden opduiken, uw kinderen u verachten en u uw job verliest, en uw vrienden u na 2 maanden beu zijn zonder geld. Sommige mensen verdienen het misschien inderdaad om op straat terecht te komen ![]() Maar u zeker niet! U zal het nooit overkomen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is er niet voor iedereen plaats. Uiteraard kan dat niet blijven bekostigd worden. Uiteraard vallen de zwaksten eerst af. Gans dat spelletje is van sadisme doordrongen opzettelijk in elkander gestoken toneel van politiekers en organisaties en vakbonden die teren op die miserie. En hoe langer jullie daar in mee gaan, hoe meer er op straat zullen komen te staan. Vorig jaar hadden we ongeveer dezelfde discussie. Ik zei toen dat als ze zo verder gingen doen het dit jaar nog veel erger zou zijn. Voila het is zover. Het is nu een jaar verder en het is veel erger. En doe nu nog zo verder en volgend jaar is het weer x2 Close the gate! Alle hotels in Brussel worden afgehuurd om de vreemdelingen onderdak in te geven. Alle! 35€ per persoon en per kamer en per nacht. Alles door ons betaald via fedasil en ocmw's ! Alles tot op de laatste frank. Daarom en alleen daarom van al die zottigheden staan oude mensen zonder nog één frank in de kou, omdat al hun geld naar die smeerlappen gaat. En nu moeten ze schooien bij wie het gestolen heeft. Het toppunt van zelfgenoegzaamheid. Is men hier van het lotje getikt of zo? Zijn de apen baas geworden?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 oktober 2010 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, en daarom is het juist zo belangrijk om degenen te helpen die wél op straat staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
maar: Dit is het werk van de overheidsdiensten, wij, de belastingbetaler heeft hun daarvoor gemandateerd. Het is niet omdat de instellingen slecht of niet fungeren dat daarom de modale burger dubbel, driedubbel en meer moeten opdoeken. Men zou OOK vooral de Kansarmen overal ter Wereld moeten overtuigen en desnoods dwingen ermee te stoppen de miserie hoop uit te breiden. Stoppen met toekomstige noodleiders te produceren. De actieve bevolking zou de Politici, het Establishement, het kapitalisme en ook het Hof van de Koningklijke familie STOP moeten toeroepen. Stop aan al hun Witteboord hebzucht, hypocrisie, corruptie en allerlei wandaden waar zij en niemand anders verrijkerd uitkomen. Maar dat zal in huidige omstandigheden nooit gebeuren omdat al deze voornoemden zich veilig schuilen achter de Democratie. Dit laatste is het werktuig van het kapitalisme dat hun toelaat profijt te oogsten op omzeggens alles wat de producerende klasse verwezenlijkt. Zelfs de inportmiserie onsnapt niet aan deze regel. ![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 29 oktober 2010 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Huishuur van 700 euro met een elektriciteitsfactuur van 200 euro of huishuur van 800 euro met een elektriciteitsfactuur van 100 euro komt op hetzelfde neer.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 29 oktober 2010 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu en dakloze die 1 maand op de straat moest leven als immigrant krijgt van de Belzieke staat 15.000€ schadevergoeding,dat vind ik dus juist erg klote,mij zetten ze 14 maanden op de straat zonder de bloezen,moet ik me mss bruin laten verven dan .....
Mens wordt alzo zeker racist ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja ik kan ken kon enkel maar opbrengen,maar dat kutwijf houden haar niet aan de afspraken,dat was dus zeker niet de reden waarom ik op de straat ben beland,als je gok naar de reden,laat dat dan beter hé!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arme mensen wonen niet in een villa weet je. Trouwens, een onverwarmd huis is nog altijd beter dan de straat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En 700 euro is idd al villahuur, op die hoogte verlies je contact met de dagdagelijkse realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een nabije toekomst zie ik de deuren van Europa toegaan voor die toevloed van wanhopigen, OF we gaan allemaal samen ten onder , de autochtonen en de allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat de migranten de nieuwe dynamische kracht zijn die het overneemt. Nee, niet twijfelen. De Germanen waren eerst ook nogal bruut en ongeletterd. Nu kennen we de Duitsers als technisch verfijnde pedanten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als rechters al vertellen dat je met minder dan 500€ per dag niet deftig kan leven en de landloperskolonies in Merksplas en Wortel gebruikt worden om Asielzoekers en Illegalen in op te bergen. Stopt heel het verhaal. |
|
![]() |
![]() |