![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Ik kan mij voorstellen dat die sekte daar elke week bij elkaar komt. Dat is redelijk normaal. Het merendeel van de sektes doen dat: de Wekelijkse Dienst.
En ik kan mij ook voorstellen dat bij mooi weer die luidsprekers in de tuin staan en de toehoorders ( gedeeltelijk) buiten zitten. Misschien voelde de Jodelaar zich wel gepest en deed die iets terug wat niet mag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker en vast, ik zou daar een heel uitgebreid budget voor uittrekken, dat werd een hobby van mij, ge moet weten dat ik echt een vreselijk slecht karakter heb. Geen enkele kans zou ik voorbij laten gaan om die flauwerik met zijn kloten te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie nu wie pest zou ik niet durven zeggen. Vraagt gij u echt niet af waarom er luidsprekers buiten moeten hangen om binnen te bidden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De man zegt zelf van niet. Bezit u (en meneer de edelachtbare rechter natuurlijk ook) telepatische gaven waarmee u in het hoofd van Anton aus Tirol kunt kijken om u ervan te vergewissen dat hij met kwaad opzet handelde? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Jij weet dus helemaal niet of dit het geval was, hé. Je bent me een beetje te prompt om de brave autochtone burger de eerste steen toe te werpen. Meebidden met de wolven in boerka noem ik dat.
|
![]() |
![]() |