Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2004, 18:43   #61
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NVG
Kent U Demol? Neen zeker. Anders zou u zeker weten dat met die man niet te debatteren valt. Hij heeft het intellectueel vermogen van een gedroogde fruitvlieg.
Daar vergist u zich in. Demol ken ik weldegelijk: heb al heel veel naar VB-bijeenkomsten geweest in Brussel. In tegenstelling tot wat u schrijft, is Demol een begenadigd spreker... maar dan in het Frans. Ik herinner me nog heel goed hoe hij een zaal vol na een paar zinnen al op z'n handen kreeg. In het Nederlands uit de man zich inderdaad heel wat stroever.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 18:45   #62
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Kent U Demol? Neen zeker. Anders zou u zeker weten dat met die man niet te debatteren valt. Hij heeft het intellectueel vermogen van een gedroogde fruitvlieg.
Daar vergist u zich in. Demol ken ik weldegelijk: heb al heel veel naar VB-bijeenkomsten geweest in Brussel. In tegenstelling tot wat u schrijft, is Demol een begenadigd spreker... maar dan in het Frans. Ik herinner me nog heel goed hoe hij een zaal vol na een paar zinnen al op z'n handen kreeg. In het Nederlands uit de man zich inderdaad heel wat stroever.

Blij dat u de nuance maakt. Dewinter dat is een uitmuntend spreker. Demol daarentegen........alez...les goûts en les couleurs ne se discutent pas!
NVG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 18:47   #63
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blij dat u de nuance maakt. Dewinter dat is een uitmuntend spreker. Demol daarentegen........alez...les goûts en les couleurs ne se discutent pas!
Demol weet weldegelijk met woorden te spelen en een brandende toespraak te houden, maar in het Nederlands lukt hem dat veel minder.
Oud 29 mei 2004, 18:50   #64
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
NVG, ik weet niet wat jouw intellectueel bagage is, maar Demol behaalde aan de ULB licentie rechten een cursus van 5 jaar. Niet als voltijds student, maar in zijn vrije tijd naast een volledige job bij de politie. Dus vijf jaar lang studeren na de uren, weekends en verlofdagen.
Niet slecht voor een 'gedroogde fruitvlieg'. Met dergelijke opmerkingen zou je wellicht welkom zijn bij Bracke voor het 'debat' met Demol.
En dan maar verwonderd zijn dat VB-ers door dergelijke lamentabele scheldpartijen niet bekeerd worden.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 18:52   #65
NVG
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
NVG, ik weet niet wat jouw intellectueel bagage is, maar Demol behaalde aan de ULB licentie rechten een cursus van 5 jaar. Niet als voltijds student, maar in zijn vrije tijd naast een volledige job bij de politie. Dus vijf jaar lang studeren na de uren, weekends en verlofdagen.
Niet slecht voor een 'gedroogde fruitvlieg'. Met dergelijke opmerkingen zou je wellicht welkom zijn bij Bracke voor het 'debat' met Demol.
En dan maar verwonderd zijn dat VB-ers door dergelijke lamentabele scheldpartijen niet bekeerd worden.

Man toch. Het was helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor. En het is helemaal ook geen "schelden". Chill out and enjoy life! Alway look at the bright side of life!
NVG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 18:57   #66
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Man toch. Het was helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor. En het is helemaal ook geen "schelden". Chill out and enjoy life! Alway look at the bright side of life!
Kortom, wat u hier deed was gewoon een beetje gescheld. U kent Demol niet, heeft hem waarschijnlijk nog nooit met hem gesproken (wat ik wel kan zeggen daarentegen).
Oud 29 mei 2004, 18:58   #67
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel integendeel. Hoe meer ze schelden en ons voor alles wat vuil en lelijk is uitmaken, des te meer sluiten we de rangen.
Oud 29 mei 2004, 19:36   #68
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wel integendeel. Hoe meer ze schelden en ons voor alles wat vuil en lelijk is uitmaken, des te meer sluiten we de rangen.

Kijk als ik soms eens discussier met iemand, (en ik kom er open voor uit dat ik vlaams blokker ben), dan valt iedereen uit de lucht... Oneeee Sam toch niet? Slechter of ik ben zwaar geinfecteerd aan het brein.

Nuja, Dan zeggen zij mij: Hey, het blok heeft goeie maar ook véél slechte punten.

Dan zeg ik, de goeie ken ik al , som eens de slechte op...

Dan komt onverbiddelijk het antwoord : Het vlaams blok is een nazi partij en het is racistisch... errmm vette bullshit...

Zozo ik weet beter, en als men hiermij mij moet overtuigen, I'm very very sorry

Zo worden we sterker en sterker, dank-u-wel al die weldoeners van blokbustertjes, bij deze een attentie (en vooral op 13 juni)
Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 19:56   #69
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Zo worden we sterker en sterker, dank-u-wel al die weldoeners van blokbustertjes, bij deze een attentie (en vooral op 13 juni)
Inderdaad. Indertijd is me in het regentaat geleerd dat men geen leerlingen kan motiveren door hen voortdurend af te breken of te beledigen. De linkiewinkies weten zo'n fundamenteel principe evenwel niet: ze schelden en schelden maar en hopen door die vuilspuiterij mensen van het Vlaams Blok te houden.
Oud 29 mei 2004, 20:00   #70
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

Kon bijna niet anders:

(a) men liet hem niet uitspreken; zowel door de twee "moderatoren" als door de politieke tegenstanders werd hij voortdurend onderbroken;
(b) Demol kreeg voortdurend opmerkingen onder de gordel.

Excuseer. Een klein kind weet dat Anciaux in een debat altijd hoffelijk blijft. Maar als het VB nu eenmaal beslist om een leugenaar (en onbekwame) Demol te sturen dan is dat hun zaak.
Dat zou goed kunnen maar er circuleert een foto van Bertje waar hij de Hitlergroet brengt aan zijn vroegere N-VApartijgenoten.
Maar inderdaad, op die markt was het geen debat!
Oud 29 mei 2004, 21:27   #71
Sokkie
Partijlid

Standaard

Die CD&V politica maakte brandhout van Demol en dat voor iemand die voor de eerste keer op TV de degens mocht kruisen. Dat vrouwke had pit. Spijtig dat ik niet voor haar kan stemmen
Sokkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 21:33   #72
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Iedereen kan goed overkomen indien hij alleen een toespraak houdt voor een publiek waarvan hij dan nog eens weet dat ze van zijn partij zijn. Dat Demol alleen dus goed kan spreken deed hier niet ter zake: in Ter Zake04 is hij afgegaan als een gieter
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 21:52   #73
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Schandelijk van Anciaux! & respect voor Demol !
waarom respect voor Demol? Blijkbaar volstaat het feit voor onze Blokkers dat hij Nederlands sprak op een Vlaamse zender om te besluiten dat hij goede argumenten had? Ik vond dat Anciaux en die CD&V'ster nagels met koppen sloegen (buiten die opmerking over zijn interventies)
Hij moet wel goede argumenten hebben: hij haalt meer voorkeurstemmen dan al de lijsttrekkers van de vlaamse lijsten in Brussel samen.
Oud 29 mei 2004, 21:54   #74
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sokkie
Die CD&V politica maakte brandhout van Demol en dat voor iemand die voor de eerste keer op TV de degens mocht kruisen. Dat vrouwke had pit. Spijtig dat ik niet voor haar kan stemmen
Ze is gewoon de arrogantie pur sang!

Ze past bij mij volledig bij Groen! Daar kennen ze ook veel over arrogantie ten top gedreven.
Oud 29 mei 2004, 21:55   #75
luc broes

Standaard

Citaat:
Citaat:
Man toch. Het was helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor. En het is helemaal ook geen "schelden".!
Dat is dus voor de 'democraten' geen schelden. Je vraag je dan af, wat is voor die heren dan wèl schelden?
Oud 29 mei 2004, 21:56   #76
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
waarom respect voor Demol? Blijkbaar volstaat het feit voor onze Blokkers dat hij Nederlands sprak op een Vlaamse zender om te besluiten dat hij goede argumenten had? Ik vond dat Anciaux en die CD&V'ster nagels met koppen sloegen (buiten die opmerking over zijn interventies)
Hij moet wel goede argumenten hebben: hij haalt meer voorkeurstemmen dan al de lijsttrekkers van de vlaamse lijsten in Brussel samen.
Reactie van dat CD&V vrouwke => we zullen wel zien...

Hmmm ook wel vet in orde qua argumenteren... of had ze misschien toch maar beter gezegd dat voortaan alle RESTSTEMMEN over alle partijen wordt verdeeld i.p.v. de meerderheidspartij.
Oud 29 mei 2004, 22:06   #77
Sokkie
Partijlid

Standaard

ah ja, ik was het vergeten! Bij het zwart blok hebben de vrouwen niets te zeggen en als ze hun mond toch opendoen, dan krijgen ze klop van den rob...
Sokkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2004, 22:19   #78
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sokkie
ah ja, ik was het vergeten! Bij het zwart blok hebben de vrouwen niets te zeggen en als ze hun mond toch opendoen, dan krijgen ze klop van den rob...
Een mooi voorbeeld van een slag onder de gordel zoals tijdens het 'debat'.
Sokkie tracht eerst eens na te gaan wat de feiten zijn voor je oordeelt.
Oud 29 mei 2004, 22:56   #79
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Ieder gezond denkend mens weet dat dit een te betreuren feit is. Maar wat heeft dit feit te maken met het goed/slecht zijn van het programma van het blok?

Zullen we vanaf nu alle mandatarissen van alle zogezegde democratische partijen schaduwen op hun privé-leven?

Hey, doe normaal mensen!
Oud 29 mei 2004, 23:04   #80
Chucky
Provinciaal Statenlid

Chucky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ieder gezond denkend mens weet dat dit een te betreuren feit is. Maar wat heeft dit feit te maken met het goed/slecht zijn van het programma van het blok?
8) Niks, MAAR het zegt wel veel, over het soort madatarissen dat jullie "herbergen". Er zijn niet zoveel blok-mandatarissen meer die nog niet aangeklaagd werden voor "slagen en verwondingen" (al dan niet opzettelijk). Zij hebben hierop, bijna een patent op 8)
Chucky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be